Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-13, 21:56
  #13
Medlem
NickyPs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 20152015
Kan det inte vara något som har kommit av att du är uttråkad då?

Det kanske är fantasier bara, är du säker på att du skulle vilja att en annan man hade sex med din tjej i verkligheten?

De är nog svårt att veta helt säkert innan man gjort de tror jag. Men de kan va som du säger, fantasier födda av uttråkning.
Citera
2018-03-13, 21:59
  #14
Medlem
Jag kan vara med din flickvän dock vill jag inte ha dig tok runkades intill.
Citera
2018-03-13, 22:00
  #15
Medlem
AutumnInNewYorks avatar
För att du är en cuck? Det enda botemedlet mot det, är en kula i skallen.
Citera
2018-03-13, 22:08
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NickyP
Senaste åren har de dykt upp mer och mer i mitt huvud, att se min flickvän va med en annan.. Varför? Vad är de för konstig dragning.. Har varit med min nuvarande i typ 4 år och har hintat om de lite så bara för att känna efter va hon tycker om de, och det är helt uteslutet för hennes del har jag märkt.. Hon är den typen som aldrig nånsin skulle ens hålla en annan kille i handen. Förr hade jag gillat detta men nu tycker jag det är skit tråkigt.. Vafan ska jag göra åt saken?

//förvirrad påg

Det finns två saker en man inte lånar ut. Sitt gevär och sin kvinna.

Sicilianskt ordspråk

Kort och gott. Du håller på att bli en cuck och det kommer inte att sluta väl. Känner ingen som gjort det försöket och levt lycklig sen.
Citera
2018-03-13, 22:09
  #17
Medlem
Få det till nåt härligt och snuskigt.. prata sex och fantasier och ta upp det lite försiktigt. Hon får inte heller känna att hon tror att du vill det för att du i din tur ska få ligga med andra tjejer.

Men lätt värt att testa om du får med henne på tåget.. så hett att se nån annan göra det skönt för sin tjej..
Citera
2018-03-13, 22:35
  #18
Medlem
2mass avatar
Du är bisexuell och har likt bisexuella, bögar och kvinnor en pervers sida. En pervers sida som tar sig uttryck i att du finner njutning i att bli förnedrad.

Din flickvän tänder på idén, det lovar jag dig. Finns inte en kvinna i världen som inte hade tänt på det här. Däremot krockar det ofta med kvinnans värderingar vilket orsakar kognitiv dissonans i henne. Är du för rakt på så kan hon slå bakut, bli avtänd och förmodligen göra slut med dig. Det du måste göra är att långsamt presentera idén för henne på ett subtilt sätt. Kvinnan har aldrig tillräckligt stark moral för att stå emot sina kroppsliga begär i längden, hon går alltid att lirka in på det syndiga spåret. Räkna dock med att det tar några månader från att du börjar processen tills ni är överens om att göra det.

Börja med att placera bilder i hennes undermedvetna, på ett subtilt sätt som absolut inte får framstå som avsiktligt! Referera till stora kukar, förslagsvis svarta, genom t.ex skämt. Sen ett par veckor senare råka "glöm" stänga ner en bild av en tjej som suger en stor kuk på datorn så att hon upptäcker det. Trappa upp flera steg av "slumpmässiga" händelser som handlar om stora kukar, se till att det är tillräckligt med tid emellan så att det framstår som random och långsamt bygger upp en spänning. Låt henne på ett eller annat sätt sen få veta att du avskyr otrohet - otrohet kommer då ha en extra sexuell laddning för henne och hon kommer ha påträngande fantasier(som hon försöker slå bort) om att vara otrogen med en storkukad (förmodligen svart) kille. Nu är första steget avklarat.
Steg två: ett tag senare berättar du för henne, helst när hon har lite alkohol i sig, om en polare som har ett öppet förhållande och hur korkat det är. Men sen låtsas du vara eftertänksam och vänder diskussionen och tar upp fördelar som de har i sitt öppna förhållande, att det håller deras sexliv spännande osv... spinn vidare på det och flika in, på ett skämtsamt sätt, att du hade varit ok med att hon låg med en annan kille så länge du övervakade det hela. Hur du ska göra det får du fundera ut, men gör du det bra så är andra steget avklarat.
Tredje steget är att skämtet långsamt går till allvarligt snack om att göra det. Bör gå ganska lätt. Därefter ser du snart på när din flickvän tar emot sperma från en storkukad svarting, smaskar med den och gnyr porrigt samtidigt som hon retsamt tittar på dig
__________________
Senast redigerad av 2mas 2018-03-13 kl. 22:45.
Citera
2018-03-13, 22:44
  #19
Medlem
vasaduellers avatar
Det är nog en ganska vanlig fantasi.

Om du inte är jättestabil, och har en jättestabil relation, så är det dock något som kanske fungerar bäst i dina fantasier. Men om din fetisch är tillräckligt stark, så kanske du trots allt vill ta risken och testa.
Citera
2018-03-14, 00:21
  #20
Medlem
Din tjej har gett dig ett tydligt nej. Varför diskuterar du vidare över hur du ska få henne att gå med på det? Om hon hade sagt att hon vill se dig få en stor kuk upp i röven, hade du gillat om hon tjatar kring det? Djävla miffo.
Citera
2018-03-14, 01:32
  #21
Medlem
sebastian66s avatar
Hemska tanke att se sin sambo/Fru bli påsatt av 1 annan man.
Personligen skulle jag nog skjuta honom innan han klev upp i min säng.
Tänk om du nu lånar ut din tjej och hon finner den andra bättre än dig?
Det du vinner är att du förlorar henne till slut.
Skaffa dig 1 sommararbete eller en hobby så du slutar upp med dessa tankr,
Det är det bästa för alla parter om du vill ha henne i 1 seriöst förhållande.
Citera
2018-03-14, 05:58
  #22
Medlem
Ninnyes avatar
Det här är en rätt så vanlig fantasi TS, så du behöver inte känna att du är helt knäpp.

(Tips, kolla i sexforumet, kinkdelen. Jag tror dom har en tråd där som avhandlar just det här ämnet)

Vissa med den här fantasin vill bli förudmjukade av den andra killen medan han knullar tjejen. Då handlar det om cuckold och min personliga teori är att de äkta män som tänder på detta egentligen vill kunna lämna bort kontrollen under korta stunder. Typ som högt uppsatta vd:ar som på helgerna går och blir piskade av en domina. Det här är väl den variant som de flesta ”känner till”.

Sedan finns det en annan variant och det är att den äkta mannen känner sig i maktposition när han lånar ut sin tjej. Det är HAN som styr sin lilla slyna, det är HAN som avgör vem hon får bli knullad av och när osv. Sedan finns det otaliga andra varianter också, som att det här omedvetet från din sida är ett första steg för att DU ska få knulla andra tjejer så småningom
Citera
2018-03-14, 06:29
  #23
Medlem
Laxstofilens avatar
Hur mycket soja förbrukar du på en genomsnittlig vecka? Vad röstar du?

Dessa två frågor kan ge många svar på ditt leverna och framförallt dina erotiska tankar om att förödmjuka dig själv och din andra hälft.
Citera
2018-03-14, 09:28
  #24
Medlem
Kpt.Svartskalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ninnye
Det här är en rätt så vanlig fantasi TS, så du behöver inte känna att du är helt knäpp.

(Tips, kolla i sexforumet, kinkdelen. Jag tror dom har en tråd där som avhandlar just det här ämnet)

Vissa med den här fantasin vill bli förudmjukade av den andra killen medan han knullar tjejen. Då handlar det om cuckold och min personliga teori är att de äkta män som tänder på detta egentligen vill kunna lämna bort kontrollen under korta stunder. Typ som högt uppsatta vd:ar som på helgerna går och blir piskade av en domina. Det här är väl den variant som de flesta ”känner till”.

Sedan finns det en annan variant och det är att den äkta mannen känner sig i maktposition när han lånar ut sin tjej. Det är HAN som styr sin lilla slyna, det är HAN som avgör vem hon får bli knullad av och när osv. Sedan finns det otaliga andra varianter också, som att det här omedvetet från din sida är ett första steg för att DU ska få knulla andra tjejer så småningom

Tro mig. Ingen äkta man lånar ut sin egna kvinna för att låta henne bli en slyna i en annan mans ögon. Då är hon min hora som hela kvarteret kan ta.
Jag förstår att sex är primitivt för för dig. Men äkta njutning av sex ligger i att kunna finna enigheten i det och varandra. Många av er vet inte ens vad bra sex är.

Låta sin kvinna bli knullad av en annan man som man älskar och vårdar. Ha! Dagisnivå. Det är en tillfällig kvinnlig vän man har då.

Till TS. Sluta skämma ut dig pojk. Läs böcker och utbilda sig själv inom sex och bli en bättre älskare.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback