• 34 967 online
  • 1 152 920 medlemmar
  • 59 646 833 inlägg
  • 2
  • 3
2018-02-19, 09:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fluson
Hoppas Asken plockar in denna. Verkar onekligen lovande med tanke på recensionerna den hittills fått
Absolut kul om fler får in denna men själv handlar jag helst med crypto. ZH kan gärna ta in den nen ND funkar jävligt bra med tokbra service. Nya regin verkar veta vad de håller på med. Enligt mig är detta den bästa benson sen klonazolam och nästan lika vass som min favorit etiz. Var väldigt fin igår, 4mg med två öl och lite tramadol i kroppen.
Citera
2018-02-19, 10:01
Medlem
LolaBoys avatar
I'm interested in hearing the difference people have experienced
Citera
Igår, 16:56
Medlem
Harbards avatar
Måste bara få hedra denna ännu mer!

Från att ha gått på 0,5mg Flualpra varje dag och haft sjuhelvetes ångest om jag inte tog den varje dag, till att ta 2mg av denna. Nu tog jag sist igår på morgonen och idag känner jag fortf Ingen ångest, är på bra humör, pigg och glad. Denna är fan dunder om man ska gå av benzo. Hoppas verkligen fler testar denna som sitter i Flualpra-träsket!
Citera
Idag, 14:27
Medlem
joddla35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harbard
Måste bara få hedra denna ännu mer!

Från att ha gått på 0,5mg Flualpra varje dag och haft sjuhelvetes ångest om jag inte tog den varje dag, till att ta 2mg av denna. Nu tog jag sist igår på morgonen och idag känner jag fortf Ingen ångest, är på bra humör, pigg och glad. Denna är fan dunder om man ska gå av benzo. Hoppas verkligen fler testar denna som sitter i Flualpra-träsket!

Ligger nog i precis samma läge som dig, från tidigare käkat 5-6mg/dag till att trappa ned till 0.5mg per dag (lägre än så är svårt känner jag). Så har jag nu igår tagit 4mg av denna substans. Känner ingen AT och det känns som denna kommer vara lättare att trappa ut.
Citera
Idag, 14:39
Medlem
Är den mycket lika ikto?
Citera
Idag, 16:58
Medlem
Pr3sts avatar
Jag är nöjd med denna från ND. Funkar bra. Ångestfri
Citera
  • 2
  • 3