Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-27, 23:03
  #2161
Medlem
kool-g-raps avatar
Lappar med en liten apa på varje lapp, någon som vet?
Citera
2018-02-28, 22:18
  #2162
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kevzter97
Det är därför jag undviker dessa små doser vill jag känna mig stenad kan jag röka en holk. Finns inget illa att säga om dessa lappar enligt mig. Men det minsta jag har tagit av dom tror jag var en halv lapp.
Har tagit 4 andra blotters där det funkade utmärkt att ta lägre doser. Det är inte menat att det ska bli så överhuvvetaget, så undrar om det var riktig LSD. Har den kvar så kommer nog att testa den en gång till, men mer än så blir det nog inte, har hittat bättre alternativ
Citera
2018-03-08, 09:19
  #2163
Medlem
Orifarms avatar
Hej!

Har två stycken "Oompa Loompa" liggandes. https://img1.etsystatic.com/053/0/10...68465_81ax.jpg

Hur står sig dessa? Är ingen jättevan trippare, men har tagit svamp ett tio-tal ggr och syra vid två tillfällen. Skall jag dela på en, ta en hel eller dubbeldroppa? Räcker en så skall jag bjuda mitt andra hälft på sin första tripp tänkte jag. Skulle vara mysigt.

Förresten, håller de potensen om de ligger i en ziplock i ett mörkt skåp?
Citera
2018-03-08, 10:25
  #2164
Medlem
mjaukatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orifarm
Hej!

Har två stycken "Oompa Loompa" liggandes. https://img1.etsystatic.com/053/0/10...68465_81ax.jpg

Hur står sig dessa? Är ingen jättevan trippare, men har tagit svamp ett tio-tal ggr och syra vid två tillfällen. Skall jag dela på en, ta en hel eller dubbeldroppa? Räcker en så skall jag bjuda mitt andra hälft på sin första tripp tänkte jag. Skulle vara mysigt.

Förresten, håller de potensen om de ligger i en ziplock i ett mörkt skåp?
Omöjligt att svara på, vad är tillräckligt för dig? Vad räcker? Rent spontant låter ju en lapp var som den trevligaste upplevelsen. Lycka till. Förvara dom mörkt och svalt, ziplockpåsen i några varv folie in i kylen typ, så håller dom länge.
Citera
2018-03-09, 12:46
  #2165
Medlem
Har inte testat dom själv än men enligt nära vänner så var Moes Teachers gaze lappar var tydligen väldigt bra.
Citera
2018-03-09, 13:00
  #2166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kevzter97
Jag måste kommentera den här grejen med att folk så gärna vill ha benzo till hands. Alla är väll olika, men jag tycker det är helt jävla onödiga. Jag har kommit fram till att om man är lite öpensinnig finns det inga dåliga trippar, hemska helt klart! Men inga som är dåliga på något sätt. Jag anser att syran visar dig det du behöver veta om dig själv vid just det tillfället. Men som sagt alla är vi olika. Att ha en siter räkomenderar jag 1000 gånger hellre en den där benzon.

Sen så klart beror allt på vad man vill uppnå och inte uppnå. Men jag är inte rädd för mitt undermedvetna eller något som finns i mitt huvud egentligen. Alltså är det lugnt, hur jobbig trippen ens blir. Facea problemet istället för att skjuta upp det anser jag. Ha en trevlig kväll

Jag tror inte heller någon faktiskt behöver någon benso när dom trippar men jag tror att det kan kännas som en trygghet att bara ha dom ifall saker blir för jobbiga.
Citera
2018-03-10, 09:53
  #2167
Medlem
Orifarms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjaukatt
Omöjligt att svara på, vad är tillräckligt för dig? Vad räcker? Rent spontant låter ju en lapp var som den trevligaste upplevelsen. Lycka till. Förvara dom mörkt och svalt, ziplockpåsen i några varv folie in i kylen typ, så håller dom länge.


Nej, det är ju såklart inte så lätt att svara på... :P Ja, jag tror att det får bli en varsin lapp. Ok, då får de åka in i frysen nu då. Tack så mycket!


Ingen annan som testat "Oompa loompa" och känner till potensen?

Mvh
Citera
2018-03-14, 15:12
  #2168
Medlem
gultregns avatar
Moes Goblins Den, 200 ug levererade! Saker flyttade på sig kan man säga.
Rekommenderas.
Citera
2018-03-15, 04:01
  #2169
Medlem
LaCokaNostr4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LaCokaNostr4
Någon som kan gröna DoktorKosmos Loco Emoji's?

Kan gröna själv, visade lila på elrich test. Svalde lapparna på en gång och de gav bra effekt.
Citera
2018-03-19, 13:07
  #2170
Medlem
t3x5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gultregn
Moes Goblins Den, 200 ug levererade! Saker flyttade på sig kan man säga.
Rekommenderas.


Skönt att höra, jag köpte på mig ett gäng för dom var så pass billiga. Ska bli väldigt kul att testa dom.
Citera
2018-03-20, 09:09
  #2171
Medlem
gultregns avatar
Jag skall också köpa på mig ett större gäng! Dom här var helt klart värda!

Happy tripping!
Citera
2018-03-26, 02:28
  #2172
Medlem
mr.mafiosos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gultregn
Moes Goblins Den, 200 ug levererade! Saker flyttade på sig kan man säga.
Rekommenderas.

Tack för tipset.. Ska in och kollla
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback