Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-11, 17:38
  #37849
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ovli
Har röda tramadol 200 mg, depot med skåra, dvs de indiska(?). Bör jag krossa dem för snabbverkande effekt? Är inte ute efter något långvarigt.

Hur är det att snorta dem i pulverform? Eller bör jag bara äta pulvret?
Ja du bör krossa och bomba isf.
Jag har samma tram som dig
Mvh
Citera
2018-04-13, 19:35
  #37850
Medlem
SKiTSURs avatar
God kväll gott folk.

Vet att det pratats om men väldigt lite om de röda Tramadol med märket HAB.

Jag har förstått att det är 200mg indiska. Att de ska vara väldigt bra enligt vissa samt lite sämre enligt andra.

Snabbvärkande enligt vissa, depot enligt vissa.

Är det någon som provat dessa och kan svara på mina frågor? Lånar en bild ifrån en användare i tråden på likadana tabletter.

https://m.imgur.com/mtVKOnM

Mvh
Citera
2018-04-13, 21:21
  #37851
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
God kväll gott folk.

Vet att det pratats om men väldigt lite om de röda Tramadol med märket HAB.

Jag har förstått att det är 200mg indiska. Att de ska vara väldigt bra enligt vissa samt lite sämre enligt andra.

Snabbvärkande enligt vissa, depot enligt vissa.

Är det någon som provat dessa och kan svara på mina frågor? Lånar en bild ifrån en användare i tråden på likadana tabletter.

https://m.imgur.com/mtVKOnM

Mvh
Bra Tramadol. Bara att krossa o bomba
Mvh
Citera
2018-04-13, 22:15
  #37852
Medlem
SKiTSURs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Bra Tramadol. Bara att krossa o bomba
Mvh


Okej tack. Det är alltså depå tabletter helt säkert? Har tagit 2.5 st o känner av dem men inte sådär jätte mycket. Blir bomba nästa isf då! Tack för svar och trevlig kväll.
Citera
2018-04-14, 22:11
  #37853
Medlem
jamesdeanforadays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marleymind
Jag har inte ätit Tramadol på flera år, av en anledning. Såg denna tråd och vill fråga en sak jag undrat länge.

När jag missbrukade som mest missbrukade jag allt jag kom åt. Benzo och morfin var mina främsta val. I nödfall fick det bli Tramadol, absolut nödfall. Jag har aldrig gillat ruset på Tramadol (jag finner inget välbehag alls och mina sinnen blir konstiga, främst blir jag känslig för ljus och ljud, och allmänt förvirrad). Jag har ätit allt mellan 50-1000mg under 24h och uppåt. Har gått på Tramadol i flera dagar i rad utan några större biverkningar, förutom illamående och obehag.

Anledningen till att jag aldrig åt Tramadol igen är för att jag började få EP-anfall varje gång (efter 3e anfallet i rad slängde jag allt och har aldrig ätit det igen).

Jag trodde till en början att doserna var för höga bara (ca 400-800mg/per dos) men de sista gångerna fick jag EP-anfall på bara 100-200mg redan 1h efter intag, antagligen precis i samma veva som det verksamma ämnet i substansen börjar bli aktivt.

Hur och varför blir det så tro?

Mvh

Låter märkligt. Säker på att du inte blandat de med något som ökar kram-tröskeln? Tex alkohol, tjack, Lyrica osv.
Citera
2018-04-15, 19:08
  #37854
Medlem
Extremeflys avatar
Vilka är de bästa tramadolen enligt er åsikt? Snackar då om importerade. 200 mg:are
Citera
2018-04-15, 21:54
  #37855
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Vilka är de bästa tramadolen enligt er åsikt? Snackar då om importerade. 200 mg:are

Tycker dom vita Tamol XX är dom bästa av alla indiska märken som finns ute men jag har hört att indiska tram för 1-2 år sedan innehöll sub/fentanyl analoger blandat med tramadol.
för dom slog för bra för att vara tramadol men har ingen aning bara ett labb test hade varit svaret.
Jag kör på spanska tramadol annars vilket är dom bästa spec kapslar.

Själv så Litar jag inte 100% på indisk kvalite men när man är utan tram och AT börjar så ja .. gör man vad som helst för att slippa den
Citera
2018-04-15, 23:03
  #37856
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Vilka är de bästa tramadolen enligt er åsikt? Snackar då om importerade. 200 mg:are

Har gillat STADA mest. Inte så stort fan av de röda, som tyvärr är det lättaste att få tag på. Vet inte om det är något fel på dem eller för att det är depot. Tror lite av båda.
Citera
2018-04-16, 11:30
  #37857
Medlem
Dragningskraftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
God kväll gott folk.

Vet att det pratats om men väldigt lite om de röda Tramadol med märket HAB.

Jag har förstått att det är 200mg indiska. Att de ska vara väldigt bra enligt vissa samt lite sämre enligt andra.

Snabbvärkande enligt vissa, depot enligt vissa.

Är det någon som provat dessa och kan svara på mina frågor? Lånar en bild ifrån en användare i tråden på likadana tabletter.

https://m.imgur.com/mtVKOnM

Mvh

jävligt bra, håller superlänge och intensivt rus. delade dom bara måste fan va något annat i dom med. tycker effekten kom rätt fort. nån som vet hur länge stada kapslarna håller och när är onset och peaken
Citera
2018-04-16, 15:08
  #37858
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Hej!

Tänkte ta 400mg tramadol retard (alltså slow release, inte pulverisat, bara bruten vid skårorna) och ca. 6 mg iktrovil. Både för kramprisken och för att det är rätt nice. Borde inte vara någon risk för andningsdepression väl? Tog tram i fredags och i lördags i liknande doser så har tolerans, och har ens stor vana med bensos, dock ett tag sen jag senast tog så toleransen borde vara låg. Dricker en del dock så borde finnas korstolerans där. Vad tror ni?

puss
Citera
2018-04-17, 08:48
  #37859
Medlem
Stor-Franks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllmäntOupptäck
Hej!

Tänkte ta 400mg tramadol retard (alltså slow release, inte pulverisat, bara bruten vid skårorna) och ca. 6 mg iktrovil. Både för kramprisken och för att det är rätt nice. Borde inte vara någon risk för andningsdepression väl? Tog tram i fredags och i lördags i liknande doser så har tolerans, och har ens stor vana med bensos, dock ett tag sen jag senast tog så toleransen borde vara låg. Dricker en del dock så borde finnas korstolerans där. Vad tror ni?

puss
Kan inte reka nån att blanda opi och benz men jag skulle inte oroa mig för den kombon.
Tram är ju rätt så snäll opi. Men ta det försiktigt.
Mvh
Citera
2018-04-17, 13:22
  #37860
Medlem
AllmäntOupptäcks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Frank
Kan inte reka nån att blanda opi och benz men jag skulle inte oroa mig för den kombon.
Tram är ju rätt så snäll opi. Men ta det försiktigt.
Mvh

Helt rätt av ddg att varna, men har som sagt en del vana så allt var lugnt och fint. För en oerfaren hade det nog varit lite väl mycket men inga problem för mig kände jag. Jävligt mysigt med lite röka
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback