Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-07, 10:02
  #229
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Modomannen
Fyfan vad folk börjar bli missnöjd med ETN på Reddit, jag känner att folk börjar bli osäker på ETN.
Även jag börjar bli skeptisk, men jag måste hålla och jag ska!

Dock så måste Kucoin bli av nu, känns som att det är dags att komma ut på en bra exchange med lite mer volume så att vi får tillbaka lite självförtroende i communityn

Jag ser inte riktigt hur folk kan vara missnöjda?
Richard levererar positiva nyheter på löpande band, okey att vi inte blivit listade på någon "seriös" exchange än är väl lite störande när mindre "seriösa" coins blivit listade på både Bittrex/Binance, men jag tror på ETN långsiktigt och kommer inte sälja av mitt innehav förrän vi tagit oss upp från cent-träsket.
Citera
2018-03-07, 18:31
  #230
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Shoppa på mig ytterliggare 100k ETN, tack för rean <3
Nu är det rea igen... In och köp mer!
Citera
2018-03-08, 07:01
  #231
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Nu är det rea igen... In och köp mer!
290k räcker 😎
Citera
2018-03-11, 18:32
  #232
Medlem
Sappigs avatar
ETN skulle legat på Binance eller någon annan större exchange.

Electroneum är fortfarande under "underhåll" på Cryptopia pga det tidigare block-dilemmat som en utomstående fixade. Använder ni TradeOgre eller Qryptos? under tiden?

Om inte ETN-teamet blir mer hängivna åt att hålla deadlines och fix av kommande block 202612 kommer folk tappa förtroende för deras coin. Kommer fortsätta att hålla ETN i hopp om förbättring.
Citera
2018-03-12, 12:34
  #233
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sappig
[b]]ETN skulle legat på Binance eller någon annan större exchange[/B.

Electroneum är fortfarande under "underhåll" på Cryptopia pga det tidigare block-dilemmat som en utomstående fixade. Använder ni TradeOgre eller Qryptos? under tiden?

Om inte ETN-teamet blir mer hängivna åt att hålla deadlines och fix av kommande block 202612 kommer folk tappa förtroende för deras coin. Kommer fortsätta att hålla ETN i hopp om förbättring.

Absolut, ska vi lämna cent-träsket lär vi bli listade på någon av dom störra exchanges där omsättningen är större. Hitbtc och Kucoin är "på G" förhoppningsvis denna månad, då borde vi se en rejäl kursökning.
Tråkigt när Cryptopia förstör ETN's rykte med deras otroligt sega wallet updatering, pinsamt.
Citera
2018-03-13, 15:37
  #234
Medlem
https://www.reddit.com/r/Electroneum...sts_on_kucoin/

Intressant post om Kucoin som kanske listar ETN inom väldigt snar framtid!
Citera
2018-03-13, 17:43
  #235
Medlem
nakamotos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Modomannen
https://www.reddit.com/r/Electroneum...sts_on_kucoin/

Intressant post om Kucoin som kanske listar ETN inom väldigt snar framtid!

ETN handel (ETN/BTC och ETN/ETH) öppnar 18:00 (UTC+8) idag 13 mars på KuCoin.
Citera
2018-03-13, 19:30
  #236
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nakamoto
ETN handel (ETN/BTC och ETN/ETH) öppnar 18:00 (UTC+8) idag 13 mars på KuCoin.

Aa såg det! Perfekt!
Citera
2018-03-14, 07:12
  #237
Medlem
Skön nyhet igår
Gjorde ett sista inköp av 50k till 550 sat så nu blir det HODL till vi når dollarn
Citera
2018-03-16, 07:43
  #238
Medlem
Ytterligare 100k ETN, kan inte motstå reor
Nu är min portfölj på tok för tung i ETN, men det blir nog bra till slutet av 2018 (=
Citera
2018-03-16, 13:28
  #239
Medlem
KastaMasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Travbana
Tråkigt när Cryptopia förstör ETN's rykte med deras otroligt sega wallet updatering, pinsamt.

Haha, ETN-teamet lyckades med det alldeles själva. Ska bli spännande att se hur Bitmain asics för Crypto Night påverkar ETN efter Monero gör sin hard fork för att fortsätta vara ASIC-resistenta.

Kanske köper de dem själva så att de kan bryta ännu mer värdelösa ETN och airdroppa via deras fantastiska app ;p
Citera
2018-03-16, 13:33
  #240
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KastaMask
Haha, ETN-teamet lyckades med det alldeles själva. Ska bli spännande att se hur Bitmain asics för Crypto Night påverkar ETN efter Monero gör sin hard fork för att fortsätta vara ASIC-resistenta.

Kanske köper de dem själva så att de kan bryta ännu mer värdelösa ETN och airdroppa via deras fantastiska app ;p

Vad har ETN-teamet gjort som har varit negativt menar du ?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback