• 27 932 online
  • 1 152 736 medlemmar
  • 59 633 048 inlägg
Igår, 21:58
Medlem
Blev ett besök på "hemmasalongen" ikväll. Droppade in utan att boka innan denna gång. Var bara en donna där, trevlig tjej i 30 års åldern som jag inte sett innan, bådar gott tänkte jag!

En timme olja. Ganska tam massage följde, tänkte då att hon drar in pengar på annat . Vändning tänligen snabbt och fick ingen handduk på kuken sen. Men, det dröjde 20 min innan frågan kom. Dock erbjöd hon bara HJ. Ville ha 500 men de blev 400. Fantastiskt HJ och gjorde det sjuuukt sakta. Dusch osv efteråt. Bra måndag 😁
Citera
Idag, 07:14
Medlem
Heffners avatar
GFE verkar inte vara så vanligt på salongerna numera. Tycker det var bättre för ett par år sedan.

QUOTE=notfaithful|63270486]Här kommer några av mina erfarenheter.

Jag blev indragen i den här världen för ca 2 år sedan, och det går fan inte att lämna. Vilken abstinens man får om man varit borta lite för länge

Men det ska verkligen sägas, det finns bra ställen och dåliga ställen i Stockholm, jag har varit med om underbara upplevelser och katastrofala.

Senast i en förort ut på 222:an vilket är ett av mina stammis ställen så fick jag träffa en ny tjej, det ska sägas att här finns det alltid 4-5 tjejer som väntar på att få jobba.
De har alltid en helt OK massage, vilket på riktigt är viktigt för mig, för det adderar till hela upplevelsen att man även blir skönt knådad.

iaf denna nya tjej var lite fylligare än vanligt när det gäller thaitjejer, men oj vad den extra vikten satt på rätt ställen, en riktigt skön fin rund stjärt och riktigt tunga fasta bröst.
Tog iaf en 30 minuters denna gång och hon masserade på bra, fick bort några av mina knutor i ryggen och gjorde inga direkta teasingförsök alls, förutom en liten strykning mellan skinkorna(Det finns _inget_ sexigare en en riktigt bra stjärtmassage) så det uppskattade jag.

Efter vändningen så fortsatte hon massagen med handduk på, massagen i sig var riktigt bra så jag var nöjd. Mot slutet så gränslar hon mig rakt av och börjar fnittra, kommer ner och pussar mig lite och gnider hennes fina stjärt mot min mandom. Jag är här självfallet där för att få massage OCH FS, vi gjorde upp om en liten present och sedan var det igång.

Denna tjej var sjukt sexig och en flickaktig teasing under akten och jag fick egentligen göra vad jag ville med henne, det blev mys, sug, slick och råknull! Riktigt bra var det.

På denna salong har jag fått FS av kanske 4 tjejer och det har alltid varit riktigt bra.

Det jag dock saknar i huvudstaden är någon salong som har tjejer som kan tänka sig använda sig av leksaker, och även djuploda min bakdel efter rejäl stjärtteasing Eller en Katoy att leka med! Är Bisexuell så skulle jag kunna få ut detta ur en massage skulle jag vara i himlen.

Jag gillar inte alls tjejer som inte har någon värme i sin service, utan man vill få lite GFE känsla av det hela enligt mig.[/quote]
Citera