Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-31, 21:59
  #6097
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fj3r
Min uppfattning hittils är att www.rapidiptvswiss.com är samma som www.iptvstack.com som är samma som iptv.community?

Dock kan man från swiss köpa 1 år för 75 EUR men på iptvstack så kostar samma 120 EUR.

Jag är ju inte så sugen på att använda mitt personliga bankkort för att betala, hur har ni gjort? Funderar på om man ska köpa bitcoin för att sedan köpa tjänsten med det istället.

Köpte från dessa

https://www.youtube.com/channel/UCiA...-e4dPj6NmS7BWg

Kostar dock inte 75 euro, betalade 600 för 6 månader och kostar 1000 kr för 1 år, skitnöjd iaf speciellt svenska amerikanska och uk kanalerna funkar allihop helt utmärkt, klart mycket bättre och billigare en iptvking jag hade förrut.

Betalade med paypal
2018-02-01, 09:49
  #6098
Medlem
deadhead.s avatar
Ska bli intressant och se vilka leverantörer som får problem nu under OS. Det positiva är att andra länder även sänder som man kan kolla genom.
2018-02-01, 11:24
  #6099
Medlem
Spykeys avatar
Rapid tv swiss är ju för bra för att vara sant.

Ska testa men börjar med 3 månader för att utvärdera, återkommer.
2018-02-01, 12:19
  #6100
Medlem
Colossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fj3r
Min uppfattning hittils är att www.rapidiptvswiss.com är samma som www.iptvstack.com som är samma som iptv.community?

Dock kan man från swiss köpa 1 år för 75 EUR men på iptvstack så kostar samma 120 EUR.

Jag är ju inte så sugen på att använda mitt personliga bankkort för att betala, hur har ni gjort? Funderar på om man ska köpa bitcoin för att sedan köpa tjänsten med det istället.
Det stämmer bra, de är samma. Det är sen vad dom själva vill ta betalt. Helt onödigt att betala mer för samma tjänst. Jag betalar 800kr/månaden när exakt samma IPTV-nissar tar 1500 för exakt samma utbud. Man kommer ju betala 1500 om man inte vet bättre tyvärr.

Jag betalade med PayPal.
2018-02-01, 16:47
  #6101
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spykey
Rapid tv swiss är ju för bra för att vara sant.

Ska testa men börjar med 3 månader för att utvärdera, återkommer.

Jag har varit nöjd sen maj eller nåt. Bra pris, snabb support och rapid.
2018-02-01, 18:05
  #6102
Medlem
https://m.aliexpress.com/item/327787...ct=32778717657

Vad behöver man för att komma igång med en sån här box ? Ny på detta
2018-02-01, 18:13
  #6103
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fj3r
Min uppfattning hittils är att www.rapidiptvswiss.com är samma som www.iptvstack.com som är samma som iptv.community?

Dock kan man från swiss köpa 1 år för 75 EUR men på iptvstack så kostar samma 120 EUR.

Jag är ju inte så sugen på att använda mitt personliga bankkort för att betala, hur har ni gjort? Funderar på om man ska köpa bitcoin för att sedan köpa tjänsten med det istället.


Swiss funkar lika eller dåligt som alla andra återförsäljare av Rapids IPTV. Jag har köpt av Swiss för 75 eur med skrill och är nöjd.
2018-02-01, 19:43
  #6104
Medlem
Poddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johner
Swiss funkar lika eller dåligt som alla andra återförsäljare av Rapids IPTV. Jag har köpt av Swiss för 75 eur med skrill och är nöjd.

Varför tycker du det fungerar dåligt?
2018-02-01, 20:12
  #6105
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Podde
Varför tycker du det fungerar dåligt?

Tror han menar att det inte skiljer sig någonting, eftersom det är precis samma sak :P
2018-02-01, 20:22
  #6106
Medlem
hishultas avatar
Hej!

Körde för någon månad sedan med ett abbonemang från IPTVKing, vilket jag var supernöjd med, tills det inte funkade en dag, och jag märkte att det var för att dom har bannat mig. Dom själva påstår att det är cloudflare som gett mig en ban, men det står att det är ägaren av siten, men skit samma. Hittade en annan leverantör (iptv.community), men när jag ska gå in på deras sida så får jag samma varning där som jag får hos IPTVKing.
"Error 1006 Ray ID: 3e673bd86c367636 • Access denied, What happened?
The owner of this website (iptv.community) has banned your IP "


Letar nu efter en ny tjänst, gillade skarpt MrMc klienten till AppleTV för IPTVKing, så vill kunna använda den, men hittar inga andra leverantörer som skriver att den går att använda hos dom, men det kanske det gör ändån?

Sen så, kanalerna jag egentligen mest är ute efter är 3 och 6an, samt Discovery-kanalerna i första hand. Samt undertext vill jag gärna ha på alla kanaler som är engelsktalande, engelska är helt ok.

Vilken leverantör skulle ni rekomendera?
__________________
Senast redigerad av hishulta 2018-02-01 kl. 20:46.
2018-02-01, 20:37
  #6107
Medlem
Hur fungerar det med undertext ? Är det text på alla svenska kanaler ?
2018-02-01, 23:49
  #6108
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hishulta
Hej!

Körde för någon månad sedan med ett abbonemang från IPTVKing, vilket jag var supernöjd med, tills det inte funkade en dag, och jag märkte att det var för att dom har bannat mig. Dom själva påstår att det är cloudflare som gett mig en ban, men det står att det är ägaren av siten, men skit samma. Hittade en annan leverantör (iptv.community), men när jag ska gå in på deras sida så får jag samma varning där som jag får hos IPTVKing.
"Error 1006 Ray ID: 3e673bd86c367636 • Access denied, What happened?
The owner of this website (iptv.community) has banned your IP "


Letar nu efter en ny tjänst, gillade skarpt MrMc klienten till AppleTV för IPTVKing, så vill kunna använda den, men hittar inga andra leverantörer som skriver att den går att använda hos dom, men det kanske det gör ändån?

Sen så, kanalerna jag egentligen mest är ute efter är 3 och 6an, samt Discovery-kanalerna i första hand. Samt undertext vill jag gärna ha på alla kanaler som är engelsktalande, engelska är helt ok.

Vilken leverantör skulle ni rekomendera?

Hej,

det enda du behöver för att få det funka me mrmc eller iplaytv osv (apple tv) är bara M3u. Du kan försöka att nå iptv.comunity via VPN tjänst.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback