Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-22, 09:14
  #2257
Medlem
Håll ett öga på Matrix Ai Network. (MAN)

Handlas på idex.market volymmässigt. Kommer på fler exchanges i mars. Erc20-token för närvarande, men dom kommer med eget mainnet Q3. Handlas för runt en dollar just nu med 250 miljoner tokens i cirkulation. ICO-pris 36 cent.
Citera
2018-02-22, 19:30
  #2258
Medlem
Zilliqa ZIL bra pris nu, samt håller på att rösta in på binance.
Citera
2018-02-22, 20:00
  #2259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lockdown
Zilliqa ZIL bra pris nu, samt håller på att rösta in på binance.

Om man röstar på Zilliqa och om dom vinner omröstningen så får man gratis ZIL här: https://votebounty.com/
Citera
2018-02-22, 22:01
  #2260
Medlem
Har gjort min analys m.m. nu, samlat min fakta, snackat med kollegorna i skype och kommer fram till att jag kommer investera tvärtemot allt jag tyckt och stått för.

Kommer slänga in en slant i Litecoin Cash (LCC)

Detta publicerades även för någon minut sen:

Litecoin Cash [ LCC ] @LitecoinFork
$LCC @LitecoinFork is now trading on the #CryptoBridge Decentralized Exchange! http://crypto-bridge.org #thinkdecentral



Värdet kommer öka nu när tillgången blir enklare och mer lättillgänglig.

Hur mycket kommer jag investera?
Lär bli ca 8 000kr då jag även har andra planer.

8 000kr ger mig ca 222.2 LCC räknat på värdet 4.5$

Ökar den till 9$ (Vilket jag tror sker inom 3 dagar. Edit, ändrar till 7 dagar för att inte verka allt för optimistisk ), så kommer jag sälja av direkt och slänga in det på ett annat tips jag fått.

Kommer nog starta en egen tråd här där jag kommer köra ett snöbolls race på crypto satsningar. (Mer info kommer om det senare)

Gokväll
__________________
Senast redigerad av floridafest 2018-02-22 kl. 22:20.
Citera
2018-02-22, 22:05
  #2261
Medlem
Finns ca 1500-2000 0lika "coins" nu...så tyvärr är det nog ALDRIG "klipp-läge"...( Ja, förutom för de som ger ut nya coins )..Råkar du få en snabb vinst så sälj...99% av alla kommer vara förlorare i slutändan.
Citera
2018-02-22, 22:16
  #2262
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sehba106
Finns ca 1500-2000 0lika "coins" nu...så tyvärr är det nog ALDRIG "klipp-läge"...( Ja, förutom för de som ger ut nya coins )..Råkar du få en snabb vinst så sälj...99% av alla kommer vara förlorare i slutändan.

Bara för att du inte fattar något behöver du inte spamma alla trådar med ditt trams, det spelar ingen roll om hur många som finns. Du kan själv skapa 5000 nya om du vill men ingen kommer märka av dom eller använda dom för att du skulle bara skapa skit som ingen behöver.
Citera
2018-02-22, 22:24
  #2263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av prz11
Bara för att du inte fattar något behöver du inte spamma alla trådar med ditt trams, det spelar ingen roll om hur många som finns. Du kan själv skapa 5000 nya om du vill men ingen kommer märka av dom eller använda dom för att du skulle bara skapa skit som ingen behöver.


Precis! Plus människor verkar ej förstå syftet/poängen med "daytrade", bara där gör du viss % vinst, DAGLIGEN.
Läs på, och du kommer hitta fakta som är revolutionerade för Hela världen.

Skulle kunna jämföras med när internet skapades, fast i annan version och syfte.
Ingen förstod poängen eller användningen, och nu 2018 kan ingen leva utan det.

Vissa coins i listan kommer bland annat hjälpa kriser i katastrof länder som är väldigt dåligt utsatta på många plan.
Citera
2018-02-22, 22:32
  #2264
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lockdown
Zilliqa ZIL bra pris nu, samt håller på att rösta in på binance.


Var försiktig bara..

Citera
2018-02-22, 23:23
  #2265
Medlem
Kolla in Zoin. Är en tidig "klon" av Zcoin men som har egen intressant utveckling på g. Många "privata" kryptovalutor är populära och denna kan vara nästa att hamna i rampljuset. Jag skapade precis en egen tråd för Zoin: https://www.flashback.org/p63315516#p63315516
Citera
2018-02-22, 23:54
  #2266
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sehba106
Finns ca 1500-2000 0lika "coins" nu...så tyvärr är det nog ALDRIG "klipp-läge"...( Ja, förutom för de som ger ut nya coins )..Råkar du få en snabb vinst så sälj...99% av alla kommer vara förlorare i slutändan.


Du tror det men som jämförelse kan vi t.ex. kolla på sociala nätverk. Det finns flera stora som lyckats inom branschen (facebook, instagram, twitter,) you name it. Det kommer alltid finns alternativ för olika preferenser av vad start-upsen levererar dvs; enkelhet, tekniskt bredd och allt där emellan. Du kan inte påstå att låt säga NEO's market cap blir värt 60 triljoner kronor och resten glömmer folk bort. Det händer ju bara inte?
Citera
2018-02-23, 10:41
  #2267
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av floridafest
Har gjort min analys m.m. nu, samlat min fakta, snackat med kollegorna i skype och kommer fram till att jag kommer investera tvärtemot allt jag tyckt och stått för.

Kommer slänga in en slant i Litecoin Cash (LCC)

Detta publicerades även för någon minut sen:

Litecoin Cash [ LCC ] @LitecoinFork
$LCC @LitecoinFork is now trading on the #CryptoBridge Decentralized Exchange! http://crypto-bridge.org #thinkdecentral



Värdet kommer öka nu när tillgången blir enklare och mer lättillgänglig.

Hur mycket kommer jag investera?
Lär bli ca 8 000kr då jag även har andra planer.

8 000kr ger mig ca 222.2 LCC räknat på värdet 4.5$

Ökar den till 9$ (Vilket jag tror sker inom 3 dagar. Edit, ändrar till 7 dagar för att inte verka allt för optimistisk ), så kommer jag sälja av direkt och slänga in det på ett annat tips jag fått.

Kommer nog starta en egen tråd här där jag kommer köra ett snöbolls race på crypto satsningar. (Mer info kommer om det senare)

Gokväll



Från 4.5$ > till 6.3$
Edit: nu är den 6.80$

Nästan 2 $ över natten och vinsten är redan hemma.

Häng med på nästa snöboll!
__________________
Senast redigerad av floridafest 2018-02-23 kl. 11:27. Anledning: Ändrat värde
Citera
2018-02-23, 10:44
  #2268
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av floridafest
Från 4.5$ > till 6.3$

Nästan 2 $ över natten och vinsten är redan hemma.

Häng med på nästa snöboll!


https://zilliqa.club passa på nu priser kommer vara 0,5-1$ om 2-5månader
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback