• 11 797 online
  • 1 180 430 medlemmar
  • 60 950 362 inlägg
  • 2
  • 3
2018-01-15, 17:23
Medlem
Kruzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marksyrah
Jag förstår din poäng och håller dessutom med dig. Trevligt var det ju inte precis, men fascinerande

Okej! Jo, som sagt är det fascinerande.
Citera
2018-01-15, 19:27
Medlem
ruttenfimps avatar
Fy helvete vad vidrig den var. Öronen var inget speciellt men det övriga uuufffh!

Tänk er smärtan o känna bladet nudda nackkotorna. Brutalt med ljuden oxå... Nej det här var jävligt rått grabben ser så oskyldig ut, men e rätt iskall ändå, stel av skräck säkerligen. Men säkert snott kola, gör detta för o skrämma dom andra grabbarna som jobbar för kartellerna.

Nån här på FB borde ju kunna hyfsad Spanska o kan översätta. Måste veta anledningen till en sådan brutal handling, jävla djur!
Senast redigerad av ruttenfimp 2018-01-15 kl. 19:29.
Citera
2018-01-16, 19:13
Medlem
ImMcGyverLOLs avatar
Det var ju en jävla klåpare det där, han borde kolla in ISIS eller tjetjener, de vet hur man kapar huvud
Citera
2018-01-18, 03:48
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkryggar
Någon som kan komma med en förklaring till vad som sägs? Det sägs ju en jävla massa så får man reda på vad som sägs där så kanske man förstår varför det som sker sker.

Att inte USA sätter igång och bygger den där jävla muren nån gång fattar jag inte
Det undrar jag också ... Det lilla jag tycker mig förstå är att han dödas för någon annans synder eller som varning -- inte att han själv gjort något ...

Någon som kan översätta??
Citera
2018-01-18, 03:49
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImMcGyverLOL
Det var ju en jävla klåpare det där, han borde kolla in ISIS eller tjetjener, de vet hur man kapar huvud
Om du sett ISIS videor så borde du veta att de ofta använder slö kniv (avsiktligt) och att en halsavskrärning kan vara mycket mer utdragen än det du ser här...
Citera
2018-01-18, 15:02
Medlem
Vossevangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Om du sett ISIS videor så borde du veta att de ofta använder slö kniv (avsiktligt) och att en halsavskrärning kan vara mycket mer utdragen än det du ser här...
Micro har et poeng, og jeg legger inn link til en egen tråd (i Terrorforumet) som omhandler IS' avskyelige henrettelser m.v. og brudd på menneskerettene:

(FB) Samlingstråd för Islamiska Statens (IS) illdåd, brott mot mänskligheten

Gå litt bakover fra de siste sidene for å finne de verste eksemplene fra IS inkl uttdragen bruk av kniv o.l. Den aktuelle tråden var bedre før, og har dessverre fått gå noe Off Topic (enligt mig - ikke enligt moderator).
Senast redigerad av Vossevangen 2018-01-18 kl. 15:04.
Citera
2018-01-18, 15:20
Medlem
Bananrepublikans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Jo, men här träffar han ju fel oftare än rätt, både kraniet och lindknuten.

En annan sak är hur stolt han verkar, tyst medan de skär av öronen och talar när han blir tilltalad efteråt, och vänder självmant bak huvudet och blottar halsen.
Senast redigerad av Bananrepublikan 2018-01-18 kl. 15:26.
Citera
2018-01-18, 18:39
Medlem
fan vad dåliga de var på att hugga med macheten, verkar vara första gången.
Citera
2018-01-19, 09:12
Medlem
kalkryggars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aner0990
fan vad dåliga de var på att hugga med macheten, verkar vara första gången.

Jaha...och du har stor vana med att hugga halsen av folk med en machete antar jag?
Citera
2018-01-19, 11:42
Medlem
Citat:
Jaha...och du har stor vana med att hugga halsen av folk med en machete antar jag?

Nej jag är oskuld när det gäller avrättningar men om man bara fick kritisera folk man var bättre än så skulle hälften av alla inlägg på flashback försvinna. Det hör liksom till att skratta åt andra även om man inte skulle klara det bättre själv.
Citera
2018-01-19, 12:17
Medlem
SveaBunkerns avatar
http://theync.com/brutal-murder-5a56d94a1b403.htm

https://minfil.org/Q8cd06dcbd/VenezuelaKartell.mp4

Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
Detta är från Venezuela, i princip hela Sydamerika är ett våldsamt djävulskt helvete med död och misär överallt. Brazil och Mexiko toppar det mesta men skitländer som Colombia och Venezuela kommer inte långt efter.

Denna video är bevis på att (viss typ av) droger etc. skapar bara ondska och annat skit.

Jag trodde aldrig långt tidigare att världen innehöll så otroligt mycket ruttna människor.

(Jag drar inte hela latinamerikanska folket etc. över en kamm iaf.

Citat:
Att inte USA sätter igång och bygger den där jävla muren nån gång fattar jag inte

Har också svårt att förstå varför en självklar säkerhet inte går före allt annat

Citat:
Ursprungligen postat av marksyrah
Det var ett trevligt litet klipp. Jag gillade när de skar av öronen. En nice touch, tycker jag.

Vad är det för fel på dig?
Senast redigerad av SveaBunkern 2018-01-19 kl. 12:38.
Citera
2018-01-19, 19:42
Medlem
Thelonegunmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hyrkoon
Detta är från Venezuela, i princip hela Sydamerika är ett våldsamt djävulskt helvete med död och misär överallt. Brazil och Mexiko toppar det mesta men skitländer som Colombia och Venezuela kommer inte långt efter.
Eh näe. Men den kommentaren visar du bara hur korkad du är. Colombia är för övrigt ganska lugnt now-a-days. De har gjort en gir på 180 grader till det bättre precis som Venezuela gjort det fast till det sämre.
Citera
  • 2
  • 3