Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-14, 10:10
  #13
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiable
Jag säger inte att jag håller med om hans beslut, men om han bestämmer sig för att köra PED's så är det bättre att han gör det riktigt och får all hjälp han kan.

Du säger inte åt någon att de inte ska ha hjälp med att spöa upp någon, för att sen ge dem knogjärn och tips från coachen.

Du besegrar den egna poängen, och gör alla tidigare uppmaningar verkningslösa. Hur värdelöst tror du inte det är?
Citera
2018-03-14, 10:23
  #14
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkanl
Okej, ”sorry” om vi tar ett sammanhang där jag inte växlar dårå... där jag tränar för att må bra men vill ta hjälp? Alltså utan att utsätta någon annan för extra fara? Vad är det bästa?

Vadå "sorry"?? Lägg ner bara. Det är ingen ko på isen över att du haft en skev idé så länge du inser detta innan du realiserar det hela. Ta det till dig bara och lägg fokus på näringslära så ska du se att du hittar den väg du letar efter och tror du ska hitta i AAS-träsket.

Mvh,

-Alfred

Citat:
Ursprungligen postat av Amnesia5150
Kör en kur testo till att börja med kör en kort på 8-10 veckor och kolla hur du svarar jag skulle börja med 300mg/vecka och öka till 500mg/v om du tycker det behövs

Eftersom du uppenbarligen har väldigt dålig kunskap i ämnet bör du avhålla dig från att utfärda tips om kurer.
Man trycker inte test e 300mg ew för att öka till 500mg ew under en kur som är 8-10 veckor "lång". Det är fullkomligt efterblivet. Värdelöst tips i sammanhanget.

Citat:
Ursprungligen postat av amiable
När du väl hoppar av steroiderna så kommer du att tappa dina "gains" sakta men säkert om du passerat din genetiska gräns, även om du kör en riktig PCT. Eftersom du bara är 19 år gammal så skulle jag börja med någonting mildare som t.ex. SARMS med färre bieffekter. Om du bara är ute efter en bättre uthållighet/kondition så kan du läsa på om PPAR:en GW501516 (cardarine). Du förstår att dom kommer förmodligen att doping testa dig i en "professionell" boxnings match.

Fel fel fel. Man kan inte göra det uttalandet du precis gjorde utan att besitta en rad fakta som inte i närheten har angivits i denna tråd.
Gällande SARM's så är det fan skrämmande vad naiv och godtrogen du, med flera, verkar vara.
Selektiv Androgen Receptor Modulator binder alltså till AR - androgen receptor - vilket är samma som testo och dess derivater.
Att du inte förstår att detta rubbar hormonbalansen är skrämmande. Läs på lite om endokrinologi och farmakologin bakom de vanligaste SARM-preparaten så förstår du hur mycket du är ute å cyklar nu.

Jag har hört en del otrevliga historier om teens som testar SARM's just för att de tror det är så mycket mildare å mer lätthanterligt än AAS. Har för mig Bostin Lloyd gjorde ett klipp om SARM's kontra AAS till och med.

Är man 19 år så ska man ge fan i att stoppa något annat än optimal näring i munnen om man är seriös. De enda undantagen är om du är ett fysiskt fenomen och redan vid 19 års ålder har stadig chans på IFBB's absoluta toppskikt och lever för BB. Då är det möjligt att börja optimera hormon-nivåer men OJ vad det är mer avancerat än alla små halvfärdiga upplägg som höftas fram på f12..

Slutpredikat för idag.

-Alfred
Citera
2018-03-14, 10:24
  #15
Medlem
Finns ingenting för honom o hämta här, han är en amatör.....

han skriver att han ska dopa sig och köra på proffsnivå.

Ett proffs hade inte gått runt och frågat och blottat sig på forumen.
Ett proffs vet även om att på proffsnivån blir man testad.

Därför hade någon med proffs ambitioner sökt sin egna väg, det är det som gör proffsen proffs.
De går inte efter vad en internet broh ger de för tips.

Kasta tråden i papperskorgen. Annat vore det om du tränade seriöst med boxning men inte tävlade, då står alla dörrar öppna, men ska du upp i ringen på proffsnivå, kommer du bli granskad och det kommer inte den här killen fixa.
Citera
2018-03-14, 10:26
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Du säger inte åt någon att de inte ska ha hjälp med att spöa upp någon, för att sen ge dem knogjärn och tips från coachen.

Du besegrar den egna poängen, och gör alla tidigare uppmaningar verkningslösa. Hur värdelöst tror du inte det är?
Rätt stor skillnad på att bistå/medverka med att skada en annan person i gentemot att utföra någonting som bara potentiellt har en negativ effekt på sig själv. Jag har varken uppmanat eller påstått att det är ett bra val att köra på PED's, specifikt AAS. Dina svar saknar syfte.
Citera
2018-03-14, 10:32
  #17
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiable
Rätt stor skillnad på att bistå/medverka med att skada en annan person i gentemot att utföra någonting som bara potentiellt har en negativ effekt på sig själv. Jag har varken uppmanat eller påstått att det är ett bra val att köra på PED's, specifikt AAS. Dina svar saknar syfte.

Nej det är ditt svar som påvisar saknad av förståelse för vad Loafee pratar om.
Citera
2018-03-14, 11:08
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av amiable
När du väl hoppar av steroiderna så kommer du att tappa dina "gains" sakta men säkert om du passerat din genetiska gräns, även om du kör en riktig PCT. Eftersom du bara är 19 år gammal så skulle jag börja med någonting mildare som t.ex. SARMS med färre bieffekter. Om du bara är ute efter en bättre uthållighet/kondition så kan du läsa på om PPAR:en GW501516 (cardarine). Du förstår att dom kommer förmodligen att doping testa dig i en "professionell" boxnings match.


off topic nu men har du några som hällst belägg eller underlag där SARM är mindre skadligt än AAS?

det där är ingenting annat än tomma löften för vi vet inte... vi vet helt enkelt inte och den som säger annat är bara ignorant för vi har studerat sarm alldelles för kort tid..

på 70 talet var steroider också ofarligt och alla gjorde det

så innan du kommer med lov ord till alla om SARM kanske du ska studera lite och se att många utav dessa SARM har bevisligen påverkat det endokrina systemet dos per dos istortsätt lika mycket som AAS har, det är bara det att sarm använder du så otroligt lite utav i förhållande till dos kontra effekt än vad du gör med steroider, men då får man ha med i beräkningen att resultat skillnaden mellan AAS och SARM är helt enorma så det kan ju vara värt o ha med i beaktning
Citera
2018-03-14, 11:12
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
massa text

-Alfred

+1 såg inte detta förens jag redan kommenterat
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback