Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-12, 22:45
  #6253
Medlem
Ligger dreamhost.me nere? Fungerar inte för mig, får endast error check playlist nr.1 url i min smart tv app.
2018-02-13, 14:55
  #6254
Medlem
Nagon som har problem med rapid?
2018-02-13, 16:21
  #6255
Medlem
Jag får inte rapid att funka, är det något allmänt problem?
2018-02-13, 16:28
  #6256
Medlem
Tackar för svaren i PM. Kunde tyvärr ej skicka tillbaka, ej tillräckligt med inlägg. Har löst det mesta nu iaf. Undrar bara lite över alla olika boxar för IPTV. Finns ju från runt 200 och upp till ett par tusen..

Vad är största skillnaden mellan alla boxar, skulle ni säga? Och vad är viktigt att boxen har?
Brukar tänka att man får vad man betalar för. Dock ingen riktig koll här..

Så har ni någon att rekommendera? Betalar hellre lite extra om man undviker skit som bara strular.

Tack!
2018-02-13, 16:42
  #6257
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stanger82
Tackar för svaren i PM. Kunde tyvärr ej skicka tillbaka, ej tillräckligt med inlägg. Har löst det mesta nu iaf. Undrar bara lite över alla olika boxar för IPTV. Finns ju från runt 200 och upp till ett par tusen..

Vad är största skillnaden mellan alla boxar, skulle ni säga? Och vad är viktigt att boxen har?
Brukar tänka att man får vad man betalar för. Dock ingen riktig koll här..

Så har ni någon att rekommendera? Betalar hellre lite extra om man undviker skit som bara strular.

Tack!
Precis, det är lite så att du får det du betalar för. Dom boxarna som du hittar för ca 200:- från Kina är oftst klonade och har inte samma hårdvara. Jag skulle rekommendera dig att köpa en riktig en från Sverige, du har den hemma inom någon dag.

Har själv en MAG 256 samt TVIP-S 412 och båda fungerar superbra. Köper du en mellan 1000-1500:- så ska det inte vara några problem.
__________________
Senast redigerad av deadhead. 2018-02-13 kl. 16:44.
2018-02-13, 17:04
  #6258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Precis, det är lite så att du får det du betalar för. Dom boxarna som du hittar för ca 200:- från Kina är oftst klonade och har inte samma hårdvara. Jag skulle rekommendera dig att köpa en riktig en från Sverige, du har den hemma inom någon dag.

Har själv en MAG 256 samt TVIP-S 412 och båda fungerar superbra. Köper du en mellan 1000-1500:- så ska det inte vara några problem.

Ja, men då verkar jag va på rätt håll. Vatt inne på MAG 256 eftersom jag läst och sett mycket positiv om den. Sen är det fan skönare att beställa från Sverige, slippa vänta 2-3 veckor på leverans.
2018-02-13, 17:33
  #6259
Medlem
deadhead.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stanger82
Ja, men då verkar jag va på rätt håll. Vatt inne på MAG 256 eftersom jag läst och sett mycket positiv om den. Sen är det fan skönare att beställa från Sverige, slippa vänta 2-3 veckor på leverans.
Riktigt skön box. Det jag gillar med den är att du automatiskt kan ställa in att svensk text ska komma. På TVIP boxen måste du manuellt trycka fram den. Beroende på om du kollar något på filmkanalerna
2018-02-13, 17:36
  #6260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stanger82
Ja, men då verkar jag va på rätt håll. Vatt inne på MAG 256 eftersom jag läst och sett mycket positiv om den. Sen är det fan skönare att beställa från Sverige, slippa vänta 2-3 veckor på leverans.

Citat:
Ursprungligen postat av deadhead.
Riktigt skön box. Det jag gillar med den är att du automatiskt kan ställa in att svensk text ska komma. På TVIP boxen måste du manuellt trycka fram den. Beroende på om du kollar något på filmkanalerna



Varför inte gå på en MAG322?

Nyare variant och bättre specs!
2018-02-13, 18:46
  #6261
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BHD
Varför inte gå på en MAG322?

Nyare variant och bättre specs!

Jag är, helt ärligt, inte tillräckligt insatt i alla boxar o prestanda. Läste dock att en del nya boxar inte fungerar, än iaf. Men den kanske kan vara nåt då?
2018-02-13, 20:57
  #6262
Medlem
millekillens avatar
Hej. Tips på en STABIL leverantör , som tillåter VPN ???
2018-02-14, 00:24
  #6263
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stanger82
Jag är, helt ärligt, inte tillräckligt insatt i alla boxar o prestanda. Läste dock att en del nya boxar inte fungerar, än iaf. Men den kanske kan vara nåt då?

Har själv aldrig provat en mag 322, men är rätt säker på att den ska fungera.

På iptv.community forumet är det flera stycken som bekräftar att den fungerar bra.

Priset på den boxen ligger runt 950 kr.
2018-02-14, 02:41
  #6264
Medlem
Hur är det med betalning på alla dessa sidor. Man vill ju inte bli spårad på nåt vis ! Vilken betalmetod är bäst? (Svårast att spåra)

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback