2018-02-01, 20:02
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
Haha bästa från Gustav "Men gör nån nytta med det där fucking kakhålet kvinna!"

Stella är i min mening värre än Gustav då hon mobbar andra.

Är du släkt med Gustav aka Tourettes eller en guldfisk ?

Gustav är en renodlad psykopat men grymma emotionella problem som uttrycker sig i vredesutbrott och vrål. Ena dagen så hyllar han kvinnor som om de var stöpta i skört glas och andra dagen låter han som en alkoholiserad damboxare från Kallhäll och gapar på kvinnor samt fruktansvärd nedlåtande. Sen bebisuppförandet hade renderat i en direkt knogmacka då han indirekt spottade på de som stått och lagat maten.

Edit: Åh nej .. Micro113 har hittat hit och kommer nu mästra sönder tråden
Citera
2018-02-01, 20:03
Medlem
Amors avatar
Älskar att Gustav faller på sitt eget grepp. Hans distanslösa och humorlösa personlighet gör att han inte förmår sig vara trevlig mot "freaks" som Linda och Rocco.

Lite rörande med hans självbelåtna ironiska leende.
Citera
2018-02-01, 20:04
Medlem
Hunden007s avatar
så jäkla tur hon där musen åkte från torpet så jäkla störande med hennes göteborgska.

så värdelös hon var som lekte allan ballan när stella blev vald och trodde deras plan var bra. hon glömde hon var dummare än en somalie neger. sen så säger hon att de var enligt hennes plan att hoppa framför ett tåg för hjälpa gustav och dee. Sen så sög hon på tävlingen i torpet om ni såg detta.

var bara tvungen och skriva lite hatiskt inlägg då jag haft en dålig dag. skam för väst är hon i allafall.
Citera
2018-02-01, 20:04
Rocco är verkligen gravt handikappad. Tror han vet bäst. Jävla idiot
Citera
2018-02-01, 20:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Jag tror också att han ville provocera "initialslabbaren".
Vad betyder slabba? smaska eller vad? så överkänslig som jag är mot orala svinläten så har jag oftast tryckt på mute under njutmåltiderna, så jag vill veta vem intialförövaren är?

Rocco har äckligt hår på axlarna
Senast redigerad av Enmansdemo 2018-02-01 kl. 20:11.
Citera
2018-02-01, 20:05
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxan81
Får dom inte slakta hästen? Dom använder den ju knappt, och är väldigt gott

hade velat se Daniella ansiktet när de gjort detta.
Citera
2018-02-01, 20:06
Medlem
bombaccis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amor
Älskar att Gustav faller på sitt eget grepp. Hans distanslösa och humorlösa personlighet gör att han inte förmår sig vara trevlig mot "freaks" som Linda och Rocco.

Lite rörande med hans självbelåtna ironiska leende.

Kul att han kallade mulle för vit riddare när han tidigare lekt vit riddare delux.
Citera
2018-02-01, 20:07
Medlem
IQpizzasallads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bombacci
Jo vad äckligt. Men du tror inte att han gjorde så för att demonstrera hur äckliga de andra är? Så uppfattade jag det. Första gången det blev småtjafs mellan mulle o Gustav.

Jaaaaaa! Äntligen får Gustav ta en kamp

Jo så kanske det var. Känns som om Gustav är nere i en svacka igen. Han saknar sina forna storbondedar....
Citera
2018-02-01, 20:07
Medlem
Han.Jelins avatar
Mulles blick när Gustav käkar.

Tror tjackis börjar bli lite av en favorit.
Citera
2018-02-01, 20:09
Medlem
Hyrkoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Är du släkt med Gustav aka Tourettes eller en guldfisk ?

Gustav är en renodlad psykopat men grymma emotionella problem som uttrycker sig i vredesutbrott och vrål. Ena dagen så hyllar han kvinnor som om de var stöpta i skört glas och andra dagen låter han som en alkoholiserad damboxare från Kallhäll och gapar på kvinnor samt fruktansvärd nedlåtande. Sen bebisuppförandet hade renderat i en direkt knogmacka då han indirekt spottade på de som stått och lagat maten.

Edit: Åh nej .. Micro113 har hittat hit och kommer nu mästra sönder tråden

Haha verkligen inte.
Tycker bara att han är bättre än personer som Mulle, Stella och Alexandra eftersom dom vuxenmobbar andra personer och har riktigt vidriga attityder. JP har vuxit i mina ögon.
Citera
2018-02-01, 20:10
Medlem
Enmansdemos avatar
Ny-norsk ordlista
Överstyr=över stock o sten

jag tycker synd om norsken, för
han är invandrare och ska inte behöva
uppleva att man oense i något
Citera
2018-02-01, 20:13
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
Haha verkligen inte.
Tycker bara att han är bättre än personer som Mulle, Stella och Alexandra eftersom dom vuxenmobbar andra personer och har riktigt vidriga attityder. JP har vuxit i mina ögon.

Jo men hur är hans beteende tycker du när man sitter utanför och öppnar dörren och skriker att när det blir mat för att sedan vara en riktigt jävla svin . Må någon se han på stan och klappa ner emaljenötterna i halsen på han.

*- Gode Gud.... *
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in