2018-03-13, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsmokesalot
Har extremt svårt för såna clowner till människor. Definitionen av en pajas. Klart han är problem. Bakom ett sånt smajl döljer sig ren och skär falskhet, 9/10 gånger

En omgivning kan dock inte (oftast inte, kolla bara på hur denne JP överlevt på Farmen utan att tävla eller någonting, utan enbart glidit fram på andras bekostnad) läsa av en sociopat innan det är försent. Som inläggsmakaren innan dig skrev, en sjukt sniken människa är denna människa när man väl förstått hur han fungerar. D.vs. den sorten som gör allt för den egna vinningen. Det får då kosta blod, vad som helst. De måste bara få den egna vinningen, stor grad av empatistörning ligger också bakom detta. Denna typ kan gå över lik för att få precis som de vill.
Senast redigerad av Gabbe4311 2018-03-13 kl. 22:36.
Citera
2018-03-13, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Du ..ni har ett väldigt otydligt sätt att visa det på isåfall, nä du! du såg väl att Helena såg på sig själv med intersexuella ögon precis som sig bör, när Robban spänner på bakifrån förväntar jag mig att han tittar bort precis som han gjorde
Du tror inte att Robban hellre är på knä med Sheldon i källaringången?
Sheldon och Robban var ju mer intresserade av den andres lilla röv än av naken Helena.
Citera
2018-03-13, 23:27
Medlem
Tror jp eller flodhästen vinner farmen! 😐😐
Värdiga vinnare är Robban, Helena eller Stefan,
Hoppas man har fel!
Citera
2018-03-13, 23:46
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jag är brukar tycka som den genomsnittliga kvinnan i 25-årsåldern tycker. Om det inte passar DIG, så får du behålla dina åsikter för dig själv.
Dessutom är vi ju snygga (jag och Helena), så du får ju inte blanda ihop oss med fula tjejer. Dom vill ju INTE visa upp sig (för dom skäms över sitt utseende).

Bara för att DU tycker som muslimer brukar tycka i sexfrågor, så behöver ju inte vi svenskar tycka likadant.
Ja, hon är ruskit söt och mysig tjej.
Citera
2018-03-13, 23:53
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Jag är brukar tycka som den genomsnittliga kvinnan i 25-årsåldern tycker. Om det inte passar DIG, så får du behålla dina åsikter för dig själv.
Dessutom är vi ju snygga (jag och Helena), så du får ju inte blanda ihop oss med fula tjejer. Dom vill ju INTE visa upp sig (för dom skäms över sitt utseende).

Bara för att DU tycker som muslimer brukar tycka i sexfrågor, så behöver ju inte vi svenskar tycka likadant.

Haha. Finns absolut ingen som blandar ihop dig med en tjej över huvud taget. Synd att du ska vara så kinkig när ingen håller med.

Citera
2018-03-14, 00:04
Medlem
dialektikers avatar
Håller också på Helena. Men hennes beiga snickarbyxor är de mest illasittande (hon ser fetare ut än vad hon är i dem) och fula jag har sett.
Citera
2018-03-14, 02:08
Medlem
argaangelicas avatar
Heja JP(ögongodis) , Helena och godsaken Stefan.

Tror liksom JP har gömda krafter och kunskap.
Citera
2018-03-14, 05:54
Medlem
Terrorfronts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Förutom att hon egentligen är smal och modellsnygg. Hon tävlade med sin kompis innan Farmen om vem som kunde gå upp mest i vikt på en viss tid. Hon vann med 20 någonting kilo.

Ja va e sant av dedär egentligen? Nån här inne (orkar inte leta inlägg) hade hittat kort på långt tebax å då va hon inte direkt smalare. Så hur många år ha tävlingen hållit på?
Citera
2018-03-14, 06:32
Medlem
Citat:

Om man som man/kille/snubbe inte vill titta på kvinnlig fägring, då har man nog pojkvän! Självklart tar man sig en titt när tillfälle ges!
Citera
2018-03-14, 07:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av argaangelica
Heja JP(ögongodis) , Helena och godsaken Stefan.

Tror liksom JP har gömda krafter och kunskap.

Ögongodis har du väl här... Stefan och Helena.

https://www.instagram.com/p/BgRDoUrH...helenahedqvist
Citera
2018-03-14, 07:25
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorfront
Ja va e sant av dedär egentligen? Nån här inne (orkar inte leta inlägg) hade hittat kort på långt tebax å då va hon inte direkt smalare. Så hur många år ha tävlingen hållit på?
Hon har säkert gått upp och ner genom åren men det finns bilder där bara en dåre kan påstå att hon ser likadan ut som i Farmen.
Citera
2018-03-14, 07:29
Medlem
johanjosefssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Förutom att hon egentligen är smal och modellsnygg. Hon tävlade med sin kompis innan Farmen om vem som kunde gå upp mest i vikt på en viss tid. Hon vann med 20 någonting kilo.

Mjaa. Får väl instämma i kråksången.

http://dayviews.com/Lotaand/196226039/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in