• 10 537 online
  • 1 152 736 medlemmar
  • 59 630 726 inlägg
2018-02-18, 16:11
Medlem
Ttoclaws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ja, för mig räcker det faktiskt inte bara med att en människa har vit hud och kallar sig själv för nationalist för att jag ska se den som en vän. Jag har absolut ingenting gemensamt med I&C-fansen, så jag förstår inte vad jag skulle få ut av att umgås med dem i det där Svenskarnas hus. Jag donerade pengar till Dan Eriksson därför att han lovade att vi tillsammans skulle skapa en ny och bra människa. I&C-dårarna är inte nya och bra människor.

SD 2018!

Vilka borde man stödja enligt dig? NMR?
Citera
2018-02-18, 17:08
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Ja, för mig räcker det faktiskt inte bara med att en människa har vit hud och kallar sig själv för nationalist för att jag ska se den som en vän. Jag har absolut ingenting gemensamt med I&C-fansen, så jag förstår inte vad jag skulle få ut av att umgås med dem i det där Svenskarnas hus. Jag donerade pengar till Dan Eriksson därför att han lovade att vi tillsammans skulle skapa en ny och bra människa. I&C-dårarna är inte nya och bra människor.

SD 2018!

Jag stör mig på SD2018 för det innebär att du är sionist.

Har du räknat på hur många MENA:iter som är i Sverige på grund av Israel?

Massinvandringen och staten Israel hänger ihop. Det vet du också.
Citera
2018-02-18, 17:34
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Jag stör mig på SD2018 för det innebär att du är sionist.

Har du räknat på hur många MENA:iter som är i Sverige på grund av Israel?

Massinvandringen och staten Israel hänger ihop. Det vet du också.
Ja, om jag hade varit seriös med mitt "SD 2018" så hade jag varit en äcklig sionist och en folkförrädare, men det var jag ju såklart inte. Jag trodde det var självklart att nationella människor skulle förstå att jag var sarkastisk när jag skrev det där.

JAG STÖDJER INTE SD!
Citera
2018-02-18, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Aha du boxades med en blatte i högstadiet och gick i sammarschen för nästan 20 år sedan. Det är så man förändrar samhället.

Om svensken ändrar sitt tänkande så kommer den slippa slåss fysiskt med folk på gatan det är här alternativmedia spelar en viktig roll. Personer som donerar 100 spänn gör en viktig skillnad. Det gör inte du.

Tack, du belyste precis min poäng i det fetade.
Det handlar om att "slippa slåss" i slutändan.
Donera så slipper ni!

Du kan reducera hela min gärning till "att boxas med en blatte" för 20 år sedan.
Det du missar är att det handlar om att aldrig vika ner sig en tum. Lite som lille Conrad snackar om i podden när han berättar om sina modiga bataljer med blattegäng.

Min bästa vän blev knivhuggen av en arab då han vägrade lämna ifrån sig sin gamla Nokia på Östermalm av alla ställen.
Vi är många som inte vikt oss en tum för dessa avskum någonsin.

Hade mer folk "boxats" med blattar istället för att smeta in röven med vaselin så hade det inte sett ut som det gör idag.
Hade blatten vetat att en våldtagen svensk tjej innebar stor risk för en 30-06 i bakhuvudet ett par dagar senare hade det sett annorlunda ut.

Gör gärna narr av Salemmarschen med. Vet du ens vem Wretström var och hur han tortyrmördades?
Gissar på att du var en av dessa uslingar som satt och tryckte och tyckte att han var ens hemskt nazist som fick vad han förtjänade, precis som Conrad.

Återigen min poäng som ignorerades, folk kommer att behövas slåss.
Att donera 100 spänn i månaden för att någon annan ska rädda landet håller inte.
Jag önskar att det var så enkelt, men du har fel.

Sen att alternativmedia är oerhört positivt är en helt annan sak.
De bygger dock inte fritidsgårdar och bedriver utsugarverksamhet riktad mot desperata, ensamma människor som har förlorat hoppet.

Jag känner mig trygg i att jag gjort det jag kunnat, och fortsätter göra det.
Vad du försöker reducera mig till rör mig inte i ryggen.

Jag är yngre än Conrad och har hunnit skaffa tre barn bland annat.
Det är bland med viktigaste man kan göra för sitt land och sitt folk.

Det gör bra mycket mer skillnad än att donera 100 kr till I&C..
(vilket jag tyvärr också har gjort i det förlutna)
Citera