2018-03-28, 13:19
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qavalah
Det var vittnet som skulle skapa något och ville att Madsen skulle hota henne.
Aaaa, tack.
Citera
2018-03-28, 13:23
Medlem
Ingen spekulation om nåt som helst, men jag undrar hur föräldrarna klarar av och vara så lugna.

Och må dom ta frågan om ersättning för öppen rätt? Kan dom inte spela mer på känslor istället - så, om inte ånger från PM, kanske nån sorts reaktion?
Citera
2018-03-28, 13:25
Medlem
develis avatar
Citat:
Moren fortæller, at hun først mødte Kim Walls kæreste dagen inden, kim Wall forsvandt.
- Det var hendes livs kærlighed, siger moren.
- Det sagde hun mange gange, siger moren.
- Mest ved frokost tid, den dag hun forsvandt. Hun sagde, at det var for livet det her, siger moren."
live eb

Sorgligt... ♥

Flytten:
"Det var planen, at Kim Wall og hendes kæreste skulle flytte ind 15. august."
Senast redigerad av develi 2018-03-28 kl. 13:33.
Citera
2018-03-28, 13:26
Medlem
PhDSalanders avatar
150.000

låter väldigt lite
Citera
2018-03-28, 13:28
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle333
Ingen spekulation om nåt som helst, men jag undrar hur föräldrarna klarar av och vara så lugna.

Och må dom ta frågan om ersättning för öppen rätt? Kan dom inte spela mer på känslor istället - så, om inte ånger från PM, kanske nån sorts reaktion?
Nu antar jag att Danmark är mer likt Sverige än USA med emotionella reaktioner. Det läggs väl alltid ut öppet i rätten av målsägandebiträde om det är som här.

PM reagerar absolut inte på nåt. Möjligen en bild på en död kvinna.
Citera
2018-03-28, 13:28
Medlem
Sardinbruss avatar
Citat:

Alla beter sig olika i sorg och i pressade situationer. PM verkar inte gå att få någon reaktioner ur, så varför lägga en sekunds energi riktad mot den skitsäcken? Han har tagit nog från dem.
Citera
2018-03-28, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
150.000

låter väldigt lite

Ja - jättelite. Jag förstår inte nåt; vare sig belopp och att ta detta i öppen rätt. Det får endast utrymme för enkelta i denna tråd att säga en massa onödigt skit.
Citera
2018-03-28, 13:33
Medlem
Vilken styrka dessa föräldrar visat under hela denna tiden. Imponerande.

Man förstår också varifrån Kim fick sin trygghet som gjorde att hon blev den stora journalisten som med stor nyfikenhet på människor kunde skriva så inkännande reportage.
Citera
2018-03-28, 13:34
Medlem
Citat:
Ja - jättelite. Jag förstår inte nåt; vare sig belopp och att ta detta i öppen rätt. Det får endast utrymme för enkelta i denna tråd att säga en massa onödigt skit.
Ersättningskrav sker väl alltid öppet i rättegång eftersom rättegångar är offentliga så bli även detta offentligt, media kunde om de ville valt att inte ta upp beloppen men det är ju svårt om inte all media är överens om detta.
Citera
2018-03-28, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012
Det är väl denna kvinnan som vittnar nu och dessa smsen som andra vittnen försöker få det till att Madsen blir manipulerad av? Och på ett sätt kan det ju ses så eftersom kvinnan puschar honom att skriva mer och mer och värre och värre grejer. Så hur bra dess sms är för åklagarens sida vet jag inte riktigt. Vad tänker ni?
Som åklagaren säger. "Tycker du (PM) inte det är märkligt att du 6-7 dagar senare blir anklagad för just detta?" (Samma scenario ungefär som PM hotat på skämt om). Jag tror att ÅK har ett väldigt starkt indicium här. Det är för många bevis som stämmer in på PMs mordfantasi, mer än på "avgasolyckan".
Tänker på spännbanden samt märken,skador på KiMs kropp bl.a.
Citera
2018-03-28, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PhDSalander
Grymt kompetent psykiater, samt Madsens egen berättarglädje. 🙄

Psykiaterkontakt kräver ärlighet, och den kan psykiatern inte trolla fram, hur kompetent han eller hon än är.

Alla är vi chanslösa mot psykopater.

Jag tänkte bara att Madsen kan ha haft en långvarig psykiatrikontakt.

Isf får vi höra mer om den...
Citera
2018-03-28, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Qavalah
Detta är viktigare:

https://www.bt.dk/krimi/madsens-advokat-rasende-over-sms-hvad-er-formaalet-med-at-smide-den-op-paa-en

Planen för sadism och mord just i ubåten alltså. Stort "nöje". Säkert var han sen glad över det inställda eventet. Tvärtom mot vad vissa trott.

Wow. Jag gissar att Madsen och hans sexpartners bolla diverse extrema fantasier och scener länge, och ingen har fattat att Madsen är på väg att förverkliga skiten...

Det är fantastiskt stoff som kommer...

DK och Madsen verkar ha eggat varandra, och det gäller att vara mörkast, grymmast och mest skrämmande.

Men nämnda konversation skedde inte med DK om jag fattat rätt.

Madsen vann racet.
Senast redigerad av Eremona2.0 2018-03-28 kl. 14:05. Anledning: Felskrivning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in