• 13 050 online
  • 1 152 493 medlemmar
  • 59 622 377 inlägg
2018-02-06, 17:31
Medlem
Slottsherres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ouzuo
Jag tror skarpt på att kvinnor och män ska kunna använda sina potentialer på bästa sätt, med sitt fria val. Nej saudiarabien försöker att stänga in kvinnor, avskyvärt. Om en snubbe visade sekret från sitt kön skulle det vara ännu värre, spykänslan total. Inget fel med mens i sig, men snälla håll det privat. Det är ovärdigt att trycka upp i jobbpendlares ansikten. Det finns badrum min gode feminazist! Saknar vacker konst, varför förfula det gemensamma utrymmet med toalettsnusk?

Men dom är ju inte det minsta vulgära. (se länken ovan)
Det enda äckliga i det här sammanhanget är väl TS:s skitnödiga och sensationslystna rubrik.
Citera
2018-02-06, 19:00
Medlem
Bengrots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slottsherre
Det enda äckliga i det här sammanhanget är väl TS:s skitnödiga och sensationslystna rubrik.
Jo, de är äckliga och vulgära. Fruktansvärt osmakliga! Varför ska man ha en fitta full av mensblod som konst? Det är perverst! Ta bort skiten.
Citera
2018-02-06, 22:44
Medlem
Chenilles avatar
Säga vad man vill om blodiga vaginor i tunnelbanan, det är enormt slöseri med skattepengar att betala Liv Strömquist för att rita något då hon helt saknar talang. Hade man gett random högstadieklass i uppgift att rita blodiga trosor hade man garanterat fått tag i bättre propaganda till en tusendel av priset.
Citera
2018-02-07, 22:35
Medlem
A-party-with-martys avatar
Citat:
Är väl ganska talande att en snubbe som antagligen kollar på Woodman porr & Max Hardcore (dom pissar bland annat sina kvinnor i käften) går i fronten för att försvara mixen av sexualitet, blod & avföring(sket inte bögarna på Fridhemsplan ner varandra samtidigt som det hånglades?) i det offentliga rummet.
En knepig aspekt med homofilerna på Fridhemsplan var också att dom stod typ på händer nakna. Dvs det framgick inte av bilden hur vida dom hade ståfräs el ej. Känns nästan som det var ett knep från konstnären att kunna skaffa sig ett alibi so to speak.
Citera
2018-02-09, 17:11
Medlem
Citat:
Jämförelsen haltar en aning. Det finns inget äckligt över dom snygga teckningarna på tunnelbanan.
Och det är väl lite det som är poängen. Ett par små röda fläckar på dom söta flickornas underbyxor Hur chockerande är det?
Varför är Nordfront och andra högernissar såna hysteriska moralkärringar?

Edit

Det är för övrigt den talangfulla Liv Strömquist som har gjort teckningarna.

https://static-cdn.sr.se/sida/images...b44c21b717.jpg

Så du använder helt enkelt din subjektiva syn om vad som är vackert för att nedvärdera min subjektiva syn om vad som är vackert. Jag tycker avföring är vackert.
Någon som skiter är väl mindre chockerande än mens eftersom alla skiter medan alla inte har mens.
Varför hatar du alla människor för? :S jag förstår inte.
Citera
2018-02-12, 14:33
Medlem
Citat:
Jämförelsen haltar en aning. Det finns inget äckligt över dom snygga teckningarna på tunnelbanan.
Och det är väl lite det som är poängen. Ett par små röda fläckar på dom söta flickornas underbyxor Hur chockerande är det?
Varför är Nordfront och andra högernissar såna hysteriska moralkärringar?

Edit

Det är för övrigt den talangfulla Liv Strömquist som har gjort teckningarna.

https://static-cdn.sr.se/sida/images...b44c21b717.jpg
Tror visserligen som sagt att fikusarna på Fridhemsplan(enbart Slussen räcker tydligen inte, men Rinkeby vill man ej ge sig på) sket lite samtidigt som det bögades. Dvs då kan ju du även uppskata den konsten i liberalismens namn, el är det enbart feministernas rövar du vill slicka(skriver metaforiskt nu,dvs syftar ej på dina sexuella böjelser etc )?
Senast redigerad av A-party-with-marty 2018-02-12 kl. 14:38.
Citera
2018-02-14, 01:22
Medlem
ouzuos avatar
Sl om ni läser detta. Ni är patetiska cuks. Ni kommer att står i tribunalen sen. Jävla äckel.
Citera
2018-02-14, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ouzuo
Sl om ni läser detta. Ni är patetiska cuks. Ni kommer att står i tribunalen sen. Jävla äckel.

Var väl en gammal fikus som var boss över sl så det kan ju vara därför detta sker? Iaf vill jag uppmana alla traditionellt sinnade att skriva till sl etc.
Citera
2018-02-16, 00:08
Medlem
dialektikers avatar
Jag är inte pryd av mig, men jag avskyr att stå och få de där blodiga, intima kroppsvätskorna rakt upp i nyllet. Det är pinsamt att stå vid de affischerna.
Resten är ok konst.
Jag är kvinna.
Har inte sett någon annan vila blicken mot just de affischerna. Utan står man just nedanför den norra trappen så tittar alla mot ett annat håll än mot väggen där de sitter.
Citera
2018-02-16, 12:31
Medlem
Denna konstbaserade aktivism är ytterligare bevis på att feminism o queer agenda faktiskt inte alls är förtryckt o marginaliserad i Sverige. Tvärs om dominerar den. I övrigt byter jag hellre vid nån annan station än slussen numera (även om det tar längre tid) när jag är i sthlm.
Citera