Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-01-24, 21:21
  #601
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Varför tog du då upp de andra kända namnen? Vad är relevansen? Han har ju fått sluta - på SVT.


För att folk ska förstå... Känns det bättre om jag skriver Mohammed, Kalle och Petter?
Om en heterosexuell man utfört samma handling, hade ni PK-populister inte varit så förlåtande och förstående.

Utan det hade tamejfan bubblat upp en ny hashtag #InteMinHantel och sedan hade det demonstrerats friskt i flera dagar, men en massa snyftreportage om hur kränkta ni alla blivit och hur förskräckligt att sådant här får ske.
Citera
2018-01-24, 21:22
  #602
Medlem
RosaRosaRosaRosas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
För att folk ska förstå... Känns det bättre om jag skriver Mohammed, Kalle och Petter?
Om en heterosexuell man utfört samma handling, hade ni PK-populister inte varit så förlåtande och förstående.

Utan det hade tamejfan bubblat upp en ny hashtag #InteMinHantel och sedan hade det demonstrerats friskt i flera dagar, men en massa snyftreportage om hur kränkta ni alla blivit och hur förskräckligt att sådant här får ske.

Så det handlade alltså om hans sexuella läggning för dig. Surprise!
Citera
2018-01-24, 21:22
  #603
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Varför tog du då upp de andra kända namnen? Vad är relevansen? Han har ju fått sluta - på SVT.

Nej, han har plockats åt sidan. Om han får jobb på mindre synlig plats återstår att se.
Citera
2018-01-24, 21:22
  #604
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eiinnd
Vad tycker du han skulle fått för straff då?

Inte förlora jobbet iaf. Intresset för SVT Västernorrland har aldrig varit större.
Citera
2018-01-24, 21:23
  #605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Så det handlade alltså om hans sexuella läggning för dig. Surprise!


För mig? Oh nej, inte alls... men att ni, godhetsknarkare gör skillnad på folk och folk, DÄR har du min poäng!
Citera
2018-01-24, 21:29
  #606
Medlem
PiusXIIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratad
Det är nog inte så mycket ett straff som att SVT inte tycker att han passar deras värdegrund. Han verkar inte gjort något brottsligt men att vara gymrunkare och komma med sexistiska kommentarer tyder på att han inte riktigt är så stabil i huvudet för att passa SVT's behov.

Vilka sexistiska kommentarer handlar det om?
Citera
2018-01-24, 21:29
  #607
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Foruejsonly
Sådär....där kom det! Mannen är avstängd från sitt arbete, enligt aktuellt 21.00. Och enligt den korta notisen berättas det att mannen kan få svårt att få tillbaka sitt publika uppdrag! Myyyycket förvånad 😁

Citat:
Ursprungligen postat av RosaRosaRosaRosa
Varför tog du då upp de andra kända namnen? Vad är relevansen? Han har ju fått sluta - på SVT.

Var får du det ifrån ?

(baserar mitt svar om han har blivit avstängd, notera även att det inte står "utan lön")

Likaså Rosa.., vad syns du om en människa som luktar på dina underkläder på ditt gym, och saggar ner utrustning som du tänker använda ?

Vare sig man är homo eller straight ?
Citera
2018-01-24, 21:31
  #608
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PiusXIII
Vilka sexistiska kommentarer handlar det om?

Tydligen kommenterade han en besökare när han gymrunkade. Om #metoo lärt mig något så är det helt klart över gränsen.
Citera
2018-01-24, 21:32
  #609
Medlem
Godhetsknarkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
För mig? Oh nej, inte alls... men att ni, godhetsknarkare gör skillnad på folk och folk, DÄR har du min poäng!
Har Jonas Berring försökt tvinga på sin sexualitet på andra?
Har han försökt slå mynt av sin sexualitet?
Har han uttryckt att hans sexualitet är den ledande sexualiteten i Svedala?

(Har han gjort några närmande på underåriga?)

Jag tror man kan finna svar till allt utom parenteserna och varför tror jag så?

För att statistiken talar om att det är, ungefär så...

Men, om någon hittar något bevis, för det inom (), så lär det stå sig, statistiskt talat lär det skett, d.v.s kontaktförsök, med minderåriga.
Citera
2018-01-24, 21:32
  #610
Medlem
Cyprezs avatar
Lennart Bladh 2.0.
Citera
2018-01-24, 21:33
  #611
Medlem
AX64s avatar
Då SVT är public service, är det inte lustigt att de inte skriver om denna nyheten själva? Det har de faktiskt en skyldighet att göra. Jävla hyckleri av inavelspacket.
Citera
2018-01-24, 21:34
  #612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godhetsknarkaren
Har Jonas Berring försökt tvinga på sin sexualitet på andra?
Har han försökt slå mynt av sin sexualitet?
Har han uttryckt att hans sexualitet är den ledande sexualiteten i Svedala?

(Har han gjort några närmande på underåriga?)

Jag tror man kan finna svar till allt utom parenteserna och varför tror jag så?

För att statistiken talar om att det är, ungefär så...

Men, om någon hittar något bevis, för det inom (), så lär det stå sig, statistiskt talat lär det skett, d.v.s kontaktförsök, med minderåriga.


Han har stått och runkat offentligt inne på ett gym, sprutat ner gymutrustning, luktat på främmande mäns kalsonger i omklädningsrummet, runkat och sprutat ner i duschrummet... Det räcker för avsked i min värld. SPECIELLT om du är ett nyhetsankare för statens nyheter..

Du kan tyvärr inte vara en offentlig person, arbeta på SVT och bete dig såhär då det strider mot arbetsgivarens värdegrund
__________________
Senast redigerad av The Butcher 2018-01-24 kl. 21:37.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback