2018-02-24, 15:45
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K4izer
Inte direkt. Ett par utvecklare verkar inte förstå hur affärer funkar. Sen låter folk sig påverkas för mycket av FUD. Väldigt tydligt vilka som är drivande i att krascha priset på sociala medier, de har liksom inte ens tagit bort deras enorma hypande som de sysslade med för bara två veckor sedan. Sen ovanpå det alla som köpte sen Januari och trodde den skulle nå $1 på en dag. Ser bara positivt på det här, vill köpa några miljoner till när den landar på 1sat, sen nu slipper vi alla småglin som bara bryr sig om dagsvärdet :3

Man får ta det hela i perspektiv, den låg på 1sat för tre månader sedan. Värdet på något under en kvartalsperiod är sjukt oviktigt. Med tanke på alla saker som är på gång redan så är jag iaf inte orolig. Överkänsliga utvecklare som verkar tämligen obildade ska rensas bort, hoppas bara de nya är bättre. Överväger själv nu att gå med i teamet ifall en lämplig position öppnar, men får se.
Utvecklarna är missnöjda med CEOn då han tydligen skapade 14 miljarder coins till sig själv utan att rådfråga någon. Vet inte hur mycket sanning det ligger i det men känns inte bra att han fortfarande inte sagt ett pip om detta. Nästan alla admins är borta från telegram gruppen också så allt är bara kaos just nu. Hoppas dom gör ett uttalande snart så man vet vad som försiggår. Just nu vet vi inte om det är utvecklarna eller ägarna som är dom "skyldiga"
Citera
2018-02-24, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powr
Utvecklarna är missnöjda med CEOn då han tydligen skapade 14 miljarder coins till sig själv utan att rådfråga någon. Vet inte hur mycket sanning det ligger i det men känns inte bra att han fortfarande inte sagt ett pip om detta. Nästan alla admins är borta från telegram gruppen också så allt är bara kaos just nu. Hoppas dom gör ett uttalande snart så man vet vad som försiggår. Just nu vet vi inte om det är utvecklarna eller ägarna som är dom "skyldiga"

Som jag har förstått det så handlar det om att han återställde de 14mil som försvann iochmed hacken av den ena exchangen. Om så är fallet så är det helt rimligt. Som jag förstod det var dem missnöjda med att han inte frågade någon om det innan han gjorde det, men jag ser verkligen inget bekymmer med det. De brände trots allt de mynten som stals, att man återställer dessa så att supplyn kvarstår är samma beslut som jag hade tagit.

Har inte sett några indikationer på att han skulle behålla dessa heller. Det skulle såklart vara illa, men att återställa supplyn är bara rätt. Verkar mest som gnäll så vitt jag kan se.

Men men, jag tänker köpa på mig ännu mer, blir ett par miljoner på måndag eller tisdag antar jag.
Citera
2018-02-24, 17:21
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av K4izer
Som jag har förstått det så handlar det om att han återställde de 14mil som försvann iochmed hacken av den ena exchangen. Om så är fallet så är det helt rimligt. Som jag förstod det var dem missnöjda med att han inte frågade någon om det innan han gjorde det, men jag ser verkligen inget bekymmer med det. De brände trots allt de mynten som stals, att man återställer dessa så att supplyn kvarstår är samma beslut som jag hade tagit.

Har inte sett några indikationer på att han skulle behålla dessa heller. Det skulle såklart vara illa, men att återställa supplyn är bara rätt. Verkar mest som gnäll så vitt jag kan se.

Men men, jag tänker köpa på mig ännu mer, blir ett par miljoner på måndag eller tisdag antar jag.
Ja än så länge så är det bara spekulationer. Hoppas dom gör ett officiellt uttalande snart iaf. Alla småglin har panik just nu. Spekuleras till och med om att kucoin inte kommer lista dom längre. Kommer nog köpa på mig lite mer ifall den dippar under 3 sat.
Citera
2018-02-24, 17:39
Medlem
Citat:
Ja än så länge så är det bara spekulationer. Hoppas dom gör ett officiellt uttalande snart iaf. Alla småglin har panik just nu. Spekuleras till och med om att kucoin inte kommer lista dom längre. Kommer nog köpa på mig lite mer ifall den dippar under 3 sat.

Se om detta stämmer då.

https://www.reddit.com/r/htmlcoin_community/comments/7zxhnk/the_fud_is_over/

"Great news in the telegram group. There will be official announcements coming shortly!

Kucoin listing soon.

Megaxcoin htmlcoin inplementation confirmed for next week!

The wallet is still super fast. Transactions in seconds.

Great orderbook situation for htmlcoin at bleutrade!

Congrats to all who could buy the dip at 4 and 5 sats! Good luck to all filling the bags while its still under 10 sats!"
Citera
2018-02-25, 13:51
Medlem
Bra tryck i Red pulse RPX nu, mer än dubbelt så hög volym som när den va ATH, och mer än hälften av NEO:s volym, (det är en NEO ICO) så det är rätt bra köpläge nu, kommer nog gå all in nu faktiskt.
Citera
2018-02-25, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnjoyLife2000
Bra tryck i Red pulse RPX nu, mer än dubbelt så hög volym som när den va ATH, och mer än hälften av NEO:s volym, (det är en NEO ICO) så det är rätt bra köpläge nu, kommer nog gå all in nu faktiskt.

Ser ut som vanligt på BINANCE, de kör Pump and Dump på den just nu.

Bara kolla på VEN, NANO etc denna vecka på Binance.
Citera
2018-02-25, 19:49
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blujnder
Ser ut som vanligt på BINANCE, de kör Pump and Dump på den just nu.

Bara kolla på VEN, NANO etc denna vecka på Binance.

Alla coins pumpas fram och tillbaka(folk tar ut sina vinster) med andra ord är allt i sin ordning.
Citera
2018-02-26, 11:09
Medlem
Luckyhorses avatar
fan va härligt att jag köpte icx i söndags när den låg på 3.60ish $ st, magkänslan sa att den låg för lågt och idag släpps beta walleten helt random!
Citera
2018-02-26, 11:12
Medlem
Cardano och EOS kan utan problem dra om Ethereum.
Men hela marknaden känns pumpad och hög atm, tror knappast att det är rätt läge att köpa.
Citera
2018-02-26, 15:34
Medlem
HTML har återhämtat sig lite och det finns mer info.

https://www.reddit.com/r/htmlcoin_community/comments/80d66b/official_statement_from_ceo/
Citera
2018-02-26, 15:47
Medlem
Powrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blujnder
HTML har återhämtat sig lite och det finns mer info.

https://www.reddit.com/r/htmlcoin_community/comments/80d66b/official_statement_from_ceo/
Grymt! Synd att man inte vågade daytradea. Hade man köpt när den dippade till 4 sats hade man tripplat sina pengar på en dag. Men men lätt att vara efterklok.
Citera
2018-02-26, 15:53
Medlem
Citat:
Grymt! Synd att man inte vågade daytradea. Hade man köpt när den dippade till 4 sats hade man tripplat sina pengar på en dag. Men men lätt att vara efterklok.

Att vara efterklok är nog det jag blivit bäst på sedan jag började med Crypto...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in