Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-15, 18:34
  #1009
Medlem
http://www.blt.se/karlskrona/utredni...n-allt-storre/


Någon som vill sammanfatta?
Citera
2018-02-15, 22:21
  #1010
Avstängd
Tydligt att ni som hånar oss drabbade med era pissiga attityder att ni ABSOLUT inte känner CH överhuvudtaget. Så att säga att man är dum i huvudet för att man "gick på" en sånhär grej när man känt honom sedan gymnasietider är så fruktansvärt jävla onödigt, om ni ska sitta här inne och beté er som p12or och försöka vara tuffa över internet utan att tillföra något alls är de bättre ni kniper käft.
Citera
2018-02-16, 07:30
  #1011
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaseng
http://www.blt.se/karlskrona/utredni...n-allt-storre/


Någon som vill sammanfatta?

Står inget nytt. Bara att Skatteverket har fått in en begäran om skyddad identitet från 29-åringens sambo.
Citera
2018-02-16, 08:41
  #1012
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaaa123
Står inget nytt. Bara att Skatteverket har fått in en begäran om skyddad identitet från 29-åringens sambo.
Ofan. Tackar
Citera
2018-02-16, 19:58
  #1013
Medlem
Skrattretande, ni borde alla åka dit för ni ville ha snabba Cash OLAGLIGT ! Längtar tills C sätter dit er ALLA
lutar mig tillbaka och ler 😂
Citera
2018-02-16, 20:13
  #1014
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YaThink
Tydligt att ni som hånar oss drabbade med era pissiga attityder att ni ABSOLUT inte känner CH överhuvudtaget. Så att säga att man är dum i huvudet för att man "gick på" en sånhär grej när man känt honom sedan gymnasietider är så fruktansvärt jävla onödigt, om ni ska sitta här inne och beté er som p12or och försöka vara tuffa över internet utan att tillföra något alls är de bättre ni kniper käft.

Tönt, du är sååå utanför lagen., du ville få snabba pengar men polisen kom på dig så du va tvungen att leka offer och svartmåla C 😂 vad jag vet har inte han klagat eller skyllt på nån. piiiiiinsamt ser fram emot när han namnger er 😂
__________________
Senast redigerad av MaD78 2018-02-16 kl. 20:19.
Citera
2018-02-16, 20:25
  #1015
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaD78
Skrattretande, ni borde alla åka dit för ni ville ha snabba Cash OLAGLIGT ! Längtar tills C sätter dit er ALLA
lutar mig tillbaka och ler 😂

Olagligt? Drog han inte till med att han var bättre än börsens genomsnitt.
Citera
2018-02-16, 20:39
  #1016
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Energiknippe
Olagligt? Drog han inte till med att han var bättre än börsens genomsnitt.
Bevisligen är han bättre än er, ni ville ha snabba pengar, han var inte olaglig när han frågade om ni ville investera . Han kommer aldrig åka dit för det för ni valde själva att investera,,nu gick det inte vägen men HAN HAR ALDRIG TVINGAT NÅN!
Citera
2018-02-16, 20:46
  #1017
Medlem
Energiknippes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MaD78
Bevisligen är han bättre än er, ni ville ha snabba pengar, han var inte olaglig när han frågade om ni ville investera . Han kommer aldrig åka dit för det för ni valde själva att investera,,nu gick det inte vägen men HAN HAR ALDRIG TVINGAT NÅN!

Ni? Blanda inte in mig! Jag har inte "investerat" en krona. Att gå på ett ponzi-Scam 2017 är för mig obegripligt.
Citera
2018-02-16, 21:44
  #1018
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YaThink
Tydligt att ni som hånar oss drabbade med era pissiga attityder att ni ABSOLUT inte känner CH överhuvudtaget. Så att säga att man är dum i huvudet för att man "gick på" en sånhär grej när man känt honom sedan gymnasietider är så fruktansvärt jävla onödigt, om ni ska sitta här inne och beté er som p12or och försöka vara tuffa över internet utan att tillföra något alls är de bättre ni kniper käft.

Sluta lipa nu looser. Du har gett bort dina pengar på ett lätt efterblivet sätt, stå nu ditt kast.
Citera
2018-02-21, 22:29
  #1019
Medlem
Har haft ett samtal med C syster nu. Och ska klargöra att hon absolut inte har med detta att göra överhuvudtaget! Och allt jag skrivit i detta ämne tar jag tillbaka och dementerar!
Citera
2018-02-22, 11:33
  #1020
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lenar
Har haft ett samtal med C syster nu. Och ska klargöra att hon absolut inte har med detta att göra överhuvudtaget! Och allt jag skrivit i detta ämne tar jag tillbaka och dementerar!

Ok och snart så kommer du väl att påstå att ingen annan är inblandad eller till och med kanske att C är helt oskyldig hahahaha
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback