2018-03-26, 15:06
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle333
Helvetes Deidre!

"
Forsvarsadvokaten tager nu over og spørger ind til vidnet og Peter Madsens forhold.
- Altså det passer simpelthen ikke, at Peter ikke har empati. Det gjorde enormt ondt på Peter at se kvinder have ondt, siger vidnet, der også fortæller, at Peter Madsen var der for hende, da hun selv var i et voldeligt forhold. "

Madsen for ever
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012
Angående det mörka: "Det var i fantasierne. Ikke i hans fantasier. Det var i en vis persons fantasier. En person han ønskede at tilfredsstille." //BT

Så Ditte försöker skylla över allt på en annan kvinna? Fy fan att hon fortfarande tror på äcklet och vill hjälpa honom!

Gissar att det är Sirid hon anspelar på, vilket Madsen själv antytt. Deirde tycks vara en mkt lojal älskarinna och så vill hon väl fortfarande gifta sig med honom.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Caracallas
Smart av Madsen att tala så väl om Deirdre i tidigare förhör "att hon var den hustru han aldrig fick". Det hörs ju på hennes orerande att hon aldrig skulle avslöja något negativt om Madsen.

Jag fattade aldrig vad han menade när han sa det. Nu fattar jag. Hon kommer aldrig prata skit om honom eller överge honom så länge han ger henne den kärlek hon vill ha.
Citera
2018-03-26, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
Gissar att det är Sirid hon anspelar på, vilket Madsen själv antytt. Deirde tycks vara en mkt lojal älskarinna och så vill hon väl fortfarande gifta sig med honom.

Jag tror Ditte menar kvinnan som vittnade i fredags.
Citera
2018-03-26, 15:10
Medlem
kejsarinnakanels avatar
CITAT:
Gustaf Tronarp AB
1 min sedan
Detta mörker ska inte ha rört Peter Madsen själv utan en annan person, säger Deirdre King nu.
Gustaf Tronarp AB
1 min sedan
– Han pratade om ett "mörker" som han inte riktigt kunde förstå, säger Deirdre King.
Frågade verkligen inte åkl mer om detta!? Vems mörker eller vem är mörker? Mamma kanske?
Citera
2018-03-26, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
CITAT:
Gustaf Tronarp AB
1 min sedan
Detta mörker ska inte ha rört Peter Madsen själv utan en annan person, säger Deirdre King nu.
Gustaf Tronarp AB
1 min sedan
– Han pratade om ett "mörker" som han inte riktigt kunde förstå, säger Deirdre King.
Frågade verkligen inte åkl mer om detta!? Vems mörker eller vem är mörker? Mamma kanske?

Jag förstår inte vad de håller på med. Vore inte en förklaring till det uttalande vara av ytterst vikt?
Citera
2018-03-26, 15:14
Medlem
VEM ringde?

"- Vi skulle være sejlet ud den dag ubåden var savnet. (11. august 2017 red.) Jeg blev vækket med ordene, 'Diedre, de er alle sammen døde, du skal ikke ud og sejle'. Jeg troede, det var en dårlig joke, siger Diedre."
Citera
2018-03-26, 15:14
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012
Jag förstår inte vad de håller på med. Vore inte en förklaring till det uttalande vara av ytterst vikt?
Precis. Åklagaren gräver inte vidare men som bra är verkar inte madsens advokat heller utnyttja tillfället. De kanske genomskådar alltihop de med, precis som många här.
Citera
2018-03-26, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Remark
VEM ringde?

"- Vi skulle være sejlet ud den dag ubåden var savnet. (11. august 2017 red.) Jeg blev vækket med ordene, 'Diedre, de er alle sammen døde, du skal ikke ud og sejle'. Jeg troede, det var en dårlig joke, siger Diedre."

Ditter syster.
Citera
2018-03-26, 15:18
Medlem
Lite förvirrande här: Är Deidre och Ditte samma person?
Citera
2018-03-26, 15:18
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citerar AB live
Gustaf Tronarp
1 min sedan
Kvinnan skulle öppna luckan när motorerna var igång, men hon lyckades inte eftersom motorn var på och det hade bildats ett undertryck.
– Jag dödade dig nästan, sa Madsen till kvinnan.
Wow det här vittnet har jag inte läst om någonstans!
Här har vi förklaringen till hans "olyckshändelse" - det har nästan hänt!
Citera
2018-03-26, 15:19
Medlem
kejsarinnakanels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilvereko
Lite förvirrande här: Är Deidre och Ditte samma person?
Japp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in