Citat:
Ursprungligen postat av
hishulta
Hej!
Köpte för ett tag sedan ett 3månaders abb från iptvking till AppleTV. Allt funkade kanon i cirka 2veckor, tills jag inte fick upp några kanaler alls. Mailade fram och tillbaka med deras support, som bad mig starta om routern och allt detdär, utan något resultat.
Sedan så sa dom att dom skulle maila till cloudflare för att se så jag inte hade blivit bannad eller något, gått över en vecka nu, och har fortfarande inte fått något svar.
Någon annan som har haft samma problem med iptvking? Känns surt när allt funkade så bra i början.
Får på riktigt snart psykbryt.
Skummat igenom tråden här till och från, och fick en invite till iptv.community, när jag trycker på aktiveringslänken så får jag samma fel som m3u-länken hos iptvking gav mig:
"Error 1006 Ray ID: 3e6f0Xafcaf3059a3 • Datum UTC
Access denied
What happened?
The owner of this website (XXXXXXXXX) has banned your IP address (XXX.x.XXX.XX)."
Jag vet på riktigt inte heller vad det är jag skulle kunnat gjort att jag blev bannad från första början av iptvking, men antar att iptv.community använder samma leverantör, därav jag är bannad där också.
Enligt någon i iptvkings support så är det cloudflare själva som bannat mig tydligen, känns troligt när jag kommer åt en drös med andra sidor hos cloudflare.
"Ett nytt konto kommer inte hjälpa din IP ban som du har satt dig själv i från Cloudflare. Vi har ej fått något svar ang detta ärende. Om det gäller missbruk så lägger dom inte ner någon tid på sånt"