Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-12, 08:22
  #1777
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Han har ju helt klart en diagnos, vilken är jag dock inte man att avgöra.
Hjälp behöver han under alla omständigheter.
Diagnosen heter BÖG, bögar gör sånt här för att dom saknar spärrar och tror sig i dagens homoSverige ha rätt till att bete sig som riksäcklen.
Citera
2018-02-12, 09:03
  #1778
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Diagnosen heter BÖG, bögar gör sånt här för att dom saknar spärrar och tror sig i dagens homoSverige ha rätt till att bete sig som riksäcklen.
Inte nödvändigtvis genomgående.
Då det är Pride i Stockholm ja, då håller jag med dig, för då kommer ju alla avarter hit, men annars tycker jag nog att dom sköter sig ganska bra.
Däremot den här skitstöveln har ju en skruv lös det är ingen tvekan om den saken.
Citera
2018-02-12, 09:28
  #1779
Medlem
Drama-Llamas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Diagnosen heter BÖG, bögar gör sånt här för att dom saknar spärrar och tror sig i dagens homoSverige ha rätt till att bete sig som riksäcklen.
Menar du på allvar att det bara är svenska bögar som lägger upp runkvideos av sig själva på nätet? Om ja, hur har du dragit den slutsatsen?
Citera
2018-02-12, 12:54
  #1780
Medlem
Killar knullar killar.
Killar knullar tjejer.
Tjejer knullar killar.
Tjejer knullar tjejer.

Människor knullar djur.
Djur knullar människor.

Låt pojkfan göra vad han vill, han har aldrig gjort någon illa, inte förens det kom ut vad han hade gjort på gymmet så blev folk upprörda. Ja han visade kuken när någon låg i bakgrunden, HUR VET ni att han inte var med Jonas angående detta?

Ja han ejakulerade på träningsredskap, HUR VET ni att det tillhör DET gymmet, eller hans eget? Han visar enbart satsen i den kortfilmen.

Att veta,
Att tro,
Att antyda,
Att misstänka
och att anklaga, är helt olika saker mina vänner.

Jag är översexuell, jag ligger och pullar min fitta gul och blå vissa dagar, men jag visar mig inte offentligt. Där är en skillnad.

Men vissa av våra tv kändisar, säg t.ex jennifer Anistone, det var inte många som flippade för hennes sexfilm/er som kom ut. För dom var mer i den acceptabla "normen".

Det finns mycket där ute i världen som inte ens storbögrunkaren Göran har sätt än, som även han skulle tycka att det var smaklöst.

Det finns folk till allt.
Gott och ont.
Hårt och soft.
Död och levande.
Djur eller varelse.

Jonas Berring är däremot en konung, han visste vad detta skulle leda till.
Tro inte att han har det dåligt nu.
Han har alla precis där han vill ha oss.
Vare sig vi vill det eller inte.

Puss Mvh
Citera
2018-02-12, 13:02
  #1781
Medlem
0.999...s avatar
Om jag varit åt det exhibionistiska(svårt ord) hållet så hade jag älskat den här tråden. Undra om inte Berring sitter hemma just nu och både njuter och skrattar åt uppståendelsen. Ganska smart drag isåfall.
Citera
2018-02-17, 15:25
  #1782
Medlem
HGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 0.999...
Om jag varit åt det exhibionistiska(svårt ord) hållet så hade jag älskat den här tråden. Undra om inte Berring sitter hemma just nu och både njuter och skrattar åt uppståendelsen. Ganska smart drag isåfall.

Jag tror inte att någon njuter av att bli av med jobb och social status.
Citera
2018-02-18, 00:10
  #1783
Medlem
Skafferns avatar
Går han fortfarande lös och skvätter och kladdar med sina bajsiga löskukar som han haft i sin tarm?
Citera
2018-02-18, 00:29
  #1784
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skaffern
Går han fortfarande lös och skvätter och kladdar med sina bajsiga löskukar som han haft i sin tarm?
Ja inte är han inlåst på någon institution inte
Citera
2018-02-19, 06:33
  #1785
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HG
Jag tror inte att någon njuter av att bli av med jobb och social status.

Helt meningslöst inlägg, eftersom han jobbar vidare och rör sig ute bland folk precis som innan. Det här var som sagt ingen nyhet för folk som kände honom, så det har drabbat dig, HG, mer än honom skulle jag nog säga
Citera
2018-02-19, 08:21
  #1786
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamedPanda
Ja han visade kuken när någon låg i bakgrunden, HUR VET ni att han inte var med Jonas angående detta?

Ja han ejakulerade på träningsredskap, HUR VET ni att det tillhör DET gymmet, eller hans eget? Han visar enbart satsen i den kortfilmen.

Att veta,
Att tro,
Att antyda,
Att misstänka
och att anklaga, är helt olika saker mina vänner.

Det är därför man ska ha kontrakt med de som medverkar eller skymtar i material som kan vara kontroversiellt (av sexuell karaktär). När Jonas lägger upp runkfilm där andra syns till är det hans ansvar att se till att personerna vill medverka och att han fått rätt att använda lokaler och inventarier till syftet att göra porr (att vara exhibitionist och att man inte kan hålla sig är ingen ursäkt). Jonas bör då visa upp tillstånden eller bättre låta de som råkar medverka samt gymägaren visa sitt godkännande. Ja, gymmet har identifierats, det är inte Jonas eventuella hemmagym.

Att packa bajs ute i skogen kan vara okej om det sker avskilt och inte har föregåtts av intrång och liknande.

Puss på muffen från mig.
__________________
Senast redigerad av Ratad 2018-02-19 kl. 08:23.
Citera
2018-02-19, 13:46
  #1787
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Helt meningslöst inlägg, eftersom han jobbar vidare och rör sig ute bland folk precis som innan. Det här var som sagt ingen nyhet för folk som kände honom, så det har drabbat dig, HG, mer än honom skulle jag nog säga
Vad jobbar han vidare med? Har han börjat jobba med nåt annat än svt eller menar du att han jobbar vidare med sina porrfilmer?
Ingen nyhet för de som känner honom skriver du, känner du honom?
Citera
2018-02-19, 15:11
  #1788
Medlem
Har Jonas fått sparken ännu?
Eller har befodran kommit på kommunist SVT?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback