2018-03-08, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allegrageller
Madsen beskriver något slags tekniskt fel då han inte kan komma in i ubåten igen, han får inte upp luckan, efter ett tag sker något med motorerna som gör att han plötsligt kan få upp luckan:

"- Jeg får fat i dækslugen og åbner den op. Jeg fik en sky af varm luft i hovedet og kommer ned i undervandsbåden. Der er meget fyldt af udstødningsluft."

Jag tror att han beskriver något som han faktiskt har varit med om MEN inte just den kvällen när han hade Kim Wall i sin ubåt.
Med hundratals dyk bakom sig lär man ju knappast välja att göra ett nytt dyk i en u-båt som fyllts av avgaser pga. tekniskt fel förrän man gått igenom hela farkosten och hittat felet.
Citera
2018-03-08, 14:41
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulle333
Ok. Så nu har hon avlidit pga gas.

Spännande att höra förklaringen om dom isönderrivna trosorna och kalsongerna. Samt alla knivstick.

Dags för Jakob att börja pressa honom nu efter denna patetiska storytelling
Citera
2018-03-08, 14:42
Medlem
Och där fick vi svaret på vad försvaret går ut på. Alla stick etc kom till när han passade på att experimentera lite efter att han trott att hon var död. Så då faller det tillbaka på likskändning.

Inga höga odds på det försvaret men mycket spännande att se hur det håller ihop med motbevisningen, speciellt med tanke på att PM samtidigt hävdar att han var så förstörd över hennes död att han valde att ljuga

Hur kan man vara så förstörd, och en sån emotionell människa som han säger sig vara som inte kan titta på snuff-movies (fast aktivt söker upp dem) utan att gråta, samtidigt som man passar på att experimentera lite med liket och spontant tänker att styckning är bästa sättet att hantera det på?!
Citera
2018-03-08, 14:42
Medlem
Och allt handlar hela tiden om honom. Vilket svin...
Citera
2018-03-08, 14:44
Medlem
Peter Madsen: "Jeg er her i dag, så Kim Walls familie kan få en forklaring på, hvad der skete. Ellers var jeg her ikke. Jeg er her ganske frivilligt".

seoghoer

Har alla säkringar bränt i hans skalle eller försöker han sig på ironi??
Citera
2018-03-08, 14:45
Medlem
Citat:
Och allt handlar hela tiden om honom. Vilket svin...

Ja herregud, narcissistiska drag, jag tycker nog han verkar vara en solklar narcissist jag.

- Hvis man skal følge din forklaring, hvorfor brugte du så ikke din mobiltelefon til at tilkalde hjælp, spørger anklagere.
- Det skal man. Jeg er her for at afgive forklaring udelukkende for Kim Wall. Jeg er her ikke for mig selv, men jeg er her frivilligt, siger Peter Madsen.
Citera
2018-03-08, 14:47
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso
Peter Madsen: "Jeg er her i dag, så Kim Walls familie kan få en forklaring på, hvad der skete. Ellers var jeg her ikke. Jeg er her ganske frivilligt".

seoghoer

Nej, han är gravallvarlig, spelar rollen av en hjälte. Sitt livs roll.
Citera
2018-03-08, 14:48
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MegaSkurt
Det lär väl bero på vilken del av hans jag/själv som har möjlighet att närvara när frågan ställs...
Jo, det kan ju vara Sarah Connor en sväng nu när han känner sånt medlidande.
Klart han gråter karln när han får sånt nedladdat på hårddisken.
Vladimir tittar fram ibland och blänger surt på ÅK när denne inte svarar jawohl och håller med.

Go Jakob, go.

"Jeg ændrede forklaring, fordi jeg gerne ville skåne Kim Walls pårørende for at tænke på, hvad hun har gennemlevet, mens hun var dernede i 5-15 minutter.

Så det var bedre for dem, at du forklarede hun havde fået en tung luge i hovedet, så hun fik kraniebrud og døde på bunden af ubåden, spørger anklageren ?
Citera
2018-03-08, 14:49
Medlem
Citat:
Jag förstår inte hur en patologisk lögnare får fortsätta sitt skådespel. Det borde funnits en lag som sa "nu er det nog" och färdigt. Man hör ju att han ljuger och ljuger. Att anhöriga och andra är tvungna att lyssna på det där struntpratet. Satan alltså!

Exakt min tanke. Varför slösa tid och pengar på en sån som PM. Han är skyldig till mord mm, finns väl ingen som kan tvivla på det.
Citera
2018-03-08, 14:51
Medlem
KnackeredVonAnkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jo, det kan ju vara Sarah Connor en sväng nu när han känner sånt medlidande.
Klart han gråter karln när han får sånt nedladdat på hårddisken.
Vladimir tittar fram ibland och blänger surt på ÅK när denne inte svarar jawohl och håller med.

Go Jakob, go.

"Jeg ændrede forklaring, fordi jeg gerne ville skåne Kim Walls pårørende for at tænke på, hvad hun har gennemlevet, mens hun var dernede i 5-15 minutter.

Så det var bedre for dem, at du forklarede hun havde fået en tung luge i hovedet, så hun fik kraniebrud og døde på bunden af ubåden, spørger anklageren ?

Var följer du live? Det verkar utförligare än EB
Citera
2018-03-08, 14:53
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av morboso

seoghoer

Han førsøker ge ett sken utav att vara ærlig och "sammarbetsvillig".
Citera
2018-03-08, 14:54
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KnackeredVonAnka
Var följer du live? Det verkar utförligare än EB
Missade källan, det är BT på detta citat.
Men jag har fler sidor uppe och växlar, för att kolla sakfakta/detaljer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in