Citat:
Ursprungligen postat av
halvsvenne
Nej det hade jag inte fattat! Jäklar vad bra. Då bosätter jag mig genast i Australien och lever på bidrag i värmen. Trodde inte jag fick det.
För övrigt är ditt inlägg totalt irrelevant. Tråden handlar om en bok. Det var ren månad kvar så jag är rätt säker på att hon skulle ha fått in de 400000. Suspenderingen måste vara politiskt motiverad. Tydligen var man säker på vad resultatet av undersökningen skulle bli.
Hon verkade ju vara säker på vad resultatet skulle bli. Tigga 400000 för att göra ett utspel i propaganda lagom till Almedalen, ta in en jurist för att det ska se mer legitimt ut (hon har ju redan bestämt resultatet i förväg). En assistent för att slippa göra jobbet själv, bara tota ihop något om "värderingar".
Ska bli intressant att höra varför Kickstarter la ner projektet. Men här går det inte att resonera med folk, de vet inte att rasism inte bara handlar om tron på medfödda "rasegenskaper". Det finns kulturell rasism också. Jag fick kalla kårar av både tonfallet och själva upplägget på Kickstarter, mycket värre än för Jonassons undersökning.
SD har hon redan tagit avstånd ifrån, ingen poäng med att dra in dem i den här diskussionen. Hon är moderat.