• 26 791 online
  • 1 146 808 medlemmar
  • 59 359 048 inlägg
2018-01-16, 16:33
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Hehe märklig fråga men hur är klimatet därinne? Det ser ut som en djungel. Jag tänker på sommaren, är Kristiania i Köpenhamn varmare och behagligare än en typisk sommardag i Södermalm, Stockholm?

Om man ska turista därinne och titta på alla frigjorda själar som röker på bör man ta med sig en jacka för kvällarna?

Med otroligt vänliga hälsningar!
Undrar du hur mycket klimatet skiljer mellan Sverige och Danmark??
Citera
2018-01-16, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
Undrar du hur mycket klimatet skiljer mellan Sverige och Danmark??

HAHAHAHAHAHA

Sry, offtopic.. Var bara tvungen!!
Citera
2018-01-16, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 123PELLSON321
Första gången jag blir varse om detta stånd, har varit på Chris många gånger men aldrig förens nu egentligen sökt efter medicinala grejer iochförsig, vet du om det finns kvar än nu?

Det har boomat just på CBD fronten i Chriss. Typ varje stånd har flaskor med CBD olja som man gärna säljer på dig.

Var där senast för någon vecka sedan men köpte aldrig någon flaska då jag var osäker hur rent det är och om det blir beslag på flyget hem sen.

Chriss är väldigt välmående rent generellt för försäljning. De flesta pratar öppet om hegge priser. Man har inte skydd längre så man kan se folks ansikten du handlar av.
Samt har de öppet 24/7 för att handla.
Citera
2018-01-18, 07:47
Medlem
Nice! Hade varit intressant och veta priser och kvalitet på olja jämfört med Scandinavian Hemp m.m., Är det mest igenkända produkter och kan man hitta med THC i nån kanske?
Citera
Igår, 01:36
Medlem
Pallestroms avatar
Chris, det var lääänge sen.
Läste för ett (bra) tag sedan att polisen ofta tog personer efter de kommit ut därifrån och
Tog nån form av drogtest på plats.

Är det ff förekommande?
Citera