Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-03-09, 10:41
  #1
Medlem
Tjena! Lite noobie fråga kanske! Men jag går boxning och vill försöka bygga till mig lite innan man går professionell match? Och ja först då? Är det värt det? Kommer jag ha kvar något utav det jag byggt upp om det förekommer doping tester och likande? Jag har kollat in anavar, winstrol och liknande då jag vill vara så lean som möjligt men ändå ha lite muskelmassa? Är dom bra eller dåliga och hur bör jag dosera det?

Info:
Ålder: 19
Vikt: 72
Längd: 176
Träning: boxning minst 4 pass i veckan oftast mer

Tacksam för alla svar och all hjälp jag kan få
Citera
2018-03-09, 11:47
  #2
Medlem
Det är defensivt inte värt det. Du kommer att tappa uthållighet.
Citera
2018-03-09, 11:54
  #3
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bosse95
Det är defensivt inte värt det. Du kommer att tappa uthållighet.
EQ ger väl ändå bättre uthållighet och ingen jobbig pump som stör? Brukar väl alltid rekommenderas till kampsportare. Problemet är ju dopingtester med den långa spårningstiden.
Citera
2018-03-09, 13:10
  #4
Medlem
-KarlAlfreds avatar
19 bast å vill kura samt gå proffsmatch i boxning. Helt ärligt är en stadig örfil och en hink vett den kur du behöver.

Att hormonoptimera är absolut inget jag tycker andra skall lägga sig i i allmänhet, men när det handlar om sportsammanhang så är det fusk och doping men även här kan jag sträcka mig till att göra en urskiljning då de flesta sporter har en dopad elit. Urskiljningen är dock av extrem betydelse. Om du till exempel snackade om att du ville bli starkare i någon kraftsport där man tävlar med en prestation eller mot sig själv så har iaf jag ingen åsikt om man vill dopa sig eller ej men när det handlar om kampsport och att slå andra så drar jag en fet gräns. Det borde du också göra. Om du är så jävla vek att du inte kan beefa upp dig nog för en proffsmatch så hör du inte hemma i en ring å kan isåfall lika gärna byta medlemsskapet till Friskis å köra någon slags boxercise eller vad det heter.
Ska du kura så ska du ge fan i å gå matcher mot andra som förväntar sig att möta en ren motståndare.

Skärp till dig för fan.
Citera
2018-03-09, 16:41
  #5
Medlem
Okej, ”sorry” om vi tar ett sammanhang där jag inte växlar dårå... där jag tränar för att må bra men vill ta hjälp? Alltså utan att utsätta någon annan för extra fara? Vad är det bästa?
Citera
2018-03-09, 17:49
  #6
Medlem
du är 19 fucking år... du är redan hormon optimerad

det enda du håller på o göra nu är att gå in o förstöra alltihopa med dina på tok för naiva ideer

om det är värt det... vill du leva på sprutor resten av ditt liv?

tolka mig rätt nu, jag använder själv men jag har accepterat att jag kommer skjuta i mig testo resten av mitt liv kan du göra det nu? med tanke på att du ska elit idrotta så kan du bara köra korta estrar om du ska klara undan piss prov så räkna med 3 sprutor i veckan om du kör på låg dosen vilket eliten inte gör, inte ens i din sport.....
Citera
2018-03-09, 18:33
  #7
Medlem
Loafees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Linkanl
Okej, ”sorry” om vi tar ett sammanhang där jag inte växlar dårå... där jag tränar för att må bra men vill ta hjälp? Alltså utan att utsätta någon annan för extra fara? Vad är det bästa?

Släpp det. Du har redan visat handen, så att efteråt påstå handen har andra kort är meningslöst. Man är inte så intresserad av att hjälpa någon som är lat.
Citera
2018-03-09, 20:34
  #8
Medlem
Haha okej! Aja tacksam för alla svaren ändå! Ha det gött!
Citera
2018-03-13, 20:40
  #9
Medlem
Kör en kur testo till att börja med kör en kort på 8-10 veckor och kolla hur du svarar jag skulle börja med 300mg/vecka och öka till 500mg/v om du tycker det behövs
Citera
2018-03-13, 23:38
  #10
Medlem
När du väl hoppar av steroiderna så kommer du att tappa dina "gains" sakta men säkert om du passerat din genetiska gräns, även om du kör en riktig PCT. Eftersom du bara är 19 år gammal så skulle jag börja med någonting mildare som t.ex. SARMS med färre bieffekter. Om du bara är ute efter en bättre uthållighet/kondition så kan du läsa på om PPAR:en GW501516 (cardarine). Du förstår att dom kommer förmodligen att doping testa dig i en "professionell" boxnings match.
Citera
2018-03-13, 23:52
  #11
Avstängd
qirteros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amiable
När du väl hoppar av steroiderna så kommer du att tappa dina "gains" sakta men säkert om du passerat din genetiska gräns, även om du kör en riktig PCT. Eftersom du bara är 19 år gammal så skulle jag börja med någonting mildare som t.ex. SARMS med färre bieffekter. Om du bara är ute efter en bättre uthållighet/kondition så kan du läsa på om PPAR:en GW501516 (cardarine). Du förstår att dom kommer förmodligen att doping testa dig i en "professionell" boxnings match.

Finns ingen chans i världen att han ens är i närheten av sin genetiska gräns vid den åldern.
Däremot håller jag med om att steroider vid den åldern inte är så jättesmart, man kan rubba sina testo nivåer för resten av livet.
Citera
2018-03-14, 10:07
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qirtero
Finns ingen chans i världen att han ens är i närheten av sin genetiska gräns vid den åldern.
Däremot håller jag med om att steroider vid den åldern inte är så jättesmart, man kan rubba sina testo nivåer för resten av livet.
Jag säger inte att jag håller med om hans beslut, men om han bestämmer sig för att köra PED's så är det bättre att han gör det riktigt och får all hjälp han kan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback