Citat:
Ursprungligen postat av
develi
Ja, jag tror hon var rätt less eftersom de t.o.m separerat under en period innan.
Deras syn på fritt förhållande var nog rätt olika och att han inte höll sig i skinnet har väl framgått med all övertydlighet. Det fanns väl ingen som trodde han skulle gå överstyr så mitt i kaotiskt sexliv levde han trots allt ett dubbelliv likt många andra likartade.
Så du tror att Madsens mycket annorlunda sexliv var okänt för S innan de gifte sig?
Hur skulle det ha undgått henne under tiden de umgicks - innan äktenskapet? Och varför diktera dessa annorlunda "polyamorösa" spelregler om man sen själv inte pallar med att acceptera dem i verkligheten?
Annat vore om Madsen hade svurit evig trohet och ensamrätt till S. DÅ hade han ju lurat henne.
P.S. Hade S varit less på sin man varför skulle hon då ha "letat efter honom mitt i natten på hamnområdet"? Det har ju målats upp olika scenarier:
1) Kims pojkvän ringde henne. Då borde hon - om hon var less - sagt att hon skiter fullständigt i var Madsen finns och med vem..och gått och lagt sig.
2) Hon fick inget samtal: hon borde ha gått och lagt sig istället för att börja leta efter honom
3) Det kanske var som Remark skrev att hon de facto var "hemma" och sov i verkstaden och sket fullständigt i var Madsen var och med vem och just därför "ropade" till Kim´s pojkvän att han skulle sluta ställa frågor till HENNE angående ubåten. Det var liksom inte hennes business, eftersom Madsen hade sin fulla rätt att övernatta var han ville och med vem. Om Kim och pojkvännen hade annorlunda regler - var detta inte hennes problem.