Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-04-04, 23:54
  #25
Avstängd
rockdolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Jag har hört av ungtuppar att det ger bra pengar då det tyvärr finns många wannabes

En kille jag träffade berättade att han förut hade sålt en kvv tröga för 800kr till en lite förortskille. Tragiskt? Ja Sant? Dessvärre.
herregud, jag trodde det var nåt skämt.. det är ju skämmigt att gå runt i såna kläder, det visar ju bara att man var misslyckad som kriminell och torskade .
Citera
2013-04-05, 00:00
  #26
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rockdoll
herregud, jag trodde det var nåt skämt.. det är ju skämmigt att gå runt i såna kläder, det visar ju bara att man var misslyckad som kriminell och torskade .

Å nej det är tyvärr inget skämt utan verklighet. Jag delar din åsikt om det.
Citera
2013-04-05, 01:22
  #27
Medlem
schmengeles avatar
Haha har med hört att man kan få bra betalt för sådana kläder Aldrig hört om att någon i min bekantskapskrets köpt/gått runt i sådana kläder dock.

Vart kränger man dessa kläder, vill gärna göra en liten extra peng
Citera
2013-04-05, 16:13
  #28
Medlem
Fettohanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnLitenSvamp
Jag har hört av ungtuppar att det ger bra pengar då det tyvärr finns många wannabes

En kille jag träffade berättade att han förut hade sålt en kvv tröga för 800kr till en lite förortskille. Tragiskt? Ja Sant? Dessvärre.

800 kr för en KVV tröja vem betalar för de, finns verkligen folk för allt. Kan ju bara hoppas att han blev utskrattad och mobbad
Citera
2013-04-07, 19:33
  #29
Medlem
schmengeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FTWforlife
Har strumpor om det saknas.

Bara tofflorna som fattas
Citera
2013-04-24, 14:00
  #30
Medlem
graffdatshits avatar
shit va bäng man måste vara om man springer runt i kvv kläder på stan

dom gråa tunna tröjjorna är inte ett dugg sköna men dom gråa mjukisarna med dragkedja nere vid slutet av byx benet är riktigt sköna faktiskt, dock så är nog det ända sättet att få tag på dom att sitta i arresten ev häktet? om man inte känner någon som varit där och åkt in där utan div klädesplagg
Citera
2014-03-14, 12:50
  #31
Medlem
Jag har kläder till salu om någon vill ha.
1 par gröna mjukis
1 par gråa mjukis
1 grön långärmad t-shirt
1 beige skjorta
1 grön kortärmad t-shirt
1 grå/blå t-shirt kortärmad
1 grön t-shirt kortärmad

pm vid intresse
Citera
2014-04-16, 06:22
  #32
Medlem
ArmeCykels avatar
Steg 1: Ställ till något spektakel så att du blir häktad eller placerad på anstalt.
Steg 2: Smuggla med dig paltorna ut när du muckar.

Men varför vill man ha KVV-kläder, egentligen? Det visar ju bara att man är misslyckad. Jag har KVV-kläder och det är inget jag är stolt över direkt...Smugglade hem dom för att använda som "slas-kläder" vid t.ex fiske, vedkapning och sådant. KVV-kläder är ingenting som man går runt på byn med. Och väljer man att göra det så ska man åtminstone hava en väst eller jacka så att KVV-märkningen inte syns.

Men som inomhus/myskläder är dom alldeles utmärkta. Men som sagt, man går inte KVV-klädd ute på byn!
__________________
Senast redigerad av ArmeCykel 2014-04-16 kl. 06:26.
Citera
2015-02-23, 23:49
  #33
Medlem
Är också intresserad av kvv kläder framförallt mjukisbyxor.. hur sköna som helst att ha hemma osv..
Citera
2017-11-03, 19:39
  #34
Medlem
Jag har en svensk t shirt grå med kvv märket strl 8 men ännu mer intressant är min svarta fångtröja från USA mera bestämt California state penitentiary strl 8 man ser lite biffig ut i den
Citera
2018-02-14, 02:20
  #35
Medlem
swimmingpools avatar
Om KV står för Kriminalvården, vad står KVV för?
Citera
2018-02-14, 08:31
  #36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Om KV står för Kriminalvården, vad står KVV för?
KriminalVårdsVerket
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback