Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-27, 00:25
  #1153
Medlem
RingRing2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labanos
Det KAN vara denna Derby http://bilspanaren.blogspot.se/2012/...nn-derbyt.html som Bilspanaren fotade i Umeå 2012. Det borde inte finnas så många andra Derby -78 kvar i Umeå.

Bra fynd! Det kan kanske vara den. Att ha en VW Derby 2018 säger ju lite om en person, t ex att personen är avslappnad och trygg i sig själv, Derby osar ju inte direkt champagne-glamourstatus.

Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Det är vad jag också har förstått. Det finns ingen "homosex"-gen som gör att man är född med det. Det handlar helt om vad man utsatts för och vad man lärts till. Därmed går det också att bota, vilket är hoppfullt.

Eller så botar vi din skräckrädsla inför det oerhört hotfulla och superfarliga bögeriet. Jag känner själv faran flåsa i nacken på mig. Något MÅSTE göras.
Citera
2018-01-27, 00:42
  #1154
Medlem
Mielkes avatar
Hans QX-profil var med få unntak renska for alt i går. Nå i kveld er han pålogga og profilen virker å være tilbake til det vanlige - dog har han fjerna gruppelista, den var der i går kveld når jeg sjekka.

bb_norr

kaller han seg på QX.

-----------
Mielke,
Ministerium für Staatssicherheit (MfS)
Citera
2018-01-27, 00:56
  #1155
Medlem
Nja, jag tror att det här en planerad och medveten aktion, han offrar sitt arbete för att dra igång en debatt och bli hjälte i sitt läger, det handlar om normer och hur man ser på hetero kontra homo, det är mina 2 cent till förklaring.
Citera
2018-01-27, 01:08
  #1156
Medlem
Wiseguys avatar
Han finns även på BC (Bodycontact) under namnet "btmversman"
http://member.bodycontact.com/?1714887

Lite ur hans profil/beskrivning:
Citat:
"Längd: 174 cm
Vikt: 71 kg

Allmänt om mig själv...
Kåt man söker unga killar.
Mitt utseende...
Vältränad, snygg stjärt, 17-18 cm stor snygg lite böjd kuk. Gråblond med grått skägg/stubb.
Jag söker...
Söker en aktiv vers dominant grabb. Älskar hångel och kyssar också."
Citera
2018-01-27, 01:15
  #1157
Medlem
Det är inte Jonas. Alla bilder är ju ”photoshoppade”. Jonas är på semester och då passar nån som hatar honom på att sabba hela hans liv. Inte schyst.
Citera
2018-01-27, 01:21
  #1158
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bill clayton
Jag hoppas att han gör det.

Han är en djupt pervers och störd individ och jag tror aldrig att han är förmögen till någon form av tillfrisknande till något som ens påminner om en normal människa..

Absolut. Det är ju inte så att säga att han driver på och förbättrar genpoolen. Någonsin. Ett rep kring nacken skulle klä honom.
Citera
2018-01-27, 02:02
  #1159
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mandelbiskvier
Hittade ett tumblr konto som verkar tillhöra Jonas Berring, SVT Profil. Finns mängder av bilder där han gay snuskar och runkar i public mm.

Är detta i enlighet med SVT och Public service?

Användare på tumblr: hotdaddy4hot

https://www.tumblr.com/safe-mode?url...ot.tumblr.com/

Någon kanske kan spara ner bilder då jag antar att dom försvinner illa kvickt.

Ganska het för att vara 52!
Citera
2018-01-27, 02:07
  #1160
Medlem
Apologists avatar
Vad jag förstår så hade han klickat "like" på sådana som gick ut med att de var HIV-positiva. Kan han vara HIV-positiv själv?

Det blir ju helt andra dimensioner då när han sprutar ner gymredskap. I teorin kan han smitta andra med HIV även om sannolikheten lär vara låg.
Citera
2018-01-27, 02:18
  #1161
Medlem
Märkligast av allt är ju ändå att folk försvarar honom. Spelar ingen roll vem som runkar på offentliga platser så bör denna dömas till fängelse. Har ju hört om folk som då och då åker på allmänna platser och runkar i bilen så förbipasserande ska se och måste väl vara någon liknande gen hos honom?

Något fel är det ju i huvudet som gör att man utsätter oskyldigt folk för detta. Visst finns det en spänning i att risken att bli upptäckt vid sex men att bara ställa sig och runka lite här och där känns inte som samma sak.

Bögar må ha en mer avslappnad inställning till var och när dom sprutar men håll det snyggt för tusan. Runkar man till spegelbilden på gymmet så gör man andra människor obekväma.

Märkligt att han fått gått lös så länge tycker jag. Borde ha hänt att minderåriga sett honom runka i mat eller klädaffären. Tänder man på detta så lär man helt klart ta varje tillfälle i akt.

Mamma är nog inte så stolt nu gissar jag. Undrar vem det var i hans närhet som gjorde att det blev såhär? Brukar ju ha vart med om ett och annat under uppväxten dom här lirarna.
Citera
2018-01-27, 02:22
  #1162
Medlem
Alltså, hur kan folk rycka ut till hans försvar? Skiter i om han stolpar sig själv i rövhålet med hästdildos på fritiden hemma men hur fan kan folk likställa en jojk i datorstolen med en vuxen karl som springer runt och satsar på gymutrustning som andra använder? Jonas Gardell är så jävla vidrig.
Citera
2018-01-27, 02:28
  #1163
Medlem
Känns som en galet självdestruktiv historia det här. En lokal tv-kändis som runkar offentligt på stans gym. Vilket gym eller annan inrättning vill ha honom som gäst efter detta? Han måste ju vara allas samtalsämne i en liten stad som Umeå. Kan han röra sig fritt på stan utan att riskera repressalier? Kan inte se att han har någon framtid i stan eller kanske ens i Sverige.
Citera
2018-01-27, 02:29
  #1164
Medlem
Värdighet brukar vi människor vilja känna/utöva. Det vi har sett, kan inte haussas upp, utan bara beklagas. Stackars människa.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback