Citat:
Ursprungligen postat av
Powr
Utvecklarna är missnöjda med CEOn då han tydligen skapade 14 miljarder coins till sig själv utan att rådfråga någon. Vet inte hur mycket sanning det ligger i det men känns inte bra att han fortfarande inte sagt ett pip om detta. Nästan alla admins är borta från telegram gruppen också så allt är bara kaos just nu. Hoppas dom gör ett uttalande snart så man vet vad som försiggår. Just nu vet vi inte om det är utvecklarna eller ägarna som är dom "skyldiga"
Som jag har förstått det så handlar det om att han återställde de 14mil som försvann iochmed hacken av den ena exchangen. Om så är fallet så är det helt rimligt. Som jag förstod det var dem missnöjda med att han inte frågade någon om det innan han gjorde det, men jag ser verkligen inget bekymmer med det. De brände trots allt de mynten som stals, att man återställer dessa så att supplyn kvarstår är samma beslut som jag hade tagit.
Har inte sett några indikationer på att han skulle behålla dessa heller. Det skulle såklart vara illa, men att återställa supplyn är bara rätt. Verkar mest som gnäll så vitt jag kan se.
Men men, jag tänker köpa på mig ännu mer, blir ett par miljoner på måndag eller tisdag antar jag.