Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-05, 21:58
  #1
Medlem
Nu börjar eliten att skicka muslimska nyanläda män till våra barns förskolor via olika lönedumpande åtgärder. I Ystad protesterade föräldrarna mot detta, så Ahmed och Mahmoud fick sluta.

Citat:
Två personer som hade extratjänst på en förskola tvingades sluta.

Skälet: Några av föräldrarna var kritiska mot att de har invandrarbakgrund.

– Killarna har fått en förklaring. De vet varför, och tycker så klart det här är lika tråkigt som vi, säger den ansvariga förskolechefen till Sydsvenskan.

Meningen med åtgärden "extratjänst" är att hjälpa nyanlända och långtidsarbetslösa in på arbetsmarknaden. Samtidigt kan föreningar och offentliga verksamheter få hjälp och avlastningar, eftersom Arbetsförmedlingen stöttar ekonomiskt.

Förskolan i Ystads kommun anställde på det här sättet två män med invandrarbakgrund. De skulle diska och plocka undan – och samtidigt träna på språket.
https://www.expressen.se/kvallsposte...sitt-ursprung/

All heder åt dessa föräldrar. Muslimska och rasfrämmande män på svenska dagis som tar hand om vita svenska barn. Nej! Detta är oacceptabelt. Bra agerat av föräldrarna.

Vill PK-eliten har massa ensamkommande män bland sina barn, så varsågod, men övriga gör rätt som protesterar. Vad tycker ni, kära vita människor?
__________________
Senast redigerad av Jack.Cates 2018-03-05 kl. 22:13.
Citera
2018-03-05, 22:06
  #2
Medlem
Sooks avatar
Själv tycker jag att man borde sprida namnen på dessa idioter till föräldrar men sån är jag. Förhoppningsvis får grabbarna jobb någon annanstans där folk inte är lika fördomsfulla. Å andra sidan är det inte lätt för nån kille alls att jobba på förskola oavsett om man är svensk eller inte. Så det var antagligen fel plats från början.
Citera
2018-03-05, 22:06
  #3
Medlem
Klownfaces avatar
Helt rätt! Det är ingen idé att chansa med dessa skäggbarn, något svenskar fått och får lära sig den hårda vägen, bra att det finns rakryggade föräldrar kvar som inte tänker sitta och vänta på att få sitt barn antastat
Citera
2018-03-05, 22:08
  #4
Medlem
Jaghettepetters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates

Vill PK-eliten har massa ensamkommande män bland sina barn, så varsågod, men övriga gör rätt som protesterar. Vad tycker ni, kära vita människor?


Det är synd att dom ens befinner sig i landet skulle jag vilja påstå men nu när dom väl är här så ska dom ju absolut inte vara nån annanstans än inlåsta i nån förvaring i väntan på avlivning eller en biljett hem som givetvis faktureras deras smutsiga ambassad eller avdrag på bidraget som Sverige förmodligen redan sänker dessa luffarländer.



Men det är ju bara min lilla åsikt.
Citera
2018-03-05, 22:12
  #5
Medlem
Foruejsonlys avatar
Tro f-n det var fel plats för två manliga negrer, det hade varit fel plats för dig och mig också om vi slirat runt i livet och behövde arbetsträna.

Det visar bara hur verklighetsfrämmande ”allas-lika-värde-politiker” är! All heder åt föräldrarna.
Citera
2018-03-05, 22:20
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Själv tycker jag att man borde sprida namnen på dessa idioter till föräldrar men sån är jag. Förhoppningsvis får grabbarna jobb någon annanstans där folk inte är lika fördomsfulla. Å andra sidan är det inte lätt för nån kille alls att jobba på förskola oavsett om man är svensk eller inte. Så det var antagligen fel plats från början.

Som du säger. Upplägget var korkat från början. Svensk eller inte.
Citera
2018-03-05, 22:21
  #7
Medlem
Riddarhusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Nu börjar eliten att skicka muslimska nyanläda män till våra barns förskolor via olika lönedumpande åtgärder. I Ystad protesterade föräldrarna mot detta, så Ahmed och Mahmoud fick sluta.


https://www.expressen.se/kvallsposte...sitt-ursprung/

All heder åt dessa föräldrar. Muslimska och rasfrämmande män på svenska dagis som tar hand om vita svenska barn. Nej! Detta är oacceptabelt. Bra agerat av föräldrarna.

Vill PK-eliten har massa ensamkommande män bland sina barn, så varsågod, men övriga gör rätt som protesterar. Vad tycker ni, kära vita människor?
Vad jag erfarit var föräldrarna ohederliga och männen inte muslimer. Källa? Samma som TS hade när hen beskrev motsatsen.
Citera
2018-03-05, 22:28
  #8
Medlem
Hegamons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Vill PK-eliten har massa ensamkommande män bland sina barn, så varsågod, men övriga gör rätt som protesterar. Vad tycker ni, kära vita människor?

Ja herregud. Runt år 2000 hade jag en bekant, vit etnisk svensk. Han hade ett riktigt sliskigt och rent av omoraliskt utseende. Han var faktiskt lite skum ibland, men egentligen inte farlig ett dugg. Han sökte jobb på dagis. Gissa om föräldrarna blev livrädda, massa föräldrar. Dom menade att en pedofil kunde inte börja på dagis, föräldrarna var totalt vettskrämda. Min bekant fick sluta på dagen, direkt alltså.

Nja, varför röstar ni, (jävla föräldrar) på 7K? Eller det kanske är ni som röstade rätt som sade ifrån, okej. Men tyvärr är det här framtiden i Sverige. Enorma spänningar mellan etniska svenskar och även gentemot alla invandrare som kommer hit och som kommit hit dom senaste 30 åren.

Folk är vettskrämda för mångkulturen och vågar inte säga ifrån, så ser jag det dom som röstar på 7K och sticker huvudet i sanden.

Troligen var just dessa på utländska män helt oskyldiga men i Sverige döms nu samtliga utländska personer.
Ja, vad ska jag säga om det här egentligen?
__________________
Senast redigerad av Hegamon 2018-03-05 kl. 22:49.
Citera
2018-03-05, 22:39
  #9
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sook
Själv tycker jag att man borde sprida namnen på dessa idioter till föräldrar men sån är jag. Förhoppningsvis får grabbarna jobb någon annanstans där folk inte är lika fördomsfulla. Å andra sidan är det inte lätt för nån kille alls att jobba på förskola oavsett om man är svensk eller inte. Så det var antagligen fel plats från början.

Ursäkta men när inte ens svenska män tillåts på dagis varför skulle dessa få tillträde? Kan herr viktig förklara?
Citera
2018-03-05, 22:44
  #10
Medlem
JagSerUfos avatar
Jaja så lipar folk över att invandringen kostar och att invandrarna inte jobbar
Citera
2018-03-05, 22:46
  #11
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
Ursäkta men när inte ens svenska män tillåts på dagis varför skulle dessa få tillträde? Kan herr viktig förklara?
När ìnte svenska män tillåts på dagis? Vadfan snacka du om !
Citera
2018-03-05, 22:46
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagSerUfo
Jaja så lipar folk över att invandringen kostar och att invandrarna inte jobbar

Tror snarare folk "lipar" över att packet är här, istället för att sparkas ut från Europa.
Sen tror jag inte många vill att muslimske hazar-Ahmed ska bytan blöjor på svenska småbarn. Det är redan upprörande att vita män försöker sig på att jobba på förskolor.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback