Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-30, 20:11
  #1
Medlem
Pansarveckets avatar
Loppet är jämnare än du tror:
https://youtu.be/DEWHa_7iuME

Se denna så diskuterar vi.

I det förra loppet, där frågan löd:

Vad vill du helst att ditt barn drabbas av, feminism eller cancer, så vann cancer med 55% av rösterna.
Invändningen man kanske skulle kunna ha där är väl om inte feminism ÄR en form av cancer.

Men nu detta, för det är snart ganska aktuellt för oss.
Citera
2018-01-30, 20:24
  #2
Medlem
brorvikings avatar
Här måste jag svara. Om man är man så är radikal islamist en tillgång. Jag förstår inte alla svenskar som har så mycket emot islam. De tillhör ju våra trupper. Vi strider och verkar mot samma fiende men tyvärr kommer feminismen att vinna. Den har liksom hela EU, USA, västvärlden, globalismen, pengarna, rika och mäktiga judar, Nato osv bakom sig. Islamismen har inte en chans i det långa loppet. Vi är rökta. Feminismen kommer göra köttfärs av vår frihet, förslava oss.

Men ju fler muslimer vi blir desto bättre. Ju hårdare motstånd blir det såklart.
Citera
2018-01-30, 20:29
  #3
Medlem
Sasha08s avatar
Feminismen har ju möjliggjort islamismen i väst
Citera
2018-01-30, 20:30
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brorviking
Här måste jag svara. Om man är man så är radikal islamist en tillgång. Jag förstår inte alla svenskar som har så mycket emot islam. De tillhör ju våra trupper. Vi strider och verkar mot samma fiende men tyvärr kommer feminismen att vinna. Den har liksom hela EU, USA, västvärlden, globalismen, pengarna, rika och mäktiga judar, Nato osv bakom sig. Islamismen har inte en chans i det långa loppet. Vi är rökta. Feminismen kommer göra köttfärs av vår frihet, förslava oss.

Men ju fler muslimer vi blir desto bättre. Ju hårdare motstånd blir det såklart.

Mina invändningar är att jag gillar friheten att supa och vill därför slippa väckas av klagosång dagen efter (böneutrop).
__________________
Senast redigerad av har 2018-01-30 kl. 20:34.
Citera
2018-01-30, 20:35
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sasha08
Feminismen har ju möjliggjort islamismen i väst

Håller med. Det ena är ju förutsättningen för det andra. Pest eller kolera?
Citera
2018-01-30, 20:37
  #6
Medlem
sulan9910s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brorviking
Här måste jag svara. Om man är man så är radikal islamist en tillgång. Jag förstår inte alla svenskar som har så mycket emot islam. De tillhör ju våra trupper. Vi strider och verkar mot samma fiende men tyvärr kommer feminismen att vinna. Den har liksom hela EU, USA, västvärlden, globalismen, pengarna, rika och mäktiga judar, Nato osv bakom sig. Islamismen har inte en chans i det långa loppet. Vi är rökta. Feminismen kommer göra köttfärs av vår frihet, förslava oss.

Men ju fler muslimer vi blir desto bättre. Ju hårdare motstånd blir det såklart.


I sak har du rätt. Vi män kommer att ha överläget om islam vinner. Kvinnan blir åter tvungen att kuva sej under patriarkatet och fråntas rösträtt och får inte äns köra bil själva. Ock kvinnan har själva röstat och supportat för detta! Vilka ärthjärnor! Hur kan man bli lika dum??!! Det är nästan så man vill konvertera frivilligt! Men har tyvär svårt att lådsas tro på deras sagobok och är för lat att be 5 ggr om dagen oxå.. ska fundera över saken däremot
__________________
Senast redigerad av sulan9910 2018-01-30 kl. 20:40.
Citera
2018-01-30, 20:39
  #7
Medlem
brorvikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av har
Mina invändningar är att jag gillar friheten att supa och vill därför slippa väckas av klagosång dagen efter (böneutrop).

Jag håller med dig om det men alternativet är så fruktansvärt mycket värre. Feminismen är en strategi som faktiskt går ut på att förslava mannen totalt. Beröva honom alla rättigheter och stifta riktade lagar så att han till sist inte kan leva. Alla män kommer inom femtio år att vara försedda med elektrisk kuk- och fotboja och leva i getton. Världen kommer att vara till för kvinnor

..om inte islam räddar oss dvs. Själva tron i islam måste dock bort om det ska riktigt bra.

Edit: Det otippade är att SD och ett muslimskt parti kommer att samarbeta i framtiden. SD kommer alltid ha runt 20 procent och muslimerna till sist ungefär detsamma men någon egen majoritet blir det tyvärr aldrig. Sverige kan vi egentligen skita i för det är hela väst som är infekterat av en riktigt giftig och tyrranisk ideologi.
__________________
Senast redigerad av brorviking 2018-01-30 kl. 20:47.
Citera
2018-01-30, 20:47
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brorviking
Jag håller med dig om det men alternativet är så fruktansvärt mycket värre. Feminismen är en strategi som faktiskt går ut på att förslava mannen totalt. Beröva honom alla rättigheter och stifta riktade lagar så att han till sist inte kan leva. Alla män kommer inom femtio år att vara försedda med elektrisk kuk- och fotboja och leva i getton. Världen kommer att vara till för kvinnor

..om inte islam räddar oss dvs. Själva tron i islam måste dock bort om det ska riktigt bra.

Så någon sorts "white sharia" då alltså? Är det inte bättre att rikta in sig på kristendom så som t.ex. Putin gör när han återupplivar den rysk-ortodoxa kyrkan och adopterar en hel del av deras politik. Tyvärr skulle då några av mina homosexuella vänner eventuellt tvingas flytta men det är åtminstone bättre än Sharia.
Citera
2018-01-30, 20:51
  #9
Medlem
brorvikings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av har
Så någon sorts "white sharia" då alltså? Är det inte bättre att rikta in sig på kristendom så som t.ex. Putin gör när han återupplivar den rysk-ortodoxa kyrkan och adopterar en hel del av deras politik.

"white sharia" kommer aldrig funka. Du ser ju vilka slapptaskar svenskarna är som låter kvinnan flytta fram sina positioner precis hela tiden, varje ny dag. Det blir bara värre och värre och det går fort. Tro inte att det kommer sluta. Jämställdhet uppnås först när slaveriet är ett faktum.
Med slaveri menar jag inte så som den var en gång i tiden. Utan med allt mer extrem lagstiftning, straff och läger.
Citera
2018-01-30, 21:22
  #10
Medlem
StenSaxPungs avatar
Åh fy fan, 55%.... Fattar inte ni att den siffran säger så jävla mycket mer om antifeminister än vad det gör om feminister? Hatet mot en någorlunda fredlig (nåja) ideologi trumfar kärleken till sitt eget barn. BLÄ
Citera
2018-01-30, 21:27
  #11
Avstängd
Feminism är mycket värre än radikal islamism.
Citera
2018-01-30, 23:29
  #12
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StenSaxPung
Åh fy fan, 55%.... Fattar inte ni att den siffran säger så jävla mycket mer om antifeminister än vad det gör om feminister? Hatet mot en någorlunda fredlig (nåja) ideologi trumfar kärleken till sitt eget barn. BLÄ
Det var inte ens antifeminister de frågade utan vanliga människor.
Feminism är inte särskilt stort bland dem utanför sekten och soyboys.
Inte ute i den riktiga världen där man uppmuntras att tänka själv.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback