Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-09, 22:15
  #1
Medlem
Zaedrewss avatar
Jag vet att man inte kan klaga på mod öppet. Det är fel. Men hur om man nu vill klaga ska man gå till väga om man känner sig orättvist bemött?
Citera
2018-02-09, 23:09
  #2
Moderator
najass avatar
Det står i FAQ:en

Det står i klistrad tråd i metaforumet Flashback (tråden heter: *** LÄS DETTA FÖRST - Riktlinjer för delforumet Flashback *** )

Direktlänk till informationen:
(FB) Jag vill klaga på en moderator/ett beslut av en moderator


Avstängningar och bannlysningar: feedback --> Flashback
/Moderator
Citera
2018-02-10, 00:50
  #3
Administrator
admin5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jag vet att man inte kan klaga på mod öppet. Det är fel. Men hur om man nu vill klaga ska man gå till väga om man känner sig orättvist bemött?

Det går även bra att skicka PM till någon av oss admins.


admin5
Citera
2018-02-10, 12:01
  #4
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jag vet att man inte kan klaga på mod öppet. Det är fel. Men hur om man nu vill klaga ska man gå till väga om man känner sig orättvist bemött?

Förlåt, men nästan 22 000 inlägg och du har inte läst det najas länkar till ovan?
Citera
2018-02-10, 12:08
  #5
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Förlåt, men nästan 22 000 inlägg och du har inte läst det najas länkar till ovan?

Många inlägg innebär inte per automatik att man vet hur saker och ting funkar. Men har fått bra svar så vet nu hur man ska agera.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback