Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-05, 21:26
  #1
Medlem
Magnificats avatar
Jag har varit arbetslös i en längre period och har spenderat mycket tid i min ungkarlslägenhet, brukar inte vara så mycket springandes i trapphuset under dagtid men på senaste tiden så har jag hört hur min granne som är gift och är också arbetslös brukar få besök under dagtid av en mörkhyad man.

Fan tänkte inget mer med det men började ana oro, mannen till granntjejen är en riktig schysst kille så jag tänkte göra honom en solid tjänst och spionera på hans fru underdag tid. Såg hur negern kom på besök mitt under dagen som han brukade göra, ljud började kommer ur lägenheten och lite lätt bank på väggen. Lutade mitt öra mot grannes vägg och lyssnade. Stön och snusk ord hördes mumlades, granntjejen red neger kuk helt enkelt.

Min fråga lyder nu vad jag ska göra med denna information, ska jag berätta för snubben att han blir cuckad medans han sliter på charken på ica eller ska jag tiga som en vanlig svennson? Risken är att grabben kommer begå självmord om han får reda på att hans hustru föredrar att smaka på mörk choklad från den tredje världen. Granntjejen är också rätt så schysst förutom negerprasslet.

Hjälp!
Citera
2018-02-05, 21:30
  #2
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magnificat
Hjälp!

Ska du skita i. Vem faen spionerar på sin granne?
Citera
2018-02-05, 21:31
  #3
Medlem
Du borde fråga grannkillen om han vet med den där mörka killen är. Vet han ens om att hab existerar?
Citera
2018-02-05, 21:33
  #4
Medlem
Lyzzas avatar
Om det stör dig så mycket så ring till störningsjouren och be dom skicka en patrull. Säg att du hör stön och tror att grannarna håller på att ha ihjäl varandra. Kommer störningsjouren så lär han försvinna fortare än kvickt och inte komma tillbaka.

Du kan ju förställa rösten och göra det anonymt.
Citera
2018-02-05, 21:33
  #5
Medlem
Bilden nedan är på 20-åriga Kylie Jenner (en vit tjej men inte av nordisk stock) men som bär på en svart, afrikansk avkomma i sin mage.

Bild: https://images-production.global.ssl...421&q=55&w=750



Vill du att din granne ska få uppleva samma sak som Kylies vita cuckade ex gör exakt just nu? Då så, berätta för killen!
Citera
2018-02-05, 21:34
  #6
Medlem
Bob32s avatar
Sanningen lär komma fram oavsett, så du kan lika gärna berätta. Bättre att vara ärlig antar jag.

Tror inte att folk begår självmord för sånt...
Citera
2018-02-05, 21:34
  #7
Medlem
Magnificats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sirap.
Du borde fråga grannkillen om han vet med den där mörka killen är. Vet han ens om att hab existerar?

Hur ska jag gå till väga med det? "Ursäkta men känner du möjligtvis en mörkhyad individ som brukar umgås med din fru under dagarna?"
Citera
2018-02-05, 21:36
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnificat
Jag har varit arbetslös i en längre period och har spenderat mycket tid i min ungkarlslägenhet, brukar inte vara så mycket springandes i trapphuset under dagtid men på senaste tiden så har jag hört hur min granne som är gift och är också arbetslös brukar få besök under dagtid av en mörkhyad man.

Fan tänkte inget mer med det men började ana oro, mannen till granntjejen är en riktig schysst kille så jag tänkte göra honom en solid tjänst och spionera på hans fru underdag tid. Såg hur negern kom på besök mitt under dagen som han brukade göra, ljud började kommer ur lägenheten och lite lätt bank på väggen. Lutade mitt öra mot grannes vägg och lyssnade. Stön och snusk ord hördes mumlades, granntjejen red neger kuk helt enkelt.

Min fråga lyder nu vad jag ska göra med denna information, ska jag berätta för snubben att han blir cuckad medans han sliter på charken på ica eller ska jag tiga som en vanlig svennson? Risken är att grabben kommer begå självmord om han får reda på att hans hustru föredrar att smaka på mörk choklad från den tredje världen. Granntjejen är också rätt så schysst förutom negerprasslet.

Hjälp!

hade jag gillat min granne som du verkar göra, hade jag berättat.

Däremot, måste du nästan fan skaffa bevis, annars är detta OTROLIGT svårt att framföra samt han kanske tror du är helt sjuk i huvudet.
Citera
2018-02-05, 21:37
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnificat
Hur ska jag gå till väga med det? "Ursäkta men känner du möjligtvis en mörkhyad individ som brukar umgås med din fru under dagarna?"
Säg att du råkade gå förbi lägenheten och hörde hjälp/rop på hjälp, så dula örat till för att vara säker på att inget farligt hände eller någon var i fara, men då hörde du hur folk verkade ha sex, och som respektabel granne gick du iväg. men efteråt märkte du att det inte var din granne som gick ur lägenheten, men senare kom du hem. dvs. du ger din oskyldiga vittnesbild till grannen. han kan lista ut resten?
Citera
2018-02-05, 21:38
  #10
Medlem
Magnificats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uberkartoffel
hade jag gillat min granne som du verkar göra, hade jag berättat.

Däremot, måste du nästan fan skaffa bevis, annars är detta OTROLIGT svårt att framföra samt han kanske tror du är helt sjuk i huvudet.

Vad för sorts bevis, har en riktigt dålig mobil som knappt samlar upp ljud. Finns den någon billig utrustning jag kan köpa?
Citera
2018-02-05, 21:38
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnificat
Jag har varit arbetslös i en längre period och har spenderat mycket tid i min ungkarlslägenhet, brukar inte vara så mycket springandes i trapphuset under dagtid men på senaste tiden så har jag hört hur min granne som är gift och är också arbetslös brukar få besök under dagtid av en mörkhyad man.

Fan tänkte inget mer med det men började ana oro, mannen till granntjejen är en riktig schysst kille så jag tänkte göra honom en solid tjänst och spionera på hans fru underdag tid. Såg hur negern kom på besök mitt under dagen som han brukade göra, ljud började kommer ur lägenheten och lite lätt bank på väggen. Lutade mitt öra mot grannes vägg och lyssnade. Stön och snusk ord hördes mumlades, granntjejen red neger kuk helt enkelt.

Min fråga lyder nu vad jag ska göra med denna information, ska jag berätta för snubben att han blir cuckad medans han sliter på charken på ica eller ska jag tiga som en vanlig svennson? Risken är att grabben kommer begå självmord om han får reda på att hans hustru föredrar att smaka på mörk choklad från den tredje världen. Granntjejen är också rätt så schysst förutom negerprasslet.

Hjälp!

Du bor i en bubbla har du inget vettigt att göra på dagarna, sök jobb och ett liv så mår du bättre.

Yasmine
Citera
2018-02-05, 21:41
  #12
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ska du skita i. Vem faen spionerar på sin granne?

Och varför ska verkligheten inte fram? Det är nog bara positivt. Jag tror alla hade uppskattat att få veta den sanningen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback