2018-01-31, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Det fanns redan en massa länkar, men du var för lat eller ignorant och missade dem:
https://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201001/womens-rape-fantasies-how-common-what-do-they-mean

Du kan ta och köra upp ditt lilla blogginlägg skrivet av en manlig amatör journalist, långt ner i halsen. Se det som en typ av penetration. För oss andra är det snarare för att du ska knipa igen brödluckan tills du kan halsa fram ORDENTLIG FAKTA som styrkar dina jävla kärringapåståenden.
Citera
2018-01-31, 21:40
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Du kan ta och köra upp ditt lilla blogginlägg skrivet av en manlig amatör journalist, långt ner i halsen. Se det som en typ av penetration. För oss andra är det snarare för att du ska knipa igen brödluckan tills du kan halsa fram ORDENTLIG FAKTA som styrkar dina jävla kärringapåståenden.

En del sanningar gör ont. De blir inte mindre sanna för det...
Citera
2018-01-31, 21:41
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Haha!
Jag accepterar ditt nederlag och din vita flagga.
Snyggt formulerad ursäkt också. Eloge!
Citera
2018-01-31, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men du är en butthurt kvinna.

2) Jag orkar inte leta upp källan just nu. Men de flesta våldtäkter är på kvinnor i reproduktiv ålder. Jag säger inte att det aldrig händer men det är ovanligt jämfört med majoriteten av fallen.

3) Det är en glidande skala mellan "kvinnan är passiv och mannen tar initiativet" och "kvinnan är passiv och mannen gör vad han vill".
1/ Fel igen.
2/ Spelar ingen roll då du skrev "ingen". Så fel igen.
3/ Den skalan är ganska tydlig för folk med empati.
Citera
2018-01-31, 21:44
Medlem
Citat:
1) För att få orgasm måste du vara mentalt upphetsad. Och om du är mentalt upphetsad då tycker du om det.

2) Mentalt upphetsad = "ge mig mer".

Porr är en bra jämförelse. Om Alysia kan ta TAP, http://www.shiraxxx.com/wp-content/uploads/2012/02/alisya-gapes-triple-anal-17.jpg hur big deal är det att ta 1 kuk vaginalt?

Nope.

Fortsätt skicka porrlänkar som jag inte kommer klicka på.

Ditt första påstående stämmer inte.

Hur ser din relation med din pappa ut?
Citera
2018-01-31, 21:45
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
1/ Källa på det,tack!
2/ Jo, du kan googla och se vad lagen säger. Så du har fel igen.

1) Jag har postat en källa här, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

2) Lagen har fel. Duh.

Citat:
3/ Den skalan är ganska tydlig för folk med empati.

1) Men det är fortfarande en skala right? Det finns ingen klar gräns mellan att vara passiv och att bli våldtagen.

2) Till exempel: du blir fastbunden och påsatt frivilligt i 10 minuter. Sen säger du nej och mannen fortsätter i 10 minuter till. Vad är skillnaden i praktiken? Ingen.
Citera
2018-01-31, 21:49
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Fortsätt skicka porrlänkar som jag inte kommer klicka på.

Ditt första påstående stämmer inte.

Hur ser din relation med din pappa ut?

1) Svara på argumentet: om tjejer kan ta 3 kukar analt frivilligt, varför skulle de inte kunna ta 1 kuk vaginalt med tvång? Det är mindre ansträngande.

2) Det är så det fungerar för kvinnor: orgasm är inte bara en fysisk sak som för män. Det är både mentalt och fysiskt. Om ena faktorn saknas då händer det inte.

3) Väldigt bra. Jag var pappas flicka. Jag spenderade mina första 7 år med min pappa istället för min mamma.
Citera
2018-01-31, 21:54
Medlem
Citat:
1) Svara på argumentet: om tjejer kan ta 3 kukar analt frivilligt, varför skulle de inte kunna ta 1 kuk vaginalt med tvång? Det är mindre ansträngande.

2) Det är så det fungerar för kvinnor: orgasm är inte bara en fysisk sak som för män. Det är både mentalt och fysiskt. Om ena faktorn saknas då händer det inte.

3) Väldigt bra. Jag var pappas flicka. Jag spenderade mina första 7 år med min pappa istället för min mamma.

1. Jag besvarar dina frågor när du besvarar mina.

2. Har du fakta på att kvinnor får orgasm vid en sån situation? Gäller det även dom kvinnorna som blivit mördade efter? Och fakta inkluderar inte porrlänkar eller blogginlägg. Ge mig statistik. Pålitliga källor. Annars kan du knipa igen brödluckan. Och vi vet båda två att du _inte_ kommer hitta faktan jag eftersöker.

3. Varför spenderade du inte tid med din mor?
Citera
2018-01-31, 21:59
Medlem
Citat:
1) Jag har postat en källa här, (FB) Kvinnor njuter av att bli våldtagna!

2) Lagen har fel. Duh.

1) Men det är fortfarande en skala right? Det finns ingen klar gräns mellan att vara passiv och att bli våldtagen.

2) Till exempel: du blir fastbunden och påsatt frivilligt i 10 minuter. Sen säger du nej och mannen fortsätter i 10 minuter till. Vad är skillnaden i praktiken? Ingen.
1/ Står inget i länken om att de var med på det. Så , källa, tack!
2/ Nej, lagen har rätt. Våldtäkt är våldtäkt.

1/ Jo
2/ Jag kan inte bli frivilligt påsatt av en man. Men om jag vore kvinna och i situationen du beskriver, då ska han naturligtvis sluta när jag säger så. Enligt dig finns det ingen gräns, och därför kan kvinnan vara fastbunden i flera veckor.
Citera
2018-01-31, 22:07
Medlem
TuckerandDales avatar
Citat:

2. Har du fakta på att kvinnor får orgasm vid en sån situation? Gäller det även dom kvinnorna som blivit mördade efter? Och fakta inkluderar inte porrlänkar eller blogginlägg. Ge mig statistik. Pålitliga källor. Annars kan du knipa igen brödluckan. Och vi vet båda två att du _inte_ kommer hitta faktan jag eftersöker.

Go krystal go👍💖
Citera
2018-01-31, 22:08
Medlem
Citat:

Det är väl ganska tydligt varför hon var med fadern? (sex)
Citera
2018-01-31, 22:11
Medlem
Babianens avatar
Citat:

2) Att kvinnor får orgasm vid våldtäkt? Det står i TS.

3) Hon jobbade mycket.

Citat:
1/ Står inget i länken om att de var med på det. Så , källa, tack!
2/ Nej, lagen har rätt. Våldtäkt är våldtäkt.

1) Länken förklarar hur kvinnor funkar sexuellt.

2) Nej absolut inte. Till exempel täcker inte lagen att kvinnor kan ändra sig under en våldtäkt och ljuga efteråt. Vilket många kvinnor gör.

Citat:
1/ Jo
2/ Jag kan inte bli frivilligt påsatt av en man. Men om jag vore kvinna och i situationen du beskriver, då ska han naturligtvis sluta när jag säger så. Enligt dig finns det ingen gräns, och därför kan kvinnan vara fastbunden i flera veckor.

Men om mannen fortsätter ändå hur är det annorlunda från det frivilliga sexet? I praktiken är det ingen skillnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in