Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-13, 01:34
  #73
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Nordegren är väl den mest höger och icke PK nu när Huitfeldt slutade.
Bara Nordegren har dels bjudit in SD politikern som gjorde sin egen undersökning om våldtäktsmän etnicitet och låtit honom tala fritt om att invandrare är överrepresenterade
Sen har ju Nordegren ett flertalet gånger sagt att många ensamkommande flyktingbarn inte alls är barn.

På vilket sätt gör de där sakerna Nordegren till högerman? Och varför skulle journalistisk integritet vara en höger-vänsterfråga?
Citera
2018-02-13, 19:21
  #74
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
På vilket sätt gör de där sakerna Nordegren till högerman? Och varför skulle journalistisk integritet vara en höger-vänsterfråga?

Men det förstår du väl. Om man inte indoktrinerar läsare och lyssnare i kulturmarxism är man en högerman.
Citera
2018-02-13, 21:11
  #75
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fashwave
Men det förstår du väl. Om man inte indoktrinerar läsare och lyssnare i kulturmarxism är man en högerman.
Jag försöker se bak i tråden för att försöka avgöra om du skämtar eller inte. Blir faktiskt inte klok. Jag ser att du verkar följa min linje med att journalistisk integritet inte kan ses som en höger-vänsterfråga, samtidigt verkar du faktiskt genuint spekulera i "kulturmarxismens" intrång i "msm". Jadu...
Citera
2018-02-14, 10:34
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fashwave
Bumpar denna tråd.
Rejält.

I dagens P1 med Epstein & Nordegren
så fick Nordegren förmånen att på bästa sändningstid i statlig etermedia vältra sig i sitt Trump hat. Han verkligen hatar Trump.

Hur är SR oberoende media om en programledare ostört och obalanserat får fullkomligen ösa sig ur sitt hat mot den högste ämbetsmannen i landet som försvarat Europas frihet i 2 världskrig och även stångade ned Sovjetkommunismen.

Trump är vald till sitt ämbete i ett allmänt val.

Är det rätt att en svensk programledare ägnar sändningstid åt att hata Trump?
Stör inte det relationen till främmande makt att ägna sändningstid till att hata USA:s valda President.

Hur kan han Nordegren som den tvättäkta kulturmarxist och tydligen demokratihatare han är tillåtas få sitta ostört och spy ut sitt hat ostört rakt ut i etern? På betald arbetstid?


Ska det vara så här?
Är det oberoende media?
Rättvist och balanserat?

Nej nu får det fanimej vara slut på att SVT och SR kallar sig oberoende media.

Svt och SR är silat genom ett kulturmarxistisk filter av den allra värsta sorten.
Hycklande och lögner.

Fyfan.
Jag tror du missuppfattat begreppet "opartisk".
Citera
2018-02-14, 19:35
  #77
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NurseRatched
Jag tror du missuppfattat begreppet "opartisk".

Nej det har jag inte lilla sjuksyster Ratched.

Att få betalt som propagandist i statligt styrd media och spy ut kulturmarxism i en anda att detta är den rätta och enda läran är inte att vara opartisk.
Citera
2018-02-14, 19:40
  #78
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
Jag försöker se bak i tråden för att försöka avgöra om du skämtar eller inte. Blir faktiskt inte klok. Jag ser att du verkar följa min linje med att journalistisk integritet inte kan ses som en höger-vänsterfråga, samtidigt verkar du faktiskt genuint spekulera i "kulturmarxismens" intrång i "msm". Jadu...

Vad är svårt att förstå?

Finns knappt en enda journalist/reporter/krönikör inom MSM med integritet i Sverige.

Jan Josefsson och Johan Hakelius tillhör undantagen.

Resten har rättat sig i PK-ledet för att främja karriären.
Epstein och Nordegren har ju till och med erkänt att de och alla andra i MSM medvetet har dolt och förvrängt problemen med I&I.

Vad är svårt att förstå?
Citera
2018-02-14, 20:51
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fashwave
Nej det har jag inte lilla sjuksyster Ratched.

Att få betalt som propagandist i statligt styrd media och spy ut kulturmarxism i en anda att detta är den rätta och enda läran är inte att vara opartisk.
Det är ju inte så att alla inslag måste vara helt opartiska. Däremot ska man låta flera, olika uppfattningar komma till tals.
Citera
2018-02-14, 20:58
  #80
Medlem
Luxuss avatar
ProgrMmet är helt okl men hennes röst är outhärdlig
Citera
2018-02-14, 22:36
  #81
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fashwave
Vad är svårt att förstå?

Finns knappt en enda journalist/reporter/krönikör inom MSM med integritet i Sverige.

Jan Josefsson och Johan Hakelius tillhör undantagen.

Resten har rättat sig i PK-ledet för att främja karriären.
Epstein och Nordegren har ju till och med erkänt att de och alla andra i MSM medvetet har dolt och förvrängt problemen med I&I.

Vad är svårt att förstå?
Det är svårt för mig att förstå om du skämtar eller inte. Du gnatar om "kulturmarxism" och "MSM" på ett sätt som om du vore en parodi på en stereotyp Flashback-konspirationsteoretiker.

Vad är I&I? Låter som ett fantasy-rollspel.
Citera
2018-02-16, 21:39
  #82
Avstängd
mazedazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
På vilket sätt gör de där sakerna Nordegren till högerman? Och varför skulle journalistisk integritet vara en höger-vänsterfråga?
Att arbeta på public service och inte älska flyktingar gör dig till höger.
samma sak inom politiken. De som är realister och ser verkligheten är höger partierna.
Citera
2018-02-17, 12:16
  #83
Medlem
BierFurAlles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mazedaze
Att arbeta på public service och inte älska flyktingar gör dig till höger.
samma sak inom politiken. De som är realister och ser verkligheten är höger partierna.
Det här är nog lite väl låg frukt att plocka, men men... Nu säger du emot dig själv. Du sa att Huitfeldt och Nordegren är dem som är "mest höger" på public service, men enligt den här definitionen så är det just att man arbetar för public service som man diskvalificerar sig från att bli kallad höger. Hur ska det ha det?

Sen har du ju inte svarat på min fråga. Den var: på vilket sätt de här sakerna (att berätta om kriminalitet hos invandrare) gör en till en högerman? På vilket sätt skulle journalistisk integritet var en fråga om höger-vänster?

Enklarare uttryckt: du säger att det är så, men du har inte förklarat varför det skulle vara så.
Citera
2018-02-19, 17:11
  #84
Medlem
kedjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BierFurAlle
Det här är nog lite väl låg frukt att plocka, men men... Nu säger du emot dig själv. Du sa att Huitfeldt och Nordegren är dem som är "mest höger" på public service, men enligt den här definitionen så är det just att man arbetar för public service som man diskvalificerar sig från att bli kallad höger. Hur ska det ha det?

Sen har du ju inte svarat på min fråga. Den var: på vilket sätt de här sakerna (att berätta om kriminalitet hos invandrare) gör en till en högerman? På vilket sätt skulle journalistisk integritet var en fråga om höger-vänster?

Enklarare uttryckt: du säger att det är så, men du har inte förklarat varför det skulle vara så.

Gör dig inte dummare än vad du är. Han skrev "mest höger" vilket ju självklart är ett relativt begrepp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback