Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-27, 16:23
  #6805
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Peter810
Tack för info. Får prova dessa när mitt abonnemang gått ut. Ska kolla upp world så snart ja kan använda pm. Gen har en hemsida el var köper jag det? (Så ja inte hamnar hos ngn kopia). Har fått intrycket när jag läst på forumet att gen skulle vara en billigare sämre operatör, men de stämmer kanske inte då

Fråga efter en Gen reseller på iptv community så ska du se du får träff ganska fort =)
2018-03-27, 16:28
  #6806
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Camd har också stora problem med Telia. Dom leverantörer som kör Cloudflare som säkerhetssystem fungerar dåligt med Telia

Camd fungerade verkligen dåligt för mig när jag provade det, så jag håller med dig.
2018-03-27, 17:09
  #6807
Medlem
Ja, att bredbandsleverantören gjorde sån stor skillnad trodde jag inte. Testade en del olika IPTV-leverantörer när jag hade Bahnhof. Kan ju säga att det inte gick så bra. Så fort det blev kväll blev det hackande på alla möjliga kanaler. Sjukt frustrerande som nästan slutade med att både box och tv åkte ut genom rutan.

Hade ju dock hört ganska dåligt om kombinationen Bahnhof och IPTV. Men att det skulle vara så illa trodde jag inte. Dock funkar det ju för en del som har Bahnhof.

Har dock bytt till Ownit nu, riktigt stor skillnad. Tog 10 minuter att säga upp och få Ownit inkopplad som leverantör ist, o det under en helg. Nån kväll kan det gå lite dåligt på kanalerna med full-hd. Annars flyter det på riktigt bra. Riktigt nöjd med IPTV när det funkar så här bra. Trodde faktiskt inte det innan jag testade.
2018-03-27, 17:43
  #6808
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boxtox75
Fråga efter en Gen reseller på iptv community så ska du se du får träff ganska fort =)

Hur kommer det sig att moderatorena på iptv community säger att Geniptv säljer för rapid? :P
2018-03-27, 17:52
  #6809
Medlem
NickLidstroms avatar
Man kanske ska vara aningen fundersam eller ja vaksam på alla tips som kommer om vilken leverantör man ska använda särskilt från nyreggade användare som bara skrivit ett fåtal inlägg.
2018-03-27, 17:57
  #6810
Medlem
Har gen ngn hemsida eller eget forum?
2018-03-27, 18:01
  #6811
Medlem
MakeMyDay84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peter810
Har gen ngn hemsida eller eget forum?
Använd Google ett tips skriv gen iptv du kommer bli överraskad vad du kommer få upp.
2018-03-27, 18:31
  #6812
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kuvben
Hur kommer det sig att moderatorena på iptv community säger att Geniptv säljer för rapid? :P
Geniptv är en egen leverantör men har ett par skojare som håller till på iptv.community och säljer geniptv eller annat till folk i tron att dom får Rapid.
2018-03-27, 19:13
  #6813
Medlem
Kör rapid på Telia utan problem kör iofs inte Telias dnser nuförtiden.
2018-03-27, 19:26
  #6814
Medlem
janwindahls avatar
Nu får det räcka. Tråden låses tills vi har kommit fram till vad vi ska göra med den här tråden. Varje dag förekommer inlägg som gränsar till 1.01. Intresset för diskussion verkar vara mindre än att skriva att ni inte kan ta emot/skicka PM och göra smygreklam för återförsäljare.

Låset på tills vidare.
/Mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback