Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-06, 23:41
  #493
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inmymind777
Jag tvivlar inte att du fått tag på bra ladd, men den frågan kan variera mycket. Från att "jag" har värsta laddet i stan, till att få tag på Riktiga stenar 1a eller 2a hand direkt från källan.

För min del så kan man starta en bra fest med ladd. (Helvete vad sugen jag blev efter du la upp det med med fest med fet musik,sprit och brudar) )

Men givetvis så är det inte värt 1000 som bakåt i tiden för något är kraftigt bankat!!

Sen har jag lite annan syn på saken kanske. Eftersom jag dragit ladd dom flesta dagar senaste åren. Och mycket bakåt i tiden..

För min del så kan jag starta dagen med en lina runt lunch med bra musik. Sen starta en bra dag.
Det är du det. Jag personligen skulle inte tycka om det mer om ruset så var tio gånger det bästa jag har fått. Diff'rent strokes for diff'rent folks helt enkelt.
Citera
2018-03-07, 21:35
  #494
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Det är du det. Jag personligen skulle inte tycka om det mer om ruset så var tio gånger det bästa jag har fått. Diff'rent strokes for diff'rent folks helt enkelt.

Absolut. Gillar man inte ruset så är det så.

Men innan man testat Bra kokain så blir det svårt att avgöra.

Tänker inte på just dig där. Men dom flesta får tag på riktigt dåligt ladd.

Och givetvis är det inte värt pengarna för en påse socker med lite kokain i.
Citera
2018-03-07, 22:05
  #495
Medlem
angestmannens avatar
Det är inte många i Stockholm som har provat RIKTIG Bolivia kokain. Om riktiga grejjer är vodka är stockholmsladd folköl. Inte för att jag egentligen bryr mig, jag gillar lång halveringstid, just sayin.
Citera
2018-03-08, 00:49
  #496
Medlem
Phobiazis avatar
Föredrar tjack, tycker inte kola är värt pris.

Min kusin från Trumplandet undrade hur vi kunde kalla det för kokain ens, kanske säger allt om hur stor skillnad det är i renhet etc.
Citera
2018-03-08, 15:06
  #497
Medlem
Erkliings avatar
Får man något som duger tycker jag aldrig att det är överskattat, föredrar ruset och att det faktiskt inte sitter i så jävla länge som tjack t. ex. Men visst, oddsen på att man får nått som inte suger helt totalt är ganska höga. Kör över nätet om du ska ha dom finare grejerna och ladd passar helt enkelt in bättre på kvällar man har planerat enligt mig, så inte farligt att vänta 2-3 dagar för en beställning.
Citera
2018-03-08, 15:34
  #498
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av harryc
Testade kokain för första gången idag. Jag vill inte höra något skit om att det inte är bra grejer eller att det är något annat. För det är vad det är, standard jävla kokain. Saken är den att jag känner mig inte så särskilt påverkad. Jag förstår inte riktigt grejen med det. Ett kort rus och under ruset kan jag direkt inte sätta fingret på om jag fortfarande är normal eller vad det är som lurar riktigt.

Ni som är beroende av denna dyra drog. Varför?

Eller har jag bra inte fattat grejen. Känner mig sviken. Hade högre förväntningar.
Eller så är det bara jag som är en tråkig jävel.

Beror lite på vad du gör. Koks kan vara roligt om man är ute och är på "uppåt" humör generellt, ska klubba, dansa eller ha ett gott skratt med goda vänner. Inte lika super på en ensam hemmakväll direkt.

Men jag, jag håller med dig. Jag har testat olika sorters kokain säkert över 10 gånger och jag har aldrig varit särskilt imponerad. Krävs alkohol, musik och gott sällskap för att det ska kännas fint.

Men priset rättfärdigar inte ruset, det är riktigt.
Citera
2018-03-08, 15:39
  #499
Medlem
trueforgoods avatar
Kokain är nog världens mest överskattade drog. Har testat det 4 gånger och den sista gången var det nära på 90% rent.

Visst blir man välmående, men man bara snackar och snackar och lyssnar inte ett skit på vad andra säger. Man kan sitta ett gäng och prata men efter en timme vet man inte ens vad man pratat om eftersom man just bara pratat. Dessutom är det som ett jävla sanningsserum och man berättar lätt om sina innersta hemligheter. Riktigt farligt ur den synpunkten om man har saker att dölja.

Andra dåliga saker är att det faktiskt är en jävligt farlig drog. Sista gången när jag tog det som var nära på 90% rent tog jag lite för mycket och hjärtat rusade och jag fick svårt att andas. Ändå ville jag återdosera och polaren som hade det fick hindra mig. Jag blir ALDRIG så på droger i övrigt.

Dessutom jävligt höga straff! Grips man med strax över 0,6 gram kokain på sig klassas det enligt normalgraden, vilket innebär att man riskerar tre års fängelse.

Sist men inte minst är det extremt beroendeframkallande och DYRT, och i Sverige är det oftast så utblandat att man knappt känner av det.

Totalt meningslös drog som jag aldrig rör igen.
Citera
2018-03-09, 04:39
  #500
Medlem
Erkliings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Kokain är nog världens mest överskattade drog. Har testat det 4 gånger och den sista gången var det nära på 90% rent.

Inte en chans att du fått tag på 90% i Sverige, inte en jävla chans.
Citera
2018-03-09, 04:55
  #501
Medlem
Det beror på hur rent det är, visserligen är det en kortvarigt rus dock.
Citera
2018-03-09, 05:53
  #502
Medlem
Zulfaqars avatar
Håller med, tror jag aldrig kommer köpa detta ämne igen.
Citera
2018-03-09, 06:09
  #503
Medlem
albinotomtens avatar
Det som många missar/gör fel är att tro att man måste ha lika mycket för att fylla på när det bara krävs max en halv lina om ens det. Detta gör det betydligt billigare än om man fyller på med fulla linor. Kola är perfekt om man ska vara ute och festa på kvällen men måste upp och jobba på morgonen eller om man vill dricka utan att nödvändigsvis känna sig för packad - ett snabbt sätt att nyktra till. 0,5g bör räcka utan problem under en kväll.

Detta är en drog jag bara skulle köra på krogen, inte hemma i lägenheten med ett par polare. Då föredrar jag tjack, röka eller benso.
Citera
2018-03-09, 14:39
  #504
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erkliing
Inte en chans att du fått tag på 90% i Sverige, inte en jävla chans.

Vem har sagt att det var i Sverige?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback