Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-17, 19:56
  #265
Avstängd
Hur kan den här haggan få vara med överallt? Så jäkla trött på se hennes grisnylle.

Senaste korkade grejen hon påstår som hon dragit ur sitt feta arlse, var något dumt om skjutningarna....nej nej din dumma feta gris, dom dödar för att dom kan och det handlar om ett överflöd av illegala vapen i orten din dumma kossa. Om någon har problem, dom skjuts nu istället, precis som i USA din dumma feta gris.
Citera
2018-03-13, 09:55
  #266
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Äter hon fortfarande snorkråkor?
Citera
2018-03-13, 10:01
  #267
Medlem
123....s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Äter hon fortfarande snorkråkor?


Säkra källor säger att så är fallet. Hon vittjar dagligen näsan på allt ”gottis” hon kan komma över men har blivit mera observant så att ingen ska se sedan hon ogenerat snaskade på TV....
Citera
2018-03-13, 10:09
  #268
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 123....
Säkra källor säger att så är fallet. Hon vittjar dagligen näsan på allt ”gottis” hon kan komma över men har blivit mera observant så att ingen ska se sedan hon ogenerat snaskade på TV....

Jag har också hört att det förhåller sig på det viset. Äckligt!

Ja, det var ju lite svårt för henne att förneka att hon mumsade sina egna snorbollar när det fångades på film. Det såg ju ganska rutinerat ut, snorätandet. Som att hon nästan gjorde det lite sömngångaraktigt. Omedvetet.

Det lär ju ha blivit några rejäla hinkar snorkråkor om man räknar samman allt hon glufsat i sig under åren!
Citera
2018-05-20, 00:14
  #269
Medlem
Zoom008s avatar
Fy fan vad den här Mellin ser fyllsvullen och härjad ut. Man hör när hon bluddrar också och jag tror hon behöver ha rejält med kulor till sponken. Om hon blir utan sitt jobb och tvingas sitta hemma lär hon umgås med Virtanen och förmodligen börja punda. När man ser det svullna ansiktet och hakorna i lager kan det inte enbart bero på McDonalds eller Aftonbladets lunchrestaurang? Dom där hakorna skulle passa bättre på en kalkon? Fy fan vilken rugguggla.
Citera
2018-08-28, 14:50
  #270
Medlem
JBernards avatar
Hon ser ut att gilla sina egna utsöndringar. Har får mig att hon åt snor i tv vid ngt tillfälle, senaste debatten (TV4 tror jag) dök hon upp i bakgrunden, petade sig i ögat och stoppade sedan snabbt pekfingret i munnen för att tillgodogöra sig den eventuella materia som kom från ögat.
Citera
2018-08-28, 14:57
  #271
Medlem
Vilken sexuell läggning? Tvångslesbisk pga ingen kille vill ha hon? Hur ser de ut?
Citera
2018-08-28, 19:29
  #272
Medlem
Googlas avatar
Hahah shit vad höll hon på med i partiledardebatten? Hon bara snacka massa skit. Upprepade vad folk sa, verkligen kämpar för att komma på några nya ord
Citera
2018-08-29, 07:48
  #273
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Googla
Hahah shit vad höll hon på med i partiledardebatten? Hon bara snacka massa skit. Upprepade vad folk sa, verkligen kämpar för att komma på några nya ord

Håller med.
Här gjorde jag en sammanfattande video av Lena under kvällens debatt.
https://youtu.be/h_4DtJRmX2Q
Citera
2018-08-29, 11:07
  #274
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Håller med.
Här gjorde jag en sammanfattande video av Lena under kvällens debatt.
https://youtu.be/h_4DtJRmX2Q

Fantastiskt. Ett litet mästerverk som väl sammanfattar "journalisten" Mena Lenin.

Visst var fingret på väg in i näsan där vid 17 sekunder in i videon? Men så kom hon på sig själv och avstyrde snorätandet denna gång. Synd. Det hade ju varit smått episkt om hon ätit ytterligare en snorkråka där.

Mycket bra video. En framtida klassiker.
Citera
2018-08-29, 11:22
  #275
Medlem
NysvenskenAbdullahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Fantastiskt. Ett litet mästerverk som väl sammanfattar "journalisten" Mena Lenin.

Visst var fingret på väg in i näsan där vid 17 sekunder in i videon? Men så kom hon på sig själv och avstyrde snorätandet denna gång. Synd. Det hade ju varit smått episkt om hon ätit ytterligare en snorkråka där.

Mycket bra video. En framtida klassiker.

Tack för komplimangerna!

Jag tror banne mig du har rätt där vid 17 sekunder. Antingen så var det ett ångestdämpande ticks att smaska i sig en snorlobba, som hon med hjälp av KBT kunde avvärja?

Eller var det rent ut sagt en så kallad 'glitch' i MK-ultra hjärntvättningen? (Om man nu vill vända sig till konspirationsförklaringar)
Citera
2018-08-29, 19:24
  #276
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NysvenskenAbdullah
Tack för komplimangerna!

Jag tror banne mig du har rätt där vid 17 sekunder. Antingen så var det ett ångestdämpande ticks att smaska i sig en snorlobba, som hon med hjälp av KBT kunde avvärja?

Eller var det rent ut sagt en så kallad 'glitch' i MK-ultra hjärntvättningen? (Om man nu vill vända sig till konspirationsförklaringar)

Lena Mellin var känd för att frossa i snorbobbor redan på 80-talet.
Fast då hade journalister en mycket högre status, så sådana saker tystades ner.
__________________
Senast redigerad av Rimbert 2018-08-29 kl. 19:29.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback