Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-12, 12:58
  #25
Medlem
Neatlesss avatar
En misstänkt är nu anhållen i sin frånvaro.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...akten-i-helgen
Citera
2018-02-12, 13:23
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredagsgodis
en ensam kvinna för sig själv härjar i cetrum klockan 4:00 på natten är ett normalt beteende? det är lika bra att hon sätter upp en "kom och ta mig" lapp på pannan. eller är det bara jag som tycker så här ?

Fast man får inte våldta tjejer hur ensamma och mitt i natten de än är!
Citera
2018-02-12, 14:53
  #27
Medlem
Neatlesss avatar
Och nu gripen. En man hemmahörande i Karlstad.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...akten-i-helgen
Citera
2018-02-12, 15:39
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredagsgodis
en ensam kvinna för sig själv härjar i cetrum klockan 4:00 på natten är ett normalt beteende? det är lika bra att hon sätter upp en "kom och ta mig" lapp på pannan. eller är det bara jag som tycker så här ?

Är du på riktigt? Hon skulle kunnat gå helt naken och fortfarande skulle inte någon annan ha rätt att göra något med henne mot hennes vilja. En kvinna har ALDRIG någon skuld i att bli våldtagen. Lägg av med din vidriga mansplaining din förståndshandikappade jävla snubbe.
Citera
2018-02-12, 15:54
  #29
Medlem
siljaeuropa94s avatar
Töserna ska inte springa ute om natta, såhär har det nog alltid varit i Karlstad, eller hur Karlstadbor?
Citera
2018-02-12, 19:08
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Orbert
Fast man får inte våldta tjejer hur ensamma och mitt i natten de än är!

Självklart ”får” man inte det. Men jag kan hålla med föregående talare! Det är en jävligt stor risk man utsätter sig för som kvinna att ränna runt mitt i natten helt ensam. Skulle aldrig falla mig in.
Citera
2018-02-12, 20:15
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredagsgodis
en ensam kvinna för sig själv härjar i cetrum klockan 4:00 på natten är ett normalt beteende? det är lika bra att hon sätter upp en "kom och ta mig" lapp på pannan. eller är det bara jag som tycker så här ?

Detta var bland det vidrigaste jag läst på länge, tycker du ska hålla käften, det är ALDRIG offrets fel att hon blir våldtagen

Blir så jävla förbannad
Citera
2018-02-13, 04:25
  #32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av viktorolsson34
Detta var bland det vidrigaste jag läst på länge, tycker du ska hålla käften, det är ALDRIG offrets fel att hon blir våldtagen

Blir så jävla förbannad
Instämmer sjuk kommentar
Citera
2018-02-14, 01:30
  #33
Medlem
Vem är den misstänkte gärningsmannen som har gripits?
Citera
2018-02-15, 00:18
  #34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neptunas
Vem är den misstänkte gärningsmannen som har gripits?
Troligtvis en man med brottsbenägen hudfärg. En sån där neger,som vår kära gammla Dan Eliasson hade kunnat släppat sig ut och försvara på nyheter.
Våldtagna kvinnan hade inte varit offret utan negern.. Denna stackars negern vad hade han varit med om i sitt liv..
Detta jävla dravell, hur fan ska det kunna forma rejäla rakryggade poliser?.
Sen står alla dessa batikhäxor, med sina scalar 3 varv runt skallen, och försvarar dessa avarter. Även kallade pedofilkärringar, skäggbarns älskare, barnen är 14år på papper 32år i verkligheten..
Skillnaden är att på landsbygden löser man problemen själva mer och mer.. Även fast man inte kanske har så många negrer och annan importerad smörja så ser man problemen på ett annat sätt.
Att kontakta polisen är ingen idé!, för antingen är dom korrupta som vissa i Karlstad. Elller så vågar dom inte göra sitt jobb till fullo, detta med rädsla för stämpeln rasist.
Tycker synd om dom poliser som kämpar och gör ett bra jobb!.
Sen är det tyvärr, många gånger fel poliser som klättrar vidare, detta pga munnläder och politiskt rätt inställning= utplåna landet kör huvudet i sanden och håll käften!.
Citera
2018-02-15, 12:12
  #35
Medlem
Neatlesss avatar
Nu begärs han häktad. En man i 20-års åldern.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...egars-haktad-3
Citera
2018-02-15, 16:46
  #36
Medlem
spoilers avatar
"Den man som misstänks ha våldtagit en kvinna i närheten av biblioteket i Karlstad i söndags häktades under torsdagen.

– Han är på sannolika skäl misstänkt, alltså den högre graden, för våldtäkt, säger Pia Hammar, åklagare.

Mannen förnekar brott, men har uppgett att det ska ha förekommit sexuella handlingar mellan honom och kvinnan."

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/va...akt-i-karlstad
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback