Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-22, 17:24
  #685
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrikeMEFallFirst
Skrev tidigare ett inlägg om att jag inte studerar till veterinär.

Så eran diskussion om detta kan ni lägga av med direkt.

Om ni är Mariestadsbo och är nyfikna så kan ni fråga personligen och ni får ärligt svar direkt.

Mina planer är långt ifrån kriminalitet, om jag var samma person som förr så skulle jag inte varit på komvux och jobba upp mina betyg till en utbildning som jag kan arbeta med och betala skatt.

Tråkigt att göra er besvikna men så är det.
du får det att låta som om du har typ krängt droger o snyltat på skattebetalarna lr nå liknande brott, växt upp i ghettot me tunga pojkarna, du har dödat katter.

Som om det vore lite tufft sådär, "brukade döda katter förut men det kapitlet i mitt liv är över nu"

Tror inte nån bryr sig om vad du gör, du levde väl inte precis ett tungt kriminellt liv o nu tar du "tag" i det? Du dödade somsagt katter, att du pluggar på komvux talar inte för att du inte skulle kunna få ett "återfall"

Du har även en ton, som om du vore mke smartare än alla i tråden, lite dryg ton sådär, hoppas att det bara är min magkänsla som säger att du inte riktigt förstår allvaret folk ser i det dåd du begått.
__________________
Senast redigerad av P3rmorberg 2017-11-22 kl. 17:28.
Citera
2017-12-14, 03:49
  #686
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3rmorberg
du får det att låta som om du har typ krängt droger o snyltat på skattebetalarna lr nå liknande brott, växt upp i ghettot me tunga pojkarna, du har dödat katter.

Som om det vore lite tufft sådär, "brukade döda katter förut men det kapitlet i mitt liv är över nu"

Tror inte nån bryr sig om vad du gör, du levde väl inte precis ett tungt kriminellt liv o nu tar du "tag" i det? Du dödade somsagt katter, att du pluggar på komvux talar inte för att du inte skulle kunna få ett "återfall"

Du har även en ton, som om du vore mke smartare än alla i tråden, lite dryg ton sådär, hoppas att det bara är min magkänsla som säger att du inte riktigt förstår allvaret folk ser i det dåd du begått.


HAHAHAHAAHHAH DITT SVAR DÖDAR MIG......

som det står i tidigare inlägg är den här grabben "speciell"

är själv skaraborgare och vet av personliga erfarenheter detta.
Citera
2017-12-19, 15:40
  #687
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
HAHAHAHAAHHAH DITT SVAR DÖDAR MIG......

som det står i tidigare inlägg är den här grabben "speciell"

är själv skaraborgare och vet av personliga erfarenheter detta.
hehe, skrattar jävligt mke jag med
Citera
2017-12-19, 16:30
  #688
Medlem
Norrens avatar


Haha ...

Men det finns kanske en mörk sida bakom denna tragiska figur..

Många seriemördare började med att döda små djur...
Citera
2018-01-14, 12:25
  #689
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
HAHAHAHAAHHAH DITT SVAR DÖDAR MIG......

som det står i tidigare inlägg är den här grabben "speciell"

är själv skaraborgare och vet av personliga erfarenheter detta.


samma här, har tyvärr några gemensamma vänner (i Nicklas fall, föredetta vänner) med NK så har varit på ett fåtal tillställningar med honom. Kan lugna alla som vill söka upp honom att han verkligen inte har en imponerande fysik på något sätt. Han är inte stor och inte stark alls. Min 13 årige kusin är starkare. Vill gärna ha lite uppdateringar om någon vet något nytt eller om NK har skickat fler roliga PM.
Citera
2018-01-27, 09:30
  #690
Medlem
Vad heter denna sopa på instagram?
Citera
2018-02-17, 18:35
  #691
Medlem
Pantheraduss avatar
Detta är en "störd" person, borde vara inne på psyk. Tyvärr har dessa hemska illdåd skett, och samhället kan fråga sig, vad gör vi för att förhindra sådana här brott i framtiden...?
Skall katterna GPS märkas?
Om jag har katt så blir det en inne, men jag kommer gå ut och gå med den en del, kanske får den ha en kompis inne... men säkrast så... tydligen finns det så störda personer.... onstigt att samhället inte fångar upp dessa i tid... Denna fick säkert klösmärken på sig, men skulle nog vilja dra rivjärn över honom, men det hjälper ju ingen.... Viktiga är att han åkte fast...Tyvärr har vi för dålig Psyk-vård idag! Tack vare regeringarna..
Citera
2018-02-23, 20:12
  #692
Medlem
https://dognews.se/2018/02/23/en-gal...manna-platser/

någon som har sett NK i Motala?
Citera
2018-02-24, 02:36
  #693
Medlem
Ganonitos avatar
Han verkar ha bytt namn. Finns ingen Nicklas Karlstrand i folkbokföringsregistret.
Citera
2018-02-24, 03:03
  #694
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han verkar ha bytt namn. Finns ingen Nicklas Karlstrand i folkbokföringsregistret.
Skyddad identitet. Men det går att komma förbi.
Citera
2018-02-24, 10:40
  #695
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Skyddad identitet. Men det går att komma förbi.

Hur vet du det? Och hur då?
Citera
2018-02-25, 20:28
  #696
Medlem
Spoke_islands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Hur vet du det? Och hur då?
Gå via Kronofogden. Har du bara ett personnummer på figuren så kan du söka utmätning. Det kostar ett par hundra spänn men det funkar.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback