• 11 143 online
  • 1 180 050 medlemmar
  • 60 927 172 inlägg
2018-02-13, 15:48
Medlem
volvo 240s avatar
Hej, hade varit väldigt roligt att se statistik på hur länge man pratat i telefon med olika nummer/kontakter. Har en iPhone och i mobildatadelen i inställningar kan man ju se total tid man pratat i telefon, så tycker ju det borde stå i kontaktens profil. FInns det nån app som gör nåt liknande?

Jag har pratat i telefon 29 dygn och 8 timmar nu efter ca 3½ år. Är det mkt/lite, hur länge har ni snackat i tele ppå era och hur länge har ni haft telefonen?
Citera
2018-02-13, 15:55
Moderator
Elrosss avatar
Vet ingen app för det men hade inte förvånat mig, annars om du är lite händig så står väl tiden på räkningarna om man loggar in på internet, då kan du kopiera in samtal och tid på ett nummer så lägger programmet (ex excel) in och för statistik
Citera
2018-02-13, 18:31
Avstängd
Vad har du för operatör?
Jag har 3 och min "MITT3 app" gör det du beskriver.
Citera
2018-02-13, 22:20
Medlem
Du kan ju kolla på appen telefonen som ligger i din iphone, gå in på senast samtal, sen på information. Där ser du ju hur länge du pratat med personen och vilket datum det gäller. Så får du väl sedan räkna ut på alla samtal du har hur mkt det blir för var och en person. inte så svårt
Citera
2018-02-18, 23:48
Avstängd
Kolla på IFTTT
Eller workflows

Satte upp sådana appar och flöden på mina enheter för en tid sedan. Det är allstå öppna plattformar för att hantera indata/utdata

Tex

Spara alla samtal i en excel med nummer ,tid, datum och längd

Spara alla sms till dropbox

Fantasin sätter gränser vilka tasks man kan utföra.
Citera