Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-10, 00:13
  #1
Medlem
Tjejer behöver inte köpa ngt så de bortser vi ifrån.
Kan man köpa smisk i Sverige? Frågan gäller både att ge smisk (främst) men också att få smisk. Man har ju sett flera på några sidor dock att det finns de ger olika typer av förnedringar men hur är det med att de tar emot (smisk)? Var hittar man dem?
Citera
2018-02-10, 00:39
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av help
Tjejer behöver inte köpa ngt så de bortser vi ifrån.
Kan man köpa smisk i Sverige? Frågan gäller både att ge smisk (främst) men också att få smisk. Man har ju sett flera på några sidor dock att det finns de ger olika typer av förnedringar men hur är det med att de tar emot (smisk)? Var hittar man dem?

Vissa vanliga eskorter går med på det. Kan inte tänka mig att det ska vara speciellt svårt att hitta någon.
Citera
2018-02-10, 00:43
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hattenmed
Vissa vanliga eskorter går med på det. Kan inte tänka mig att det ska vara speciellt svårt att hitta någon.
Sida? Var? Södra Sverige.
Citera
2018-02-10, 02:02
  #4
Medlem
Drinkycrows avatar
Om du inte ska smiska jättehårt går nog de flesta eskorter med på det, är väl bara att fråga?
Citera
2018-02-13, 07:49
  #5
Medlem
Absolut kan du köpa en stund med tjejer som vill bli smiskade. Ett tips att kontakta de som anger att de är undergivna, där kan man ofta smiska stjärten lite rödrosig.

Lycka till!
Citera
2018-02-13, 10:28
  #6
Medlem
Kurt1s avatar
Jag har för mig att Hans Schejke-sekten erbjuder såna här tjänster.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback