2018-01-31, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babianen
1) Men våldtäkt är lika udda för kvinnor som MILFs eller teens är för män.

2) Måste jag ta upp 50 Shades till exempel? 100 miljoner sålda exemplar av våldtäkts-porr för kvinnor. Och dessutom flera filmer som går på bio. Hur hade du tänkt bortförklara det?
2/ Hur många biblar och koranen har sålts. Hur förklarar du bort det? Gud måste finnas!
Nu har jag inte läst böckerna ta talar om, men hur mycket våldtäkt är det? Jag såg första filmen, och där var tydliga regler från kvinnan. Så försök igen.
Citera
2018-01-31, 15:33
Medlem
Citat:
1) Tjejen i 50 Shades blir både misshandlad, stalkad, och våldtagen. Det står på feministiska sidor.

2) Men sure jag kan ta upp annan kvinno-porr som handlar om våldtäkt.

Jag har inte sett filmen då den inte intresserar mig, och jag lär aldrig se den heller.

När jag kollar upp det så kommer jag upp på väldigt arga feministiska sidor då dom anser att det är dåligt. Men du anser att alla som inte gillar det ljuger för sig själva?

Tjejer som gillar denna typen av film tänder på bdsm och inte våldtäkt. Och att titta på filmen talar inte heller för att en kvinna vill bli våldtagen heller för den delen. Det är en jävligt stor skillnad.
Citera
2018-01-31, 15:35
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiss74
Bara för att du inte vill ha rätt att säga nej, vilket du erkände var en lögn, betyder inte att andra kvinnor inte vill ha rätten att säga nej.
Jag förstår inte hur du har tid att skriva här och ha sex samtidigt?

1) Ett nej blir alltid ett ja om kvinnan blir påsatt tillräckligt länge.

2) Hur vet du att kvinnor vill ha rätt att säga nej? Tänk om de bara vill att män ska ta för sig?
Citera
2018-01-31, 15:37
Medlem
Citat:
1) Det skulle aldrig hända. Män som har snygga kvinnor är inte intresserade av sånt.

2) Dessutom kan jag passera för 14 så det är som att han redan bankar på en tonåring.

3) Här är ett exempel som visar vad jag menar, Bjöd Abdullah och Rafi på privatfest i Täby – då slutade kvällen med gruppvåldtäkt

en kvinna som bjuder in babbar på fest med alkhol gör inte det för att titta på Disney-dags. Är det nån som tvivlar på att kvinnan tyckte om det?

Jag skiter i om du anser att det aldrig skulle inträffa.

Jag frågar dig hur du hade reagerat. Eller det blir jobbigt att svara?
Citera
2018-01-31, 15:38
Medlem
Babianens avatar
Citat:
2/ Hur många biblar och koranen har sålts. Hur förklarar du bort det? Gud måste finnas!
Nu har jag inte läst böckerna ta talar om, men hur mycket våldtäkt är det? Jag såg första filmen, och där var tydliga regler från kvinnan. Så försök igen.

1) Det finns feminsiter som har gått ut i media och sagt att kvinnan i boken blir våldtagen.

2) Men sure det finns en massa andra exempel på böcker som har sålt i 100.000 tals ex som handlar om minderåriga kvinnor som blir våldtagna av äldre män och såna saker.

3) Du kommer inte ifrån att kvinno-porr handlar om våldtäkt och dålig behandling.
Citera
2018-01-31, 15:38
Medlem
Citat:
1) Ett nej blir alltid ett ja om kvinnan blir påsatt tillräckligt länge.

2) Hur vet du att kvinnor vill ha rätt att säga nej? Tänk om de bara vill att män ska ta för sig?
1/ Ja, kanske efter några år? Men det är nog i så fall psykologi, och räknas inte som vilja. Ungefär som de som inte vill släppas ur fängelse.
2/ Då är det bara att säga ja. Man behöver inte säga nej bara för att man har den rätten.
"Skjut först, fråga sen" är ingen bra melodi.
Citera
2018-01-31, 15:40
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Jag har inte sett filmen då den inte intresserar mig, och jag lär aldrig se den heller.

När jag kollar upp det så kommer jag upp på väldigt arga feministiska sidor då dom anser att det är dåligt. Men du anser att alla som inte gillar det ljuger för sig själva?

Tjejer som gillar denna typen av film tänder på bdsm och inte våldtäkt. Och att titta på filmen talar inte heller för att en kvinna vill bli våldtagen heller för den delen. Det är en jävligt stor skillnad.

1) Men miljontals kvinnor över hela världen har sett den. Vad säger det om vad kvinnor tänder på? Tycker du att det är okay att vi har filmer glorifierar misshandel och sexuella övergrepp?

2) Så du erkänner att feminister säger att 50 Shades innehåller våldtäkt?

3) Det är inte BDSM det är misshandel och våldtäkt. Sluta komma med ursäkter.
Citera
2018-01-31, 15:41
Medlem
Citat:
1) Det finns feminsiter som har gått ut i media och sagt att kvinnan i boken blir våldtagen.

2) Men sure det finns en massa andra exempel på böcker som har sålt i 100.000 tals ex som handlar om minderåriga kvinnor som blir våldtagna av äldre män och såna saker.

3) Du kommer inte ifrån att kvinno-porr handlar om våldtäkt och dålig behandling.
1/ Och?
2/ Då är vi enig om att bokförsäljningssiffror inte ska styra våra lagar?
3/ Och? Det finns en massa olika filmer. Det finns kvinnoporr som bara inriktar sig på lesbiskt sex. Eller "mjukt" sex. Det finns filmer där kvinnor säger nej till sex.
Citera
2018-01-31, 15:42
Medlem
Babianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krystalwhite
Jag skiter i om du anser att det aldrig skulle inträffa.

Jag frågar dig hur du hade reagerat. Eller det blir jobbigt att svara?

Det skulle aldrig hända.

Citat:
1/ Ja, kanske efter några år? Men det är nog i så fall psykologi, och räknas inte som vilja. Ungefär som de som inte vill släppas ur fängelse.
2/ Då är det bara att säga ja. Man behöver inte säga nej bara för att man har den rätten.
"Skjut först, fråga sen" är ingen bra melodi.

1) Nej efter 10 minuter typ. Kvinnan blir kåt och då slutar hon bry sig.

2) Men kvinnor vill inte behöva säga nåt. De vill att mannen ska ta för sig och göra vad han vill.
Citera
2018-01-31, 15:43
Medlem
Citat:
1) Men miljontals kvinnor över hela världen har sett den. Vad säger det om vad kvinnor tänder på? Tycker du att det är okay att vi har filmer glorifierar misshandel och sexuella övergrepp?

2) Så du erkänner att feminister säger att 50 Shades innehåller våldtäkt?

3) Det är inte BDSM det är misshandel och våldtäkt. Sluta komma med ursäkter.
1/ Hur många som ser en sak säger inget om vad de anser om saken. Ibland undrar jag om du tänker öht?
2/ Det kanske de gör, jag vet inte.
Citera
2018-01-31, 15:44
Medlem
Babianens avatar
Citat:
1/ Och?
2/ Då är vi enig om att bokförsäljningssiffror inte ska styra våra lagar?
3/ Och? Det finns en massa olika filmer. Det finns kvinnoporr som bara inriktar sig på lesbiskt sex. Eller "mjukt" sex. Det finns filmer där kvinnor säger nej till sex.

1) Det visar att miljontals kvinnor köper våldtäkts-porr. Hade det varit män hade alla flippat.

2) Det visar vad kvinnor egentligen tänder på.

3) Vad är det som är mest populärt? Våldtäkt och tvång.
Citera
2018-01-31, 15:45
Medlem
Citat:
Det skulle aldrig hända.

1) Nej efter 10 minuter typ. Kvinnan blir kåt och då slutar hon bry sig.

2) Men kvinnor vill inte behöva säga nåt. De vill att mannen ska ta för sig och göra vad han vill.
1/ Det finns ingen "kvinnan", förutom i din hjärna. Dessutom har du erkänt att detta inte stämmer.
2/ Det finns inget "kvinnor vill", förutom i din hjärna.

Det vore bättre om du erkände att du talade för dig själv, istället för att ljuga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in