Det verkar som om allt kommer ljusna inom kort. Sedan sticker jag, skiter i Flashback, (här censurerars man ändå systematisk)) bryter med min familj och kommer aldrig tillbaka. Jag har väntat på den här möjligheten i ett decennium om inte mycket längre än så. Antagligen kommer jag falla i depression lite kort men ska bli skönt att bara dumpa allt. Man får ju för fan inte ens uttalar sig om saker människor har gjort. Så klipper och drar. Äntligen som jag dragit igenom dag efter dag, år efter år. Har redan brutit med de flesta i familjen, ett par kvar och sedan hejdå.
Folk verkar inte ha fattat att jag menat allvar, så ett stort fuck you. (De trodde aldrig att jag aldrig skulle återvända, att jag inte skulle lägga mig eller att varje brytning inte var på riktigt) Om inte moderatorerna här hela tiden försökt stoppa mig, skulle de fattat vad de skulle ha gjort. Eller att jag inte tänkt backa först mina närmaste gjort rätt för dem emot mig.
Till min familj och patrasket omkring dem.
https://m.youtube.com/watch?v=OK4fJhbRL1g
(Obs min familj är skenheliga och låtsas givetvis att de är goda så det är mest refrängen som gäller. Men de har valt bort mig och gjort mitt liv till ett levande helvete under hela mitt liv, av självkärlek. Spelar ingen roll hur mycket knarkare raderar).