2018-01-28, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejdada
Sådär skrattar A.A. åt ditt bankkonto.

Lägg ner dina jävla blattehjältekommentarer. Tror du att du är nån hangarounds?
Citera
2018-01-28, 14:36
Medlem
Hobbybondes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wave666
Verkar som att polis och åklagare, hänger ut A.A som informatör för att skydda sig själva och för att skapa tvivel i organisationen som A.A tillhör. Har läst hela FUPen, det framgår inte någonstans att han namngett någon förutom de som är inblandade i mordet. Jag har insyn i hans inre kretsar, han lever upp till sitt namn Diablo, jag är inget större fan av honom men han är smartare än vad det framgår i FUPen och vad ni tror. Det han har gjort är att både förvirrat och rört till hela utredningen. Väldigt smart! Polisen och åklagare har endast skrapat på ytan, 320 miljoner som har cirkulerat på hans konto och det är pengar som kommit från kokain- och vapenhandel. Konstigt att man hittills inte kunnat spåra pengarna. Det är större än vad myndigheterna kan klara av, han är en del av en kriminell organisation som finns i hela Europa med kopplingar till Sydamerika.. Han har mutat b.la. tulltjänstemän på Arlanda som har hjälpt honom få in sitt knark till Sverige. Att han är informatör stämmer inte överhuvudtaget, det han har gjort är att utnyttja 2 poliser med rollen som informatör, en i Katrineholm och en i Stockholm för att få information om olika tillslag som skulle ske för att varna sina medbrottslingar.

När det gäller E.L påstår hon att han har hotat med HA och Brödraskapet dessvärre är E.L en större kriminell än vad polisen och åklagare har upptäckt. E.L hade en kärleksrelation med A.A, det har hittats lappar i A.As lägenhet vid husrannsakan som kommer från E.L. Hon har b.la. finansierat A.As knarkhandel. Det är hon som har hotat med HA och Brödraskapet, det har sagt att A.L hennes son har sagt till E.L att sätta dit A.A.

På tal om anstiftan till mord fick E.L inte träffa sitt barnbarn A.Ls och I.Ls gemensamma barn. Enligt uppgifter har E.L haft möte med Arn*ld och Edd*e, varför har hon inte tilldelats misstankar om anstiftan till mord? Skumt. Det tillkommer även i FUPen där hon med all säkerhet vet att A.L inte har något med mordet att göra och att han inte ska svara på några frågor, undra varför?

För att reda ut frågetecken gällande hans syskon så har han 4 systrar och 6 bröder varav 2 har avlidit, plus en stor klan av släkt. F.A är inte bror till A.A utan äldsta systerns son. Bröderna har tillhört MC-gäng och har kopplingar till PKK. Han är inte kurd från Iran utan kurd från norra Irak.

Förstår jag texten rätt? Att E*vy Lindman skulle haft en kärleksrelation med A.A? En 60-årig kvinna?
Citera
2018-01-28, 14:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hejhejdada
Åååh blev lilla pojken ledseeeen. Naaaaw.

Om han är så bright och mäktig så varför värvar Diablo 20 åriga haschtomtar?
🤣🤣🤣🤣
Senast redigerad av Nissepisse850 2018-01-28 kl. 14:51.
Citera
2018-01-28, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
Förstår jag texten rätt? Att E*vy Lindman skulle haft en kärleksrelation med A.A? En 60-årig kvinna?

Ja det tror jag med 🤣
Citera
2018-01-28, 14:47
Medlem
Däremot står det tidigt i fupen att det var hon (E.L) som berättar om Filips relation med A.L's ex för A.L. Han lär ha blivit vansinnig och sagt att Filip måste bort. Och så lär hon sagt det till A.A. Medhjälp om det stämmer!
Senast redigerad av Nissepisse850 2018-01-28 kl. 14:53.
Citera
2018-01-28, 15:02
Medlem
DanneHisingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nissepisse850
Däremot står det tidigt i fupen att det var hon (E.L) som berättar om Filips relation med A.L's ex för A.L. Han lär ha blivit vansinnig och sagt att Filip måste bort. Och så lär hon sagt det till A.A. Medhjälp om det stämmer!

Precis. I ett besöksrum på Karsudden. Ett obevakat besök får vi anta.
Citera
2018-01-28, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nissepisse850
Om han är så bright och mäktig så varför värvar Diablo 20 åriga haschtomtar?
🤣🤣🤣🤣

Ja du smartskaft, säg mig varför alla kriminella organisationer värvar "20 åriga haschtomtar". Det sker i alla tänkbara kriminella organisationer i Sverige, Europa och runtom i Världen. Det är inget nytt liksom.
Citera
2018-01-28, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorgenk
Tanten är Andreas Lindmans mor. Attentatsmannen som är avliden, kan det vara killen som tog livet av sig och hoppade framför tåget ?

Ja, jag är nästan 100% säker på det.
Citera
2018-01-28, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wave666
Verkar som att polis och åklagare, hänger ut A.A som informatör för att skydda sig själva och för att skapa tvivel i organisationen som A.A tillhör. Har läst hela FUPen, det framgår inte någonstans att han namngett någon förutom de som är inblandade i mordet. Jag har insyn i hans inre kretsar, han lever upp till sitt namn Diablo, jag är inget större fan av honom men han är smartare än vad det framgår i FUPen och vad ni tror. Det han har gjort är att både förvirrat och rört till hela utredningen. Väldigt smart! Polisen och åklagare har endast skrapat på ytan, 320 miljoner som har cirkulerat på hans konto och det är pengar som kommit från kokain- och vapenhandel. Konstigt att man hittills inte kunnat spåra pengarna. Det är större än vad myndigheterna kan klara av, han är en del av en kriminell organisation som finns i hela Europa med kopplingar till Sydamerika.. Han har mutat b.la. tulltjänstemän på Arlanda som har hjälpt honom få in sitt knark till Sverige. Att han är informatör stämmer inte överhuvudtaget, det han har gjort är att utnyttja 2 poliser med rollen som informatör, en i Katrineholm och en i Stockholm för att få information om olika tillslag som skulle ske för att varna sina medbrottslingar.

När det gäller E.L påstår hon att han har hotat med HA och Brödraskapet dessvärre är E.L en större kriminell än vad polisen och åklagare har upptäckt. E.L hade en kärleksrelation med A.A, det har hittats lappar i A.As lägenhet vid husrannsakan som kommer från E.L. Hon har b.la. finansierat A.As knarkhandel. Det är hon som har hotat med HA och Brödraskapet, det har sagt att A.L hennes son har sagt till E.L att sätta dit A.A.

På tal om anstiftan till mord fick E.L inte träffa sitt barnbarn A.Ls och I.Ls gemensamma barn. Enligt uppgifter har E.L haft möte med Arn*ld och Edd*e, varför har hon inte tilldelats misstankar om anstiftan till mord? Skumt. Det tillkommer även i FUPen där hon med all säkerhet vet att A.L inte har något med mordet att göra och att han inte ska svara på några frågor, undra varför?

För att reda ut frågetecken gällande hans syskon så har han 4 systrar och 6 bröder varav 2 har avlidit, plus en stor klan av släkt. F.A är inte bror till A.A utan äldsta systerns son. Bröderna har tillhört MC-gäng och har kopplingar till PKK. Han är inte kurd från Iran utan kurd från norra Irak.

Han golar ju så det stänker om det. Jätteintelligent. Fan vad han är smart.
Citera
2018-01-28, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde

A.A = Arnould? 320 mille på sitt konto och bor hemma hos mossan?
Citera
2018-01-28, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
A.A = Arnould? 320 mille på sitt konto och bor hemma hos mossan?
Adnan, men han ljuger och överdriver
Citera
2018-01-28, 19:02
Medlem
Om det är nån som stör sig på att det skrivs här så är det informatören Adnan, han som trodde han kunde polisanmäla FB

Han har möte med sin lilla informatörsgrupp inom polisen dagen efter mordet, 2 min efter de åkt ringer han E1vy, smartskallen. Han är en rädd barnunge som grinar ut hos snuten och det var längesen man såg en som spottar ur sig namn och är så pratglad som han är. Tom hans advokat får ju säga till honom flera gånger, Adnan svara ja, nej, eller vet inte, du kan inte dra massa slutsatser

Bortgjord så innerst in i helvete
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in