Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-01, 04:21
  #673
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eddiepeddie
Går denna att röka? Och hur är effekten i så fall ?
Får 500mg 3F-PVP imorgon och 1g 4-FEA

Ja den går att röka, väldigt väldigt känslig så älda långt ifrån.

Hade i mig en 0,5 förut. Föredrar näsor.
Bomba är bästa med denna.
Som folk säger, detta är inget att raca på.
Grym E känsla på stora doser.

Ta en stor 300mg bomb sen resterande i näsan när bomben kommer.
Citera
2018-03-01, 14:19
  #674
Medlem
Vad tycker ni om askens batch?
Citera
2018-03-06, 08:45
  #675
Medlem
Står på psychonaut att "heavy" dos oralt är 90mg+ och i näsan 60mg+.
Och folk här säger "ta 300 oralt 200 i näsan"... Så hur mycket ska man ta? Tänkte nog ta oralt bara för den längre effekten.
Citera
2018-03-06, 13:50
  #676
Medlem
HerrFrobergs avatar
Hur är denna iv? och vilka doser rekommenderas? Tar mer eller mindre aldrig stimulanter nu mer men blev lite sugen efter att ha testat CMC-något...för ett par veckor sedan.
Citera
2018-03-17, 09:20
  #677
Medlem
HerrFrobergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrFroberg
Hur är denna iv? och vilka doser rekommenderas? Tar mer eller mindre aldrig stimulanter nu mer men blev lite sugen efter att ha testat CMC-något...för ett par veckor sedan.

Jag bumbpar tråden med mitt eget inlägg (Lite sådär osnyggt) i hopp om att någon kan hjälpa.
Stimulanter är egentligen inte min grej men det är något speciellt med kicken man får vid IV.

Så, om ni vet, vad skulle vara en bra dos för någon som (Väldigt) sällan tar stimulanter?
Citera
2018-03-18, 21:57
  #678
Medlem
Dax85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Livethy
Vad tycker ni om askens batch?
Bump på den här, bara kört zeroholes och det var någon gång förra året, en vill ju inte slänga pengarna i sjön.
Citera
2018-03-21, 21:48
  #679
Medlem
Får du riktigt 3-fea så fungerar det bra och när det fungerar är det som jag tänker och då är det inte pengar i sjön utan tvärsom. Finns inte en enda svemsk shop som har en fungerande CS substans i lager för tillfället förutom att vissa shops säljer värdelöst skit hela tiden utan att konsumenterna får ta del av dom substanserna på riltigt med tanke på att någon av substanserna fungerar mycket bättre om dom kommer från annat håll och så är det. Det är orättvist mot k8nsumenterna att behöva betala värdelöst skit när det inte är skit om dom handlar från utlandet i vissa fall plus att substanser som säljs i Sverige klassas tilö slut och då har den säljaren sålt skit i 1-2 år och då går konsumenterna också miste om att kunna köpa substansen även om andra säljer mycket jävla bättre batcher pga den blivit klassad och då är det den svenska shopens fel att deras kunder eller andras kunder går miste om en eller flera substanser för evigt och då är det synd att asken började sälja vidriga batcher med 3fpvp för då är det deras fel på flera sätt.

Jag vill att dom drar åt helvete för att det är deras jävla ansvar att dom har 100% kvalite när det rör sig om rc-droger och jag skiter i deras autentiska eller falska NMR analyser om dom säljer skit och då är det dom som säljer skit som är skit och sålänge dom fortsätter så växer dom till högar medan dom frossar sig som gubbarna i filmen Grisfesten. Jävla skithögar som säljer droger säljer ju skitdroger och då ska dom fan sluta med det bara.

Finns det inga grejer som är lagliga som är liks bra som 4f-mph.3-fpm och bk-erhyl-k eller liknande?
Citera
2018-03-25, 07:47
  #680
Medlem
EchoesOfSilences avatar
I mitt tycke är den här riktigt mysig! Förvisso kan jag så väl förstå att de som sitter på tolerans som krockar med passagerarflygplan anser att den här substansen är en aning för svag. För vi andra som uppskattar centralstimulantia av serotonerg karaktär och som kan glädjas av att vi saknar sådan tolerans, så är min högst subjektiva uppfattning att drogen är ytterst mjuk och lättsam. Kortfattad information om mig själv är att jag är man med en ålder närmre 30 än 20 år, med 187 centimeter i längd och ungefär 83 kilo i vikt. Min sista natt hög på centralstimulantia var för många år sedan och jag äter inga mediciner som kan tänkas interagera. Mina tidigare erfarenheter inom stimulantiavärlden är åtminstone ett tiotal substanser.

Först allergitestade jag mig. Kvällens faktiska startpunkt inleddes med alkohol vid klockan 21 och jag befann mig ensam. Ensamheten höll då liksom nu mig sällskap. När kvällen avfyrade sin knallpistol drack jag en starköl om 33 centiliter och åtta centiliter vodka på lite under två timmar. Vid klockan 22.30 svalde jag 80 milligram 3-FEA inrullat i lite hushållspapper. Det ska has i åtanke att jag kalasade på en kebabtallrik bara tre timmar innan inmundigandet - följaktligen måste mat ha funnits kvar och skvalpat runt därinne.

Jag sprang och tog en dusch och passade på att raka ansiktet medan jag väntade. När jag kom tillbaka till sovrummet, cirka 35 till 40 minuter senare, upplevde jag inga effekter. Pupillerna hade inte vidgats någonting. De såväl fysiska som psykiska effekternas frånvaro till trots upplevde jag en stegrande kåthet. Om effekten föddes ur substansen eller bara förväntan låter jag vara osagt. Jag tyglade mig och tog ett beslut att skjuta på onanin - i sinom tid skulle den dock försöka att utföras. Otåligheten slet mig mot byrån, och efter några minuters dividerande med mig själv bestämde jag mig för att snorta en lina om 50 milligram.

Pulvret vägdes först upp och delades sedan in i två stycken likartade streck. Konsistensen var urtrist, framför allt i jämförelse med kristalliserade substanser. Kort därpå åkte pulvret upp i näsan och nog sved det till en aning. Svedan fick delar av näsans innanmäte att pulsera och därefter spred sig värken mot ögonpartierna och uppåt bihålorna, för att sedan under en minut nästan dunsta till komplett upphörande. Om jag ska ranka substanser och deras krigföring mot näsan måste jag påstå att 3-FEA knappast tillhör substanstoppskiktet i fråga om elakhet mot näsan. 2C-familjen bland hallucinogenerna knockar 3-FEA omedelbart. Om en dos 2C-x skulle dras i ena näsborren och en dos 3-FEA i den andra ungefär samtidigt, svär jag med hjärtat som insats att de smärtsamma följderna från mötet mellan 2C-x och kroppens insida ohotat skulle vara längre ihållande och mer påtagligt. Pulvrets flyktiga konsistens - mjölaktigt - ledde till att det hamnade lite varstans upp med näsgångarna och det blir lite minus. För egen del föredrar jag obestridligen kristalliserade droger, eftersom dessa - återigen min personliga åsikt - oftast är långt mycket mer lätthanterliga och njutbara att snorta.

I väntan på ruset drack jag ytterligare lite vodka, men jag sköljde ned med Coca Cola i stället och lät min öl sparas till mer passande tider. Fyra centiliter starksprit var det som svaldes. En cigarett röktes strax utanför byggnaden och smaken från tobaksröken var annorlunda, mer framträdande och mer fylld med fler aromer på något vis. Märket var Camel gul och dessa rökte jag både tidigare under kvällen och behöll också efter doserna med 3-FEA. Successivt ökade ett pirr genom hela kroppen och humöret lyftes. Tillbaka i lägenheten bestämde jag mig för att snorta ytterligare en mängd om 40 milligram. Bara ögonblicket efter påfyllningen klev en tanke upp ur medvetandets viloplats och tog över i mitt sinne. Nu var det dags - jag ville testa att onanera. Dessvärre insåg jag efter några minuter att det minskade blodflödet skapade en ogenomtränglig barriär, av vilken min önskan och kåthet fanns på ena sidan och min nästan penislösa kropp på den andra.

Pupillerna hade växt avsevärt sedan sist jag tittade. De var numera kolsvarta, långt värre än exempelvis 4-HO-EPT. Stundtals fastnade jag med telefonen för att fotografera mig själv - alltid är det lika kul att se sina pupiller när man är i gång. Sängläge intogs så småningom och hörlurar träddes över öronen, varefter en spellista med i huvudsak fartglad musik startades. Musikens djup ökade och tonerna liksom rösterna dansade med tankarna. En mycket behaglig eufori kittlade blodkärl och muskler. Ställt jämsides med de äldre katinonerna (metylon och 3-MMC exempelvis) ger 3-FEA en mer subtil eufori. Ordet >subtil< ska dock inte tolkas genom likhetstecken mot dålig eller meningslös, för eufori finns där i behaglig mängd, trots att den kanske inte kastar kroppen till värmens och euforin självaste industri lika effektivt som andra stimulantia kan göra. Många har kallat den för en svagare version av MDMA och det kanske den kan kallas för. Jag har endast testat MDMA några få gånger i mitt liv och då aldrig i särskilt stora doser heller för den delen. Som en följd av det anser jag att jag inte har kunskap nog att dra en rättvis slutsats i den frågan.

Stimulans fanns också. Jag kunde inte ligga med ögonen stängda längre än minuter i stöten, trots alkoholen i systemet. Mitt upp i allt beslutade jag mig för att fylla på med ytterligare en dos: 30 milligram rektalt. Det här till trots att jag vid ett tillfälle krockade med ett illamående, som gjorde att jag befann mig alldeles intill kräkreflexerna. Inga uppkastningar ville dock visa sig och jag kunde i frid och med glädje vandra mot byrån än en gång.

Klockan var strax efter 00.30. Efter den dosen ökade ruset rejält och med det följde nya bieffekter, sådana jag ditintills hade varit tämligen förskonad från. De positiva delarna tål att än en gång framhävas: andningen flåsade, huvudet kändes tungt på ett ofantligt mysigt sätt och dimma låg över omvärlden, fingrarna darrade och kroppen upplevdes mjuk och lätthanterlig. Emellertid inträdde här käkspänningar och muntorrhet, och utöver dessa bieffekter även ganska så kraftigt ökad puls- och hjärtrytm. Vid en pulsmätning låg jag på 140 slag per minut - stillasittande. Jag hade dock precis rökt en cigarett.

I fråga om käkspänningarna och muntorrheten tyckte jag till en början att käkspänningarna var något så när avkopplande, för jag förknippar sådana med just droginducerat välmående. Men ju mer ruset eskalerade, desto värre blev dem. Jag saknar för tillfället magnesiumtabletter, även om jag har flualprazolam. Dessa avser jag dock att använda om någon timme när jag ska landa helt. Som en fortsättning med käkspänningarna är det ändock min åsikt att det inte var de värsta käkspänningarna jag har upplevt. Somliga amfetaminer liksom vissa katinoner tenderar i mitt tycke att göra det ännu värre än så här. Det gäller också för muntorrheten. Den är absolut inte trevlig - framför allt när man oupphörligen glömmer bort att fukta munnen eller dricka någonting - men knappast heller outhärdlig. Jag minns så väl när jag hade ett race på någon numera bortglömd centralstimulantia i kombination med dels zopiklon, dels syntetiska cannabinoider. Där fanns det en elakartad muntorrhet som inte var vänlig mot tänder och tandkött. Riktigt så illa var det alltså inte på 3-FEA, utan det går att hålla i schack genom kontinuerligt vätskeintag. Ett kontinuerligt vätskeintag kan jag bara konstatera behövs dessutom, eftersom kroppen klart svettas och är varmare än normalt.

Natten har sedan fortsatt med någon enstaka påfyllning alkohol och ett fåtal återdoseringar för 3-FEA. Samtliga påfyllningar förutom en har gjorts nasalt, och jag upplever att det fungerar bra att snorta denna substans om man är okej med att det svider till, att näsan täpps igen och att man får dras med ett inte alltför välsmakande droppande i svalg och gom. Totalt har jag intagit 330 milligram 3-FEA mellan klockan 22.30 och 06.00. En timme gick ju dock bort med tanke på att klockan flyttades fram i natt. Ruset har för det mesta varit tämligen linjärt verksamt, och då menar jag utan några aggressiva upp- eller nedgångar. I sin helhet är 3-FEA, enligt min smak, en ytterst mysig substans. Stundtals fanns lättsamma men maniska episoder i form av att jag fullkomligt fastnade i totalt onödiga saker - precis som det önskas på centralstimulerande droger. Men också här är det fråga om vad man jämför med. Pyrrolidinstimulantia upplever jag ger betydligt värre mani, och de ger också kraftigare bieffekter. Samtidigt är de lättare att använda ofta (läs: mer missbrukarvänliga), för jag förmodar att min serotonerga tolerans har stigit den här natten.

Jag kan också passa på att nämna, så här på landningen, att jag börjar känna mig en gnutta sliten. Alltjämt finns en skön amfetaminliknande stimulans, även om den är på nedgång. Huvudvärk har smått börjat växa, svetten har fått mig att lukta en gnutta illa, käkarna värker och jag känner av en diffus trötthet. Förmodligen beror den sistnämnda på mina snart 24 vakna timmar. Det var tio timmar sedan jag åt någonting också. Och på tal om det så känner jag av en märklig hunger, trots att jag över huvud taget inte är sugen på att äta någonting. Kanske tar jag någon banan innan jag försöker sova.

Inom en timme tänkte jag svälja 0,5 milligram flualprazolam och dricka en liten mängd vodka. Vi får se huruvida mängden flualprazolam biter eller inte. Min bensodiazepintolerans är också den förmodat låg, även om jag har varit en storkonsument av alkohol de senaste månaderna. Måhända finns korstolerans där, men den som lever får se.

Ni har förmodligen uppfattat att jag fortfarande är påverkad vid det här laget. Det märker jag själv också. Aldrig är det så svårt att sluta skriva på någonting som när man har stimulantia i blodomloppet. Allt fint!
__________________
Senast redigerad av EchoesOfSilence 2018-03-25 kl. 08:14.
Citera
2018-03-26, 09:21
  #681
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Nu skriver jag från telefonen, liggande och nedkrupen under det helt fantastiska, älskade täcke.

Efter mitt inlägg i går morse kräktes jag rätt så ordentlig, fast det kändes skönt på något vis. Dock tog jag till slut ~1,5 milligram (inte en till fem, utan just ett milligram och 500 mikrogram) flualprazolam, fastän jag redan hade förberett en 0,5 miilligram och en 0,3 milligram, och på det drack jag sedan starksprit i ett svep om ungefär 10 centiliter kombinerat med samma märkliga vin som jag nämnde i förra inlägget.

Gårdagen var magisk... men i kväll är det ta mig fan än bättte. Ja, jag körde... HERREGUD vilken känsla det är just nu. Ögonen flaxar och fingrarna skakar, så det är fantastiskt skönt vinglande i huvudet. Kroppen känns så löjligt avslappnad men samtidigt så full mer energi. Men ni! Det sjukare!!!!!!

Jag upplever verkligen hela tiden konkreta och vansinnigt detaljerade och så infernaliskt verklighetstrogna hallucinationer. Allt förekommer runtomkring mig, i ögonvrån eller bakom telefonen. Endast två värmeljus lyser upp ett tämligen stort rum, varför mysfaktorn är fulländad.

Det jag har sett hittills, dock bara i urval nu:

a) Min far som kommer med sina vanliga kläder och går förbli mig för att fylla på min vattenflaska.

b) Flera omgångar av olika katter som spatserar här, för att sedan hoppa upp i sängen för att lägga sig och tvätta pälsen.

c) Ett flertal större djur (lejon, björn, zeebra och tvärt om också många smådjur som möss, hamstrar och fåglar. Exempelvis när jag lutade mig för att ta någonting så går en varg fram och tillbaka alldeles och verkligen precis intill mig.

d) Vid tre tillfällen har hela min högerhand och -arm bytts ut mot en långpälsad gulbrun katt.

e) Och nu har jag tre hundar uppe i sängen och alldeles precis klev någon okänd människa upp här med.

Dessa syner sker alltså endast i ögonvrån eller där ögat inte fokuserar. Direkt om blicken vänds ditåt försvinner allting direkt.

Också med stängda ögonlock syns subtilt visuella effekter, däribland olika tyger (av någon anledning), framlidna vetenskapsmän, ljusstrålar som vibrerar i takt med musiken, för att nämna några. Ytterligare en häftig, flummig och visuell upptäckt var att jag kunde eller kan föreställa mig framför allt människor mot detaljer, bland annat från de grafem som min egen text har som sin grundstomme. För 20 minuter sedan såg jag till och med Jimmie Åkesson, alltså som ett porträtt, från mina textstycken

Det här är en enastående substans i mitt tycke. Jag har provat en drös stimulamtia. Både fenetylaminer (MDMA, amfetamin, 2-FA och några fler), katinoner (metylon, 3-MMC, pentylon och många fler), pyrrolidinstimulantia (4F-PVP samt ett par till) och bensofuraner (6-APB och några till). Visst kunde 3-FEA ge betydligt starkare rus, men jag tycker att den känns så hemskt mysig och lugn, fastän potentialen finns där för att snöa in sig på saker. Dessutom blev jag mäkta förvånad över de subtila, men likväl fullt synliga, psykedeliska tendenserna. Utöver de tidigare nämnda, så förekommer också varmare färger och ibland till och med färgskiftningar (framför allt blir vitt till gult - en annars heltvit tröja som hänger över en soffa en bit bort är i detta nu totalt banangul), föremål som skakar/lever (ett par jeans ligger på golvet en bit bort och i ögonvrån framstår detta plagg som en liten hund, vilken rör sig smått fram och tillbaka i sökandet efter en bekväm ställning att ligga i), dimmighet och så vidare.

Kvällens doser för 3-FEA såg ut så här:

Kl 00

Rektalt: 80 mg
Nasalt: 40 mg

Kl 02

Nasalt: 50 mg

Kl 03

Rektalt: 40 mg
Nasalt: 30 mg

Kl 06.30-07

Nasalt: 40 mg

Kvällens mängder alkohol:

Kl 21

4 cl vodka
Öppnar en 33:a 5.2%

Kl 21.20

4 cl vodka

Kl 23

6 cl vodka

Kl 04

4 cl vodka

Kl 06

6 cl vodka
Öppnar en 33:a 5.2%

Kl 06.30

6 cl vodka

Jag upplever tveklöst att oralt intag inte alls förbättrar effekten. I stället säger jag förstadosen: rektal, andradosen och påfyllningar: nasalt (+ eventuellt någon rektal). Men det är ju bara jag det. Och synergin med alkohol är fantastisk. Jag saknar bara cannabis med, eller någon av de tidigaste cannabinoderna. En annan sak som kunde vara fint vore en candyflip med 3-FEA och någon tryptamin. Jag har för mig att någon skulle göra det eller hade gjort det och att det blev väldigt lyckat.

Vidare vill jag också säga: Påfyllningarna fungerar, fast jag tror klart att det kan bero på min fortfarande förhållandevis låga tolerans. Men det är så skamligt njutbart att stiga upp då och då för att dra i sig en liten dos till...

Fy fan vad jag hatar att skriva på telefonen för övrigt. Det har tagit mig strax över en timme. I-landsproblemet är dock att jag då måste kliva upp ur sängen för att kunna roffa åt mig min dator. :angry: :sad44:

Trevlig måndag!
__________________
Senast redigerad av EchoesOfSilence 2018-03-26 kl. 10:03.
Citera
2018-03-26, 23:32
  #682
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Tredje och sista kvällen - tills vidare - som jag är i gång på denna substans. Jag har som vanligt druckit lite alkohol (en starköl och åtta centiliter starksprit) och tog strax därpå 90 milligram rektalt och 60 milligram i näsan av 3-FEA. Rektalt fungerar riktigt bra, eller nasalt också i och för sig, tycker jag.

Över lag är dock ruset inte ens i närheten av vad det var i går eller i förrgår. I lördags fegade jag lite i början vad gällde doseringarna; i går var det riktigt bra däremot, som ni kan se på mitt förra inlägg. Jag mår förvisso bra - bara inte lika bra som för 20 respektive 40 timmar sedan.

En sak gör mig nästintill galet konfunderad däremot är hallucinationer. Det handlar om hallucinationer såväl medan ruset pågår som alla timmar därefter.

Den första frågan:

Får ni hallucinationer efter att ha intagit 3-FEA? Om ja - under ruset, efter ruset eller både och?

Svammel - dock möjligen med ett visst underhållningsvärde:

Jag skrev i förra inlägget att det förekom myriader av märkliga hallucinationer och synvillor framåt rusets dalande. På söndagen sov jag från ungefär 08.30 till 17.30 med hjälp av bensodiazepiner. Följaktligen kan det knappast ha handlat om sömnbrist för ruset natten mot i dag. Förvisso har jag i detta nu varit vaken sedan 17.30 i går, så nu kanske sömnbristen förstärker effekten. Det är dock, enligt min mening, fortfarande inte tal om någon oroväckande sömnbrist när det bara har gått ett dygn. En annan sak var i och för sig att jag kräktes medan rus nummer två pågick. Jag insåg att hela middagen följde med upp. Trots det åt jag endast två bananer i morse, och valde i stället att vänta med att äta till seneftermiddagen - ett spann om nästan 24 timmar. Jag var inte alls hungrig nämligen, vilket man ju sällan är i samband med centralstimulantia.

Tillbaka till hallucinationerna. De förekom hela förmiddagen och fortsatte fram till klockan 16 ungefär för att sedan mattas ut. Vid klockan 18 åt jag middag och diskade snabbt undan. Efter det gick jag och satte mig i vardagsrummet. Där funderade jag på dels 3-FEA, dels alkohol. Smått tilltagande, fast inte rusande eller aggressivt, uppenbarade sig hallucinationer återigen. Det var vid denna tidpunkt ungefär tolv timmar sedan sista dosen. Synvillorna bestod framför allt av partiklar som flydde från föremål, dansande gestalter i ljusskenen från värmeljusen mot väggen, psykedeliska färger mot vita bakgrunder, magnetism runt föremål och dylikt. Det störde mig inte nämnvärt och grubblandet fortsatte.

Alkoholen började drickas och två doser 3-FEA förbereddes. De administrerades kort inpå varandra och inom 15 till 20 minuter upplevdes de första effekterna. Jag stod utanför byggnaden och rökte en cigarett och då började en ny, skarpare form av hallucinationer uppträda.

Runt huskanten kom grannens katt som den nästan alltid gör när jag står där. Jag fortsatte titta ned i mobilskärmen men kunde fortfarande följa dess rörelser mot mig i ögonvrån. På någon sekund var den framme vid mina fötter och gick runt mig, och det var så att jag kunde känna det. Telefonen lades i fickan och jag skulle böja mig ned för att hälsa och höll på att säga klart ungefär: "Men vad gör du ute nu?"

Vad tror ni hände? Katten var inte där. Det fanns verkligen ingen katt och det finns ingen möjlighet för den att smita undan på grund av hur rökplatsen ser ut. Jag flinade dock mest och tog upp telefonen igen. Nästan ögonblickligen började processen om - katten kom runt huskanten, gick mot mig, runt mina ben och var sedan borta igen. Riktigt märkligt.

Likaså när jag kom in i lägenheten fortsatte hallucinationerna. Ruseffekterna hade nu tilltagit avsevärt, med flackande ögon, darrig kropp, käkspänningar och allt det där, och jag lade mig i sängen och började spela musik från hörlurarna. Återigen tog jag upp mobiltelefonen och i ögonvrån visade sig alla möjliga typer, dock endast i människoskepnad.

Telefonen lades vid sidan och jag vände blicken mot första personen - hon försvann inte. Hon var som gjord av reflektionen från solljuset i vattendroppar. Ansiktet syntes inte, men jag kunde se att hon bar en vit tröja, en svart kjol och något mer. Först stod hon med ryggen mot mig, sedan vände hon kroppen, därefter satte hon sig på golvet och lutade huvudet åt mitt håll, reste sig igen och så vidare. Ytterligare människor uppenbarade sig med två till fyra minuters mellanrum. Bland de andra fanns en man som klädde sig som min far, men det var inte han. Plötsligt gick han runt sängen, klättrade över mig och lade sig intill.

Och precis nu, just i skrivande stund, kommer en annan tjej igen. Den här tjej bär blå tröja och mörkblåa jeans, och har ett brunfärgat hår. Hon rör sig fort. Först stod hon till vänster om mig, sedan kom hon fram mot mig, ställde sig på knän i sängen och ville antingen lukta på mitt hår eller viska någonting i mitt öra. Jag kan på något vis känna hennes närvaro. Nu satte hon sig intill mig. Och så reste hon på sig.

Det är helt sjukt. Jag känner mig sinnessjuk, men samtidigt är jag inte alls rädd eller uppskrämd. Det är fascinerande på något vänster, och jag mår inte dåligt på något sätt alls. Jag är väl medveten om att jag hallucinerar. Det känns bara så säreget att å ena sidan vara fysiskt ensam, å andra sidan se andra individer röra sig kring en.

Den andra frågan:

Har någon haft något, en minsta lilla, som liknar det här i samband med 3-FEA (eller andra amfetaminer)?

Slutord:

Den sista gången jag hallucinerade kraftigt var på någon bensofuran för flera år sedan, kanske 6-APB. Men då var det inblandat tre dygns sömnlöshet också. Nu har jag ju sovit rätt så några timmar samt att jag har ätit. Jag kanske börjar bli sjuk i huvudet trots allt.

20 minuter senare:

Påfyllningsdags.

Det får bli 70 milligram 3-FEA i näsan, åtta centiliter Renat ned i magsäcken, två bananer strax efter brännvinet, en cigarett när bananerna har ätits upp (ungefär nu) och så har jag dessutom ställt en burk Coca Cola vid sidan om sängen. Jag är trött på smaken av öl, så sött får det bli.
__________________
Senast redigerad av EchoesOfSilence 2018-03-26 kl. 23:55.
Citera
2018-03-27, 02:05
  #683
Medlem
Bertil85s avatar
Läst för lite i tripp- rusrapporter ?

Lägg den där istället.
Citera
2018-03-27, 02:39
  #684
Medlem
EchoesOfSilences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85
Läst för lite i tripp- rusrapporter ?

Lägg den där istället.

Jag känner väl till tripp- och rusrapporter som delforum, men jag tycker ändå inte att mina inlägg är några rusrapporter. Primärt vill jag diskutera substansen och dess potential, sekundärt den psykologiska och fysiska upplevelsen. Jag vill inte som enda mening med mina inlägg berätta en historia, utan jag vill söka efter insikt och kunskap genom jämförelser med andra användare. Tripp- och rusrapporter hade kanske fungerat som forum det detta, men samtidigt tycker jag att den specifika tråden för den substans jag vill diskutera är bättre lämpad. En moderator får lov att ta ställning om fler stör sig på min detaljrikedom. Sanningen ligger nämligen i att jag har synnerligen svårt för att skriva kortfattade texter, varför de kanske vid en första anblick ser oläsbara ut. Så hoppas jag dock inte är fallet - jag vill gärna se en fortsatt diskussion om mina upptäckter och hur dessa kan kopplas till andra individers upptäckter, och i förlängningen göra ett något så när försvarbart försök i att dra en slutsats ifall dessa är knutna till substansen som sådan eller om jag ska starta en tråd i psykisk hälsa för min egen skull.

Som ett litet tillägg till mitt förra inlägg har följande ändrats:

- Den totala mängden 3-FEA uppgår nu till 280 milligram över fem timmar (rektalt och nasalt).
- Den totala mängden alkohol uppgår nu till 26 centiliter starksprit och 33 centiliter starköl.
- En fjärdedels tablett flualprazolam svaldes vid klockan 02.
- Jag kräktes alldeles nyss. Förmodligen följde såväl bensodiazepinen som en del av alkoholen med upp. Nu har jag dessutom kräkts på samtliga sessioner.

Upplever någon härinne något liknande? Det vill säga: kräks ni under eller strax efter ruset från 3-FEA eller nära besläktade substanser?

Jag dricker tämligen mycket alkohol annars också och dessa mängder är sannerligen inte mer än vad jag brukar få i mig, helt utan komplikationer. Däremot har jag kräkts varje gång med 3-FEA i kroppen, och de sista två gångerna mitt under ruset. Jag misstänker att det beror på snortandet och pulvrets smak som från svalg och gom letar sig framåt över tungan. Pulvret smakar inte jordgubbe direkt. Dessutom har jag fruktansvärda sura uppstötningar, något som då och då förekommer också vid nyktert tillstånd förvisso, fast dessa dagar har jag ätit en hel karta Novalucol. Det är betydligt mer än min normala förbrukning. Sura uppstötningar får jag som sagt med jämna mellanrum - likväl verkar det öka å det grövsta när 3-FEA finns i blodomloppet. Kan det finnas ett samband eller är det min kost och/eller alkoholkonsumtion som är den riktiga boven?

Nu måste jag försöka sova känner jag. Hallucinationerna kommer och går, men ögonlocken vill bara falla rakt nedåt. Antingen tar jag en väldigt liten bit från en tablett med flualprazolam, eller dricker jag lite extra sprit, eller gör jag en kombination av dessa två alternativ, fastän det varnas för det. Vi får se vad mitt begär beslutar innan jag har kommit fram till drogförrådet.

Ha en fin natt och morgon!
__________________
Senast redigerad av EchoesOfSilence 2018-03-27 kl. 02:52.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback