Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-14, 15:18
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krille.the.Petterson
Hon måste ju ge dig ett svar på varför hon inte vill ha sex, är det kört för alltid eller finns det någonstans en ljusning? Sen får du ta ställning till om du vill fortsätta eller inte, ingen med småbarn får väl knulla dagligen men jag skulle aldrig gå med på att det helt uteblev.
Det blir aldrig något vettigt svar. Hen påstår exempelvis ibland att vi har ett sexliv.
Citera
2018-03-14, 15:22
  #50
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryggvardag
Min sambo har inte velat ha sex på åratal.
Jag är så frustrerad, arg och bitter.
Jag vill vara otrogen!
Hur hade ni löst problemet?
Gör slut! Man lever bara en gång...
Citera
2018-03-14, 15:31
  #51
Medlem
Krille.the.Pettersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryggvardag
Det blir aldrig något vettigt svar. Hen påstår exempelvis ibland att vi har ett sexliv.

Vad säger hen när du frågar på vilket sätt ni har det? Du kan ju inte nöja dig utan att få ett svar, tror ni behöver parterapi om ni inte kan prata med varandra.
Citera
2018-03-14, 15:32
  #52
Medlem
26cms avatar
Oj, vad många som utgår från att TS är man.

On topic:

Nu är ju inte sex allt men utifrån det jag har läst i tråden så verkar ni mest bara vara riktigt bra och när vänner. Om du vill ha ett samliv som innehåller sex så kanske du ska se dig om efter en ny partner.

Är ni gifta eller bara sambos? Har ni provat parterapi?

barn kan göra det svårare att separera, ja, men mår barnen bättre av frustrerade föräldrar? Barn brukar vara väldigt intuitiva och plocka upp känslor.
Citera
2018-03-14, 15:37
  #53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Gör slut! Man lever bara en gång...
jag vill inte göra slut
Citera
2018-03-14, 15:37
  #54
Medlem
26cms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryggvardag
Det blir aldrig något vettigt svar. Hen påstår exempelvis ibland att vi har ett sexliv.

Vad är din partners definition av sexliv?
Ni verkar ha stora problem med att förstå varandras behov.

Kräv vettiga svar. Ställ till med ett lite helvete, rör om, få din partner att vakna. Bråka lite.
Funkar inget så tror jag att du vet svaret.
Citera
2018-03-14, 15:38
  #55
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tryggvardag
jag vill inte göra slut
Ha en affär men se till att det inte kommer fram. Testa att prata med din partner innan...
Citera
2018-03-14, 15:41
  #56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tryggvardag
jag vill inte göra slut

Du får inget sex av din partner, du är så frustrerad att du vill vara otrogen.
Vad tror du skulle hända om din man/fru får reda på att du ligger med andra? Go figure! Fan vad korkade människor kan vara.
Citera
2018-03-14, 15:42
  #57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 26cm
Vad är din partners definition av sexliv?
Ni verkar ha stora problem med att förstå varandras behov.

Kräv vettiga svar. Ställ till med ett lite helvete, rör om, få din partner att vakna. Bråka lite.
Funkar inget så tror jag att du vet svaret.
Det spelar ingen roll om jag kräver svar, jag får inget svar. Det har varit bråk och helvete men det blir ändå ingen förändring.
Citera
2018-03-14, 15:43
  #58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Ha en affär men se till att det inte kommer fram. Testa att prata med din partner innan...
Man kan aldrig vara säker på att det inte kommer fram.
Citera
2018-03-14, 15:44
  #59
Avstängd
F.Hansens avatar
Du är kvinna och han är man? Ja hans snorre har väll slutat att fungera helt enkelt.

Näejrå, men män kan neka kvinnor närhet och sex för att de är missnöjda över saker och ting.
Citera
2018-03-14, 15:45
  #60
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 26cm
Oj, vad många som utgår från att TS är man.

On topic:

Nu är ju inte sex allt men utifrån det jag har läst i tråden så verkar ni mest bara vara riktigt bra och när vänner. Om du vill ha ett samliv som innehåller sex så kanske du ska se dig om efter en ny partner.

Är ni gifta eller bara sambos? Har ni provat parterapi?

barn kan göra det svårare att separera, ja, men mår barnen bättre av frustrerade föräldrar? Barn brukar vara väldigt intuitiva och plocka upp känslor.
Ja, hen är min bästa vän. som jag vill ha kvar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback