Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-13, 20:16
  #973
Medlem
Psykoanalyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatroner
Jepp inte konstigt att det är verklighetstroget. Har varit ute några gånger med Jack Verner i mitten av 00-talet. Körde akay, gastunneln och drömmarnas brunn en natt minns jag . Enkel avslappnad snubbe.

Hahaha så Jack Verner är en gammal tunnelräv :-D

Rena guldåldern för ue-poddar nu!!

Lyssna på "tunnlarna". Blir så jävla sugen när man hör den.

http://news.cision.com/se/p3-sverige...larna,c2453491

Sen finns det en till som handlar just om slussen. Har inte hört den,nån som vet om den e värd att köpa?

http://www.mynewsdesk.com/se/storyte...ttelse-2242168
Citera
2018-03-14, 20:23
  #974
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatroner
Jepp inte konstigt att det är verklighetstroget. Har varit ute några gånger med Jack Verner i mitten av 00-talet. Körde akay, gastunneln och drömmarnas brunn en natt minns jag . Enkel avslappnad snubbe.

Men du skämtar!! Fan vad avis man blir, gillar ju redan snubben och så får man reda på att han är gammal UE:are också
Citera
2018-03-27, 22:42
  #975
Medlem
Megatroners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dysutopia
Men du skämtar!! Fan vad avis man blir, gillar ju redan snubben och så får man reda på att han är gammal UE:are också

Han var väl egentligen ingen riktig tunnelräv. Han gick på poppius och utbildade sig till journalist. Tror han mest var sugen på att skriva något om ue. Undra vad det blev av den artikeln.?! Han var jäkligt nyfiken på tunnelfolket, cell z, s3 och ue Kingz...

Minns att han hade en jävligt bra egenskap. Plötsligt halar han upp en fet påse lösgodis och några powerade ur ryggsäcken. Sånt uppskattas alltid!!
Citera
2018-04-03, 12:47
  #976
Medlem
Kadin-Yasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megatroner
Han var väl egentligen ingen riktig tunnelräv. Han gick på poppius och utbildade sig till journalist. Tror han mest var sugen på att skriva något om ue. Undra vad det blev av den artikeln.?! Han var jäkligt nyfiken på tunnelfolket, cell z, s3 och ue Kingz...

Minns att han hade en jävligt bra egenskap. Plötsligt halar han upp en fet påse lösgodis och några powerade ur ryggsäcken. Sånt uppskattas alltid!!

Länge sen jag var i denna forumsdel, gamla goda minnen väcks. Cytech hade en ftp, tror den hette guldgruvan. Var fylld med ue-filmer, kartor och dokument där alla kunde ladda upp. Kanske hamnade Jack Verners artikel där, vad handlade den om?
__________________
Senast redigerad av Kadin-Yasin 2018-04-03 kl. 12:53.
Citera
2018-04-03, 23:50
  #977
Medlem
Försökte ta mig ner i slussen för ett antal dagar sedan, vi kan väl säga att det inte blev ett långvarigt besök. Hann inte komma långt innan alarm gick och vi var tvungna att löpa, det är synd att scenen inte är som den brukade vara, eller har jag fel?
Citera
2018-04-04, 09:13
  #978
Medlem
hehejadus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogmog
Försökte ta mig ner i slussen för ett antal dagar sedan, vi kan väl säga att det inte blev ett långvarigt besök. Hann inte komma långt innan alarm gick och vi var tvungna att löpa, det är synd att scenen inte är som den brukade vara, eller har jag fel?
Arbetsplatser har alltid haft någon slags form av bevakning eller larm

Angående UE-scenen så är det väl eller mindre likadant som förut, bara att det har dött ut helt och hållet på Flashback.
Citera
2018-04-05, 23:53
  #979
Medlem
Vågar någon ge svar på vart man bör leta eller är det bara internet generellt?
Citera
2018-04-28, 10:57
  #980
Medlem
MentosFruitcores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hehejadu
Arbetsplatser har alltid haft någon slags form av bevakning eller larm

Angående UE-scenen så är det väl eller mindre likadant som förut, bara att det har dött ut helt och hållet på Flashback.
Finns det andra sidor där det diskuteras mer aktivt? Eller handlar det helt enkelt om ett generellt lågt intresse just nu?

Får väl försöka övertyga några polare att vända trenden.
Citera
2018-05-01, 00:59
  #981
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bogmog
Vågar någon ge svar på vart man bör leta eller är det bara internet generellt?
Ja internet eller ge dig ut och leta.


Citat:
Ursprungligen postat av MentosFruitcore
Finns det andra sidor där det diskuteras mer aktivt? Eller handlar det helt enkelt om ett generellt lågt intresse just nu?

Får väl försöka övertyga några polare att vända trenden.
Jag skulle säga att intresset verkar ha sjunkit de senaste åren. Men även som hehejadu säger verkar inte så många av dagens utövare vara aktiva här.
På Facebook finns flera stycken UE-grupper som handlar om övergivna objekt.
Citera
2018-08-24, 12:27
  #982
Medlem
Har alltid undrat varför jag känt igen Jack Verner, tro fan det när jag besökt både grottor och kloaker med honom. Nu vet jag ju tillochmed hans FB-konto!
Och nej, inte en chans att jag avslöjar det, inte via PM eller nånting.
Citera
2018-09-06, 14:32
  #983
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mark2
Har alltid undrat varför jag känt igen Jack Verner, tro fan det när jag besökt både grottor och kloaker med honom. Nu vet jag ju tillochmed hans FB-konto!
Och nej, inte en chans att jag avslöjar det, inte via PM eller nånting.

Coolt!
Citera
2018-09-18, 18:08
  #984
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tunnelgruppen
Ja internet eller ge dig ut och leta.



Jag skulle säga att intresset verkar ha sjunkit de senaste åren. Men även som hehejadu säger verkar inte så många av dagens utövare vara aktiva här.
På Facebook finns flera stycken UE-grupper som handlar om övergivna objekt.

Finns de sidorna fortfarande kvar? Skulle vara kul om du kunde länka.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback