Citat:
Ursprungligen postat av
torkel2
Jag tycker det verkar som du är lite gubbsjuk av dig, men visst det kan väl vara bra med sugardaddy också för vissa.
1) Jag är kvinna.
2) Jag menar inte sugardaddy, jag menar att många kvinnor i min ålder (30-40) satsar på äldre gifta män (40-50) och försöker stjäla dem från deras fruar.
Citat:
Ursprungligen postat av
torkel2
Hur stor sannolikhet tror du det är att ett förhållande utvecklas till något stabilt och långvarigt mellan en 15- 20 år äldre man eller vad det nu är du springer efter?
1) Idag är det inga konstigheter skulle jag säga, till exempel en 25 åring som dejtar en 50 åring,
https://www.youtube.com/watch?v=tOFz9HcMtdE
2) Men jag talar om desperata kvinnor på 25-35 som går efter män på 40-50. De hoppas att mannen ska lämna sin fru för dem.
Citat:
Ursprungligen postat av
torkel2
Det där du räknar upp är också en massa fördomar. Bara för att någon är ung så behöver det inte heller betyda att de ska ha en bra kondition eller kropp för det. Har du sett hur många överviktiga ungdomar det finns idag? Det finns olika anledningar till varför folk blir singlar och så länge man inte vet varför så kan man liksom inte utgå från att det är fel för dem. Man kanske utvecklas åt olika håll med åren, den ena kanske får jobb någon annanstans och den andra vill inte flytt med pga släkt, det kan vara att man träffa någon när man varför ung också kom ungarna lite oplanerat. Det kan finnas massa vettiga anledningar till varför just den personen är singel utan att vara skvatt galen eller ful.
1) Man måste generalisera på nåt sätt. De flesta kvinnor som är singlar vid 30+ har stora fel antingen på utseende eller personlighet eller att de har barn.
2) Det behöver inte vara så att de hade de här felen från början utan de utvecklade dem under tiden de var singlar. För att singel-livet gör kvinnor fucked up.
3) Till exempel jag har bekanta som var snygga och attraktiva när de var unga, sen var de singlar under flera år och blev feta och hemska av det.