2018-02-11, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlackBooks
Jag tror inte Henrik hade varit så glad om Astrid hade varit den skådespelerskan är i verkligheten.

Säters slutna avdelning typ: https://www.instagram.com/the.feminist/
Å fy fan, nu blev jag illamående. Nu hoppas jag nästan att hennes karaktär dör i sista avsnittet bara för det.
Citera
2018-02-11, 19:04
Medlem
Jag blir lite konfunderad över Astrid,

Hon var nog 17-18 i verkligheten när det spelades in, även i verkligheten lite ”egen”.
Selma, 15: "Tvinga inte barn att 'välja' kön – det skadar dem"
Senast redigerad av Efterdradd 2018-02-11 kl. 19:07.
Citera
2018-02-11, 19:20
Medlem
Zurfarn08s avatar
Suck. Eftersom inlägget blev raderat skriver jag om det UNDER SPOILERTAGGAR. Nöjd nu?

Citera
2018-02-11, 19:23
Medlem
Citat:
Jag tror inte Henrik hade varit så glad om Astrid (...)https://www.instagram.com/the.feminist/
Vad då? Hon verkar skärpt och medveten.
Citera
2018-02-11, 19:23
Medlem
Nu är det bara ett avsnitt kvar, men trenden fortsätter. Sömlöst kan vi nu gå över till nästa kvinnliga ”deckare” med psyk-bryt-diagnos, Carrie i Homeland räddar våren för alla som blivit beroende av den här typen av kvinnliga diagnos-deckare, som man kan gilla och reta sig lite på men rent tekniskt är sevärda och underhållande.
Seriemakarna i USA försökte med en helt frisk och normal kvinnlig huvudrollskaraktär i American Odyssey men det gick inte hem.
Citera
2018-02-11, 19:28
Medlem
Citera
2018-02-11, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jamenda

Citera
2018-02-11, 20:20
Medlem
Schnyggves avatar
Citat:
Jag tror inte Henrik hade varit så glad om Astrid hade varit den skådespelerskan är i verkligheten.

Säters slutna avdelning typ: https://www.instagram.com/the.feminist/

Såg också detta...jag tycker om henne mycket i serien! hon är fin, passar väldigt bra i sin lite ovanliga frisyr! Men blev lite off när jag såg detta...men visst jag har också vart 18! och röstade vänster i mitt första val 02, något som inte skulle falla mig in idag! Hon kommer nog till sans en dag hon med, och ni vet ju vad man säger...röd när man är ung, blå när man blir äldre osv...
Citera
2018-02-11, 20:49
Medlem
Angående Astrid/Selma så reagerar jag mest på hennes käklinije, verkar aristokratisk.
Det hade väl snarare varit en överraskning om en ung svensk skådespelare inte hade varit radikalfeminist
Citera
2018-02-11, 21:27
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Har sett hela serien på typ 2-3veckor. Hade sett s1-3 innan. Säsong 1 var riktigt bra iaf. första gången man såg den. Men redan där var det rörigt.

Så sjukt många karaktärer och twister så man tappar fokus på vad som händer och vem som är vem och gjort vad. Min favoritserie är "The Wire" och där är det ännu mer karaktärer men manuset är bättre så man håller bra koll på allihop.

Hursomhelst. Minns ni slutet på säsong 2? En dansk man skjöt ju Gertrud (Olivers fru) efter hon filmade sig själv och snackade om miljöfrågor tror jag det var. Man fick aldrig se vem som skjöt. Har den personen någonting att göra med det som händer i säsong 4 tro?
Citera
2018-02-11, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline

Citera
2018-02-11, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gylfe
Jag menar att jag gissar att de namnen är de som kommer att finnas med bland viktiga personer (mördare/medhjälpare/instrumentella figurer) när vi får upplösningen om en vecka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in